Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kristiansand 15. August. Who's down with that?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kristiansand 15. August. Who's down with that?

    Hvem skal nedover til det glade sørlandet da?
    Så ut som det var en del frafall ifra påmeldningslista på emmaweb ifra sist jeg sjekket.

    Undertegnede skal nedover med Golfen i Experienced unl

    Og Roger'n skal nedover med sitt smykke av en A4 i advanced 7.
    Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
    Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
    Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
    -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

  • #2
    Må inn å kikke

    Hvem kommer til å delta på DB Drag her da?
    Tidligere importør for Digital Designs,
    overtatt av www.dynaBel.no.

    Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

    Comment


    • #3
      jeg er med i gruppa fra hamar, med min gråstein av en A4

      Experienced unl på meg også.
      Thomas RS - Absolut A4

      Team dynaBel

      Comment


      • #4
        jeg skal nedover i db drag
        NORSK MESTER SS 1-2 2008
        NORSK MESTER STREET MAX 2009

        Comment


        • #5
          Jeg synes kanskje noen av EMMA folka burde prøve seg i Bassrace denne lørdagen

          Comment


          • #6
            Kan prøve meg på bassrace med Range Rovern. Bruker bare den lille integrerte subben bak. Finnes det bassrace i klasse som går opp til 99,9db?
            Tidligere importør for Digital Designs,
            overtatt av www.dynaBel.no.

            Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

            Comment


            • #7
              siden jeg først skal nedover (stresser som en gal for å ha noe respektabelt å komme med) skal du ikke se bort ifra at jeg stiller i bassrace å. dog opp til 119.9
              Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
              Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

              Comment


              • #8
                Kommer nedover med sportsbilen og stiller i Adv. 7.
                Respektabelt bygg? *fnys* Sånt driver vi da ikke med..?
                [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                Comment


                • #9
                  da fikk jeg ett aldri så lite tilbakeslag.. 4 kanaleren tok kvelden gitt.... så ser ut som jeg sliter. Kan jo alltids stille med fronsett på spiller da
                  Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
                  Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by dBcompaniet View Post
                    Jeg synes kanskje noen av EMMA folka burde prøve seg i Bassrace denne lørdagen
                    Hvordan er reglene med sub foran a-stolpe?
                    [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                    [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                    [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                    Comment


                    • #11
                      du må stille i extreme uansett, så reglene kan du drite i :P
                      www.eirikaspaas.com

                      Comment


                      • #12
                        men i bassras går det fint
                        www.eirikaspaas.com

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Eirik Aspaas View Post
                          men i bassras går det fint
                          får se om det gå an å rase litt basser da
                          [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                          [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                          [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                          Comment


                          • #14
                            du får prøve deg i en høy klasse da, ikke de pinglete under 140dB klassene
                            www.eirikaspaas.com

                            Comment


                            • #15
                              og bortsett fra raset...

                              så starter emma-konken 10.00?
                              hm.... fire timers kjøring betyr alt for tidlig opp....
                              [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                              Comment

                              Working...
                              X