Announcement

Collapse
No announcement yet.

Signalkabler og batteri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Signalkabler og batteri

    Har connection sin 3dobble rcakabel, men den er skikkelig elendig i mine øyne...
    Isolasjonen revner like ved pluggene og tar med seg terminalene på forsterker... Vil bytte i noe som jeg slipper å bytte ut så fort som jeg må bytte ut denne..

    Batteri, vanlig syrebatteri sier det seg selv at ikke egner seg når jeg vurderer å kjøpe en dynabel8501...

    Om noen har noen gode forslag til hva jeg skal kjøpe, så si ifra

    Mvh Even S. Jensen
    Mvh Even S. Jensen
    Tlf 41091189
    Digital Designs, nothing is even close!

  • #2
    Har god erfaring med stinger og monstercabel sine rca kabler, men finnes sikkert mye annet bra der ute også.

    Og mye bra batterier også, kjører Apollo i min bil og er fornøyd. Men har ikke prøvd noe anne enn Apollo og Optima etter at jeg kaste ut syrebatteri forgodt
    Steffen Hammersgård
    Alpine - Mosconi
    Min prosjekt tråd

    Comment


    • #3
      Har til dags dato ikke fått en eneste klage på Connection signalkabler, og har solgt noen hundre av de opp gjennom. Ikke fått klage på noe annet fra Connection heller. Så en gang må være den første

      Mener du det er en feil på kabelen, som ikke er din egen skylt. Send den inn, så erstatter vi den. Om vi konkluderer med at det er produksjonsfeil.
      Mvh
      Pål Andréas Bryng
      Bilstereosenteret.no
      Vi forhandler bl.a.:
      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


      Følg oss på Facebook
      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

      Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

      Comment


      • #4
        Tror ikke det er en produksjonsfeil.
        Har styra litt med den, å fått skjerm til gods å diverse, så får ikke ny uansett :P

        Så skal ikke kaste bort tiden deres på det
        Mvh Even S. Jensen
        Tlf 41091189
        Digital Designs, nothing is even close!

        Comment


        • #5
          Da blir det vel litt feil å si det er kabelen som er dårlig, når du har mekka på den selv
          Mvh
          Pål Andréas Bryng
          Bilstereosenteret.no
          Vi forhandler bl.a.:
          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


          Følg oss på Facebook
          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

          Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

          Comment


          • #6
            Nei, fordi det er på andre enden kabelen har svikta :P

            Ikke der jeg har modda...
            men spiller ingen rolle, skal skiftes uansett..
            kabelen virker, ikke noe med det, men den har ikke tålt å bli bøyd.. :P
            Mvh Even S. Jensen
            Tlf 41091189
            Digital Designs, nothing is even close!

            Comment


            • #7
              Kan slenge meg på denne selv, gikk til inkjøp av en connection BT6 500, Og joda har vel brukt kabelen i 3 uker nå tenker jeg, Første som skjer da jeg skal nappe ut pluggen ut av forsterkeren er at pluggen rett og slett knekker av pga. at jeg kabelen fikk for mye bøy. og med en gang jeg byttet til disse fikk jeg også støy det kan jeg jo legge til og.

              Dårlig kjøp i mine øyne.

              Comment


              • #8
                Vi har solgt flere hundre BT kabler, og dere er de to første som noen gang har klaget på kvaliteten. Fint å få tilbakemeldinger på sånt når feilen skjer, slik at vi kan prøve å rette det opp.

                Mener dere kabelen har feilet pga kvaliteten, send den inn, så ser vi på den, og evt erstatter den med en ny. Dere må gjerne klippe av den enden som har gått i stykker, så dere slipper å plukke ut hele kabelen før dere skal legge ny kabel.
                Mvh
                Pål Andréas Bryng
                Bilstereosenteret.no
                Vi forhandler bl.a.:
                Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                Følg oss på Facebook
                Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                Comment


                • #9
                  Hadde vært greit det ja
                  kan sende dere ene enden, så kan dere få se hva jeg mener..
                  Send litt mer detaljert over PM så jeg er sikrere på hva jeg gjør
                  Mvh Even S. Jensen
                  Tlf 41091189
                  Digital Designs, nothing is even close!

                  Comment

                  Working...
                  X