Announcement

Collapse
No announcement yet.

excessiveamperage.com

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • excessiveamperage.com

    noen som har erfaring med denne bedriften?

  • #2
    Har hørt om flere som har handlet derfra. Har du en bilmodell som ikke finnes i usa så må du sende dynamoen til dem for ombygging, litt tungvindt og tidkrevende, men tror de fleste har gjort dette med hell
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


    Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

    Comment


    • #3
      han kunne bygge dynamo til meg for 375$ + frakt det er en 180amp dynamo. slapp å sende dynamoen til han. alt i alt blir det ca 3300 for en "ny" dynamo.
      bilen e foresten en mazda mx3 1,8l v6

      Comment


      • #4
        Det kan umulig være så gal pris det, når du tenker på hva en ny dynamo koster, uten pant.
        Mvh
        Pål Andréas Bryng
        Bilstereosenteret.no
        Vi forhandler bl.a.:
        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


        Følg oss på Facebook
        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

        Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

        Comment


        • #5
          ny orginal dynamo koster 5500 til min bil så prisen e ikke så gale kan man vell si. å den er 90amp.

          Comment


          • #6
            Låner tråden din litt mx_power Er det like greit å overhale en dynamo eller er det like greit å kjøpe ny.Det er snakk om en Valeo dynamo på 90amp til Golfen.
            Per....
            Focal Utopia Beryllium.Spirit Of Sound.
            Audison Music Expression
            http://www.audison.eu/index_main.php?Section=VRX6420
            http://www.audison.eu/index_main.php?Section=VRX1500

            Comment


            • #7
              spørs vell litt hva som er gale og om du skal gjøre det selv. har vært i bransjen i 3års tid no men enda hatt tilgode og sett/hørt om noen som faktisk har overhalt en "ny" dynamo. altså ikke veteran. snakk med excessiveamperage.com han fikset 180amp dynamo til meg for over 2400kr billigere enn orginal dynamo.

              Comment


              • #8
                Kan anbefale excessive varmt. Har kjøpt to dynamoer der tidligere, en til meg og en til en bekjent og begge kom til lands for ca 2500 alt i alt. Det var 200A dynamoer begge to

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Odd Hauge View Post
                  begge kom til lands for ca 2500 alt i alt. Det var 200A dynamoer begge to
                  Det er sinnsykt billig, er jo halve prisen av en orginal dynamo til en nyere bil og man kan nok bare glemme å få et firma i Norge til å bygge den om for den prisen.
                  Mvh
                  Pål Andréas Bryng
                  Bilstereosenteret.no
                  Vi forhandler bl.a.:
                  Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                  Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                  Følg oss på Facebook
                  Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                  Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                  Comment


                  • #10
                    Muuuulig litt dårlig formulert, nattevakter gir ikke akkurat de beste skriverier

                    Mener altså 2500 PER dynamo, 5000 alt i alt til sammen..

                    Og har jeg forstått det rett så kan han bygge modellanpassede til de fleste biler også, den jeg hadde måtte vi passe til for å få på plass men det var jo en gammal corolla så skulle litt til å få en som passa 100 prosent

                    Dynamoen var det hvasseste i hele bilen, 200A lading og 1.3L motor

                    Comment


                    • #11
                      Jeg klarer ikke å finne en fuckings email adreese å sende forespørsel til for dette stedet. excessiveamperage.com
                      Jeg har ikke outlock på min maskin og kan ikke sende mail via outlock. klarer noen av dere å finne ut hva email adressen er. ?

                      Comment


                      • #12
                        nathanpeddicord@yahoo.com Står under "contact us"
                        Roar Sørlie
                        Tlf 90127075
                        Strandgata 26; mitt andre hjem :P

                        Comment


                        • #13
                          Takk

                          Jeg vet at det står under contackt us, men jeg fikk opp en outlock greie på min maskin hver gang jeg klikket contact us. jeg vet ikke helt hva det er for noe men jeg har ikke en ekte outlock på min maskin og har prøvd å slå den av men likevel vil den åpne seg noen ganger når jeg skal klikke på mail sider på nett. Uansett takk .

                          Comment


                          • #14
                            Er vel snakk om Outlook regner jeg med.. Og de fleste maskiner med windows har en eller annen form for Outlook Express, eller eventuelt Windows Mail for de som har Vista.

                            Høyreklikker du på contact us/adressen i stedet, så får du muligheten til å kopiere epost-adressen, slik at du kan bruke denne i epost-funksjonen du er vant til å bruke.
                            Alpine 137BTi
                            B² Audio = Lyd


                            '97 E39 528

                            Comment

                            Working...
                            X