Announcement

Collapse
No announcement yet.

Diverse Helix og Brax fra Audiotec Fischer mot andre merker

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Diverse Helix og Brax fra Audiotec Fischer mot andre merker

    Produsenten av Helix og Brax, Audiotec Fischer er forstatt mest anerkjent og populære blant sine lesere og har grunn til å feire!

    Ingen annen produsent kan skilte med hele 5 førsteplasser og totalt 8 pallplasseringer under årets prestisjetunge leservalg i tyske auto hifi.

    Sjekk vedlegg her:
    http://www.elutstyr.no/tester/ahi_05..._leserwahl.pdf

  • #2
    Tviler ikke på at produktene her kan være svært gode og sikkert fortejener palleplasser. Men jeg har abbonert på dette bladet i noen år, og har tilgode å lese en dårlig kritikk av et tyskt merke. Det bladet er det mest korrupte og patriotiske av alle bladene i sin sjanger.


    Just my 2c
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


    Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

    Comment


    • #3
      Endelig en annen fra bransjen som også har sett lyset.

      Fra min tid i hos en stor og annerkjent tysk produsent fikk vi servert disse bladene jevnlig.
      Ofte var det utrolig hvor bra tyske merker var, særlig hvis de fylte bladet med x-antal "kjøpte" reklame annonser.

      Har til og med skrekkeksempler på tester som var direkte løgn... Men har det stått i Auto Hifi, da må det jo være sant, ikke sant?
      Mvh
      J. Holm
      www.b2audio.com
      http://facebook.com/b2audio

      Comment


      • #4
        Nå finner det vel strengt tatt ikke så mange kommersielle nisjemagasin som IKKE er påvirket av sponsorenes ve og vel, gjør det vel?

        "Lyd & Bilde" er vel også et godt eksempel på hvor man finner en smule "fargede" tester av produkter... Hvertfall før i tiden. Har ikke lest det på 5-6 år.

        Comment


        • #5
          vel, min første post på dette forumet blir denne.

          Lyd & Bilde og bilde hadde for noen år siden test av stereobenker... hva som spilte best... kremt..
          Etter dette ble det ikke sett som ett seriøst blad for min del ihvertfall.

          Og som andre sier så er tyske merker veldig pop i tyske blader..rart det der.


          MEN. Eg har selv en Helix A4 Competition. Har aldri vært så fornøyd med en forsterker og eg har hatt ganske mye rart opp igjennom årene nå

          Comment


          • #6
            Jag har med varit nöjd med mina helix o brax produkter! Mycket nöjd till o med!
            Sen vad tidningarna skriver är för mig nästan helt oväsentligt när det gäller dessa märken.
            Brax o Helix är mycket bra grejer!

            Comment


            • #7
              Jeg går god for både Brax og Helix. Har hatt det aller meste fra den kanten. Og har 2 biler stappet med det også
              Audi A6 Helix: Pioneer DEX-P99RS - 3 stk Helix P200 Precision - Helix RS6.3 Competition - Helix SPXL 1000 - Helix SPXL 12"
              Audi S6 Brax: Pioneer DEX-P99RS - Brax Matrix PP 6.5" - Brax Matrix X4 - Brax X2000.2 - 2 stk Brax Matrix 10.1

              Comment


              • #8
                Audiotec Fischer GmbH vet virkelig hva de driver med. Veldig gode produkter.
                Mvh
                Ole Heen

                Link til kjøp og salg feedback tråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15926

                Comment


                • #9
                  Har vert meeget fornøyd med helix spesielt dark blue serien
                  2 loud

                  Comment


                  • #10
                    Oi.. bare 4 år gammel tråd. :-D
                    Sture Vedal

                    Comment

                    Working...
                    X