Announcement

Collapse
No announcement yet.

Last ned dine scoresheets på Emmaweb.no!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Last ned dine scoresheets på Emmaweb.no!

    Vi har nå lagt inn muligheten for å laste ned sine egne scoresheets fra Emmaweb.no.

    Når du har logget inn på din EMMA-profil vil du se et nytt menyvalg øverst merket "Scoresheets". Klikker du på denne vil du få en liste over alle scoresheets som ligger i systemet under ditt navn, sortert på konkurransedato og sted.

    Merk at vi på grunn av kapasitet ikke vil legge inn alle tidligere scoresheets - men i fremtiden vil ditt scoresheet ligge tilgjengelig her ca. én uke etter konkurransen. Filene ligger lagret som PDF, og kan også lastes ned og lagres på egen maskin. De vil bli liggende på vår server frem til neste sesongstart, så om du ønsker å ta vare på dine skjemaer lengre enn dette må du laste dem ned og lagre dem på din egen maskin.

    Dette er innscannede utgaver av våre originale scoresheets, og du vil dermed få med samtlige kommentarer, rettelser etc. på dine scoresheets.

    Merk at du kun kan se dine egne scoresheets - ingen kan se eller laste ned andres scoresheets.

    Foreløpig er det kun scoresheets fra SQ i Kristiansand som er scannet og lagt inn - så jeg vil gjerne oppfordre alle som deltok her til å logge inn og se at alt fungerer som det skal. Feilmeldinger eller forslag til forbedringer mottas med takk til espen@emmaweb.no!
    Last edited by espsko; 19-08-2009, 22:25.
    Espen Skogen
    espen@emmaweb.no
    ---
    Webmaster for www.emmaweb.no.

  • #2
    Sikkert greit for dem som har vært på de konkurransene som legges ut, men hva med å prioritere å legge ut resultatene fra tidligerer konkurranser i år?

    Ingen av resultatene på de treffene jeg har vært på i år ligger ute på emmaweb.no!
    Mvh Morten
    - Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd
    Lyd på Hjul - Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
    Bad Sound Kills Good Music!

    Comment


    • #3
      Originally posted by Morty00 View Post
      Sikkert greit for dem som har vært på de konkurransene som legges ut, men hva med å prioritere å legge ut resultatene fra tidligerer konkurranser i år?

      Ingen av resultatene på de treffene jeg har vært på i år ligger ute på emmaweb.no!
      Vi vil legge ut resultater fra de siste konkurransene, men vi har ikke kapasitet til å legge ut samtlige tidligere resultater, dessverre. Alle fremtidige resultater vil legges inn fortløpende.

      Foreløpig er det kun siste konkurranse i Kristiansand som er lagt inn. Neste gang du deltar vil du finne scoresheet her omtrent en uke etter konkurransen

      EDIT: Haha, trodde du mente scoresheets. Manglende resultater kommer selvfølgelig veldig snart, beklager forsinkelsen her!
      Last edited by espsko; 20-08-2009, 23:05.
      Espen Skogen
      espen@emmaweb.no
      ---
      Webmaster for www.emmaweb.no.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Morty00 View Post
        Sikkert greit for dem som har vært på de konkurransene som legges ut, men hva med å prioritere å legge ut resultatene fra tidligerer konkurranser i år?

        Ingen av resultatene på de treffene jeg har vært på i år ligger ute på emmaweb.no!
        DET, må du nesten ta BI for.. Masa på han senest i går..
        Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
        Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
        post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

        Comment


        • #5
          Originally posted by Audio-art View Post
          DET, må du nesten ta BI for.. Masa på han senest i går..
          har ikke han sendt inn scoresheetene enda??? han snakket om at han skulle sende de like etter konkurransen i Bodø.

          Dere er vel avhengig av de for å se hvem som er kvaliflisert til NM? I så fall så blir det en tur dit på mandag!
          Mvh Morten
          - Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd
          Lyd på Hjul - Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
          Bad Sound Kills Good Music!

          Comment


          • #6
            Resultater fra Surnadal 1. august og Kristiansand 15. august ligger nå inne på EMMA Profil. Vi beklager forsinkelsen!
            Espen Skogen
            espen@emmaweb.no
            ---
            Webmaster for www.emmaweb.no.

            Comment


            • #7
              Takker
              Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
              Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
              Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
              -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

              Comment


              • #8
                Gull..!
                [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                Comment


                • #9
                  Da skal også de som deltok i ESPL i Kristiansand finne sine scoresheets under EMMA Profil. Er du registrert på EMMA Profil og deltok i Kristiansand - men har problemer med å finne eller laste ned scoresheet eller andre innspill rundt denne løsningen hører jeg veldig gjerne fra deg på espen@emmaweb.no.
                  Espen Skogen
                  espen@emmaweb.no
                  ---
                  Webmaster for www.emmaweb.no.

                  Comment


                  • #10
                    scoor sheet

                    hva med og få lagt inn eldre scorsheet også..
                    ellers er det vanskelig og endre på noe når man skal på neste konk.
                    Edwarth Larsen
                    Bmw 520 E34 og 525dAT E39
                    Pioneer - DLS - Cerwin Vega - Mosconi - TangBand

                    Comment


                    • #11
                      Ingen scoresheets å finne på profilen min. Finner resultatene (med unntak av konk. i nord såklart) under profilen, men de er ikke ute på hovedsiden hvor alle kan lese. Siste som ligger der er Rudskogen 30. mai.
                      mvh. Magnus Røthe

                      Alpine - Focal - Ground Zero - Stinger
                      BMW 330Xi - Nissan Navara

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by mbrothe View Post
                        Ingen scoresheets å finne på profilen min. Finner resultatene (med unntak av konk. i nord såklart) under profilen, men de er ikke ute på hovedsiden hvor alle kan lese. Siste som ligger der er Rudskogen 30. mai.
                        Kun scoresheets fra Kristiansand som ligger inne, Oppdal (som var nå i helgen) kommer i løpet av uka, men der var det kun ESPL.

                        Vi jobber med å legge om resultatene ute på det åpne området slik at det ligger i det samme systemet som EMMA Profil.
                        Espen Skogen
                        espen@emmaweb.no
                        ---
                        Webmaster for www.emmaweb.no.

                        Comment


                        • #13
                          Resultatvisningen på det åpne området er nå lagt om slik at det ligger i det samme systemet som EMMA Profil og resten av nettsidene. Ergo vil resultater automatisk synes her samtidig som de legges inn i EMMA Profil. Uregelmessigheter eller feil her mottas med takk til espen@emmaweb.no.
                          Espen Skogen
                          espen@emmaweb.no
                          ---
                          Webmaster for www.emmaweb.no.

                          Comment


                          • #14
                            Når kommer det opp hvem som er kvalifisert til nm da? må man vente til siste konk, eller kan det legges ut på en fortløpende oppdatert tabell?
                            Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                            Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                            Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                            -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Crazytaxi View Post
                              Når kommer det opp hvem som er kvalifisert til nm da? må man vente til siste konk, eller kan det legges ut på en fortløpende oppdatert tabell?
                              Alle som har deltatt 2 ganger eller mere og har kommet blandt de 10 beste i sin klasse er kvalifisert!
                              Skal mye til å komme lenger ned på skalaen enn 10. plass vil jeg tro.. :P
                              [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                              [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                              [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                              Comment

                              Working...
                              X