Announcement

Collapse
No announcement yet.

Påmelding til emma konkuranse i Surnadal

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Påmelding til emma konkuranse i Surnadal

    De som skal delta på emma konkuranse på gatebilfestivalen i Surnadal for halv inngangs billett til festivalen om de sender påmelding til pamelding@emmaweb.no før fredag klokken 12:00

    påmelding må innholde:

    Deltagers navn
    Klasse
    Biltype
    Reg nummer

    Lykke til alle sammen!!
    sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
    IceAudio - Bilringen AS - inakustik


  • #2
    Da er påmelding sendt.

    Tore
    1998 Mitsubishi Galant V6 2.5 24V
    Pioneer, AD, Audison, Soundstream

    Comment


    • #3
      Får vel sende inn j også da... Får vi kvittering på betalt deltageravgift eller?

      Comment


      • #4
        det vet jeg ikke noe om kenneth, men forhånds påmelding er vel for å forenkle innkjøringen tenker jeg, skal selv ikke opp, men ketil ba meg legge ut info.. siden han er uten nett på fjellet. Betaling skjer jo som vanlig på stedet.
        sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
        IceAudio - Bilringen AS - inakustik

        Comment


        • #5
          Jaja, det er jo helt greit det, men noen trenger kvittering over utgiftene vettu...

          Comment


          • #6
            kvittos ordnes, bare spør om det
            sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
            IceAudio - Bilringen AS - inakustik

            Comment


            • #7
              Høres bra ut!

              Comment


              • #8
                Så det blir tur på deg alltså Kenneth? Skulle gjerne deltatt i helga også, men gidder ikke..Vectran er ikke min lenger Men skal kjøre den nedover fordi..
                VW/Audi ende-tusi-ast!

                Comment


                • #9
                  Ja, drar oppover på fredag... Hvorfor skal du ikke konkurrere når du først er der da?

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by InstallBay Hamar View Post
                    Ja, drar oppover på fredag... Hvorfor skal du ikke konkurrere når du først er der da?
                    Har ikke gjort noenting siden Molde, enest og trekt strøm og jord i fletta kabelstrømpe. Gidda ikke begynne mer med det da jeg skulle selge bilen likevell, og nå er den solgt..Men det frister VELDIG å få en lytt i Volvoen?
                    VW/Audi ende-tusi-ast!

                    Comment


                    • #11
                      Vi får sjå da vettu...

                      Comment

                      Working...
                      X