Announcement

Collapse
No announcement yet.

har en forsterker som lager lite lyd og vrenglyd:O

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • har en forsterker som lager lite lyd og vrenglyd:O

    Har en helix e 40 espirit som jeg kjøpte for en stund siden..så for en uke siden da jeg skulle teste denne forsterkeren som jeg kjøpte brukt så fikk jeg ikke lyd i den... eller det ble en lyd men meget lite lyd samt at lyden vrengte..måtte ha forsterkeren på max lyd samt spilleren.. da kom det meget lite lyd samt vrenglyd fra høytalerene... ikke begge utgangene funket heller..

    så prøvde jeg en annen forsterker..da funka d på 1 kanal..hvist jeg kobla det på den andre kanalen dempet høytalerene seg når jeg skrudde på volum.. og jeg vet det at forsterkeren jeg prøvde sist funka som den skulle...


    Noen som har ett tips til hva jeg kan prøve eller hva det kan være ? PM

    Mail:
    kjetilmo3@hotmail.com

    MVH og takk
    kjetil

  • #2
    ingen som har noen formening om hva dette kan være ?

    Comment


    • #3
      har du sjekka alt av kabling?! signalkablene er ok? at det ikke er noe innstillinger på spilleren.. vanskelig å si men.

      ville sjekka over hele kabelanlegget.

      men vær forsiktig med å sette alt på max lyd. var en jeg skulle hjelpe med anlegget som satte på max lydstyrke på spilleren når jeg skrudde på forsterkeren og lette etter feil bak i bilen.. smalt bare en gang så hadde amp til 10.000 og cdspiller til 3000 røket.
      MVH, Øivind Sandvik
      sigpic
      www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
      www.sandviksbassogbongel.com

      Comment


      • #4
        takk for svar!

        Jeg prøvde på lavt volum først.. men ingen endring..har lagt opp nytt av kabler 3 ganger nå så er ikke det som er feilen.. har prøvd annen forsterker også..så den er helt grei..
        Må være forsterkeren... Men hva som har gått på den vet jeg ikke :S

        Comment


        • #5
          Originally posted by Mo3 View Post
          takk for svar!

          Jeg prøvde på lavt volum først.. men ingen endring..har lagt opp nytt av kabler 3 ganger nå så er ikke det som er feilen.. har prøvd annen forsterker også..så den er helt grei..
          Må være forsterkeren... Men hva som har gått på den vet jeg ikke :S
          da skrur du opp dekslet å ser.. eller leverer den til en butikk som fixer sånt
          // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
          //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
          Mvh
          Rune Kvaal

          Comment


          • #6
            har jo vært utfor amper som har oppført seg merkelig når jeg har rørt på forskjellige potmetre på de, å da har jeg bare åpna opp ampen og gått over alle loddingene som potmetrene sitter fast i, har løst seg på et par amper jeg hadde.
            MVH, Øivind Sandvik
            sigpic
            www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
            www.sandviksbassogbongel.com

            Comment


            • #7
              Okey..har gjort dette..synes ikke jeg så noe ting.. så synes det er jævli rart

              Comment


              • #8
                visst du har testet 2 forsterkere og gått over kabler da gjenstår det å teste en annen spiller kanskje?????

                Comment


                • #9
                  spillern funker da den...og når jeg testa den med en annen forsterker så funket dette... så må være ampen

                  Comment

                  Working...
                  X