PDA

Vis full versjon : Evensvee

Vinje
16-08-2009, 01:03
Grei og real kar å handle med.Solgte han en forsterker.Avtalte møteplass og ca tid.Møtte opp til rett sted og tid.Han tok seg også tid til å vente på meg,da jeg var litt forsinket. Ikke noe problem å handle med denne karen,anbefales:)

evensvee
16-08-2009, 17:44
SKal nevnes at det var verd ventinga, fordi dette var en trivelig kar som var en ærlig og grei selger... :)
Kun Renate (jenta mi) som ble utålmodig, fordi hun ville så gjerne på trondheim torg å solsiden å handle klær xD
men det som var priotiert var stereo, å da må hun bare rekne med litt venting ^^,

Takk for handelen :)

DD-Henrik
16-08-2009, 20:17
Slenger en liten på her jeg også:

Veldig lett kar å handle med. Ikke noe problem å holde av produkter til han heller, da han alltid betaler dem.

Første gang var med en 4 kanals forsterker, hvor vi holdt den av omtrent en måned til han, og han betalte den uten nøl. Anbefales :)

Mo3
04-10-2009, 10:59
Trivelig og hyggeli fyr som møtte opp og kjøpte det han skulle..ikkeno problem :) virker som en topp kar..anbefaler folk å handle med han :)

HLS
09-03-2010, 23:24
kjøpte DDkurv av han.

sendte kjapt!
og varen er som beskrevet! anbefales :D

evensvee
10-03-2010, 12:15
Sender kjapt når man får ræva i gir :P
Er vel ikke å legge skjul på at er mere ivrig på å kjøpe enn å sende x)

Bra du er tålmodig ;)

Assa91
13-01-2011, 11:25
Kjekk og grei å handle med :) kjøpte en liten 2-kanaler fusion med ham for en grei pris ;) Gikk enkelt og greit! tror til og med han sendte forsterkeren før pengene var komt på bok! det er service :D

Dammed
06-12-2011, 22:18
Han kjøpte et par xenonlys en stund tilbake, veldig ålreit kjøper og alt gikk uten noen problemer. :)