Announcement

Collapse
No announcement yet.

Miniboom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Miniboom

    Avtalt byttehandel av mine SWS 8 mot hannes HX380.

    Alt var avtalt skriftlig via PM, har alt i kopi. Uten forvarsel etter en vennlig PM om når jeg kom til å sende elementene og om han skulle ha med kasser eller ikke fikk jeg til svar at elementet var solgt. Dette selv etter en skriftlig inngått avtale om at vi hadde inngått byttehandel. Dette var etter initiativ av Miniboom som ville gjennomføre byttehandelen og jeg takket ja.

    Dette mener jeg er useriøst og bør komme i denne avdelingen.

    Skal sies at Miniboom var hyggelig under hele byttehandelen som ikke gikk som den skulle.
    Men å gå fra en skriftlig avtale uten å si ifra om at han kom til å selge elementet var direkte useriøst.
    Last edited by GENEXXA; 04-07-2010, 15:48.
    Pioneer - Hertz - Zealum
    Prosjekt Volkswagen Passat 3B
    Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

  • #2
    Avtalt byttehandel av mine SWS 8 mot hannes HX380.
    Først og fremst vil jeg understreke at jeg ikke bytter bort Hannes elementer. Hva Hanne avtaler vet jeg ikke noe om, og det får stå for Hannes egen regning.

    Det stemmer imidlertid at jeg gikk bort fra byttehandelen med mitt eget element, da det kom en med penger som ville kjøpe elementet. At jeg var treg til å gi beskjed om avviket, hva vår avtale angår, tar jeg kritikk på. Hva PikkoFlex imidlertid "glemmer" å nevne er at jeg - i samme PM - nevner at jeg vet om en som muligens vil kjøpe elementene, og ber om en prisantydning på dem.

    Her tilbyr jeg altså en mulig bedre løsning enn en ren byttehandel (i og med at han slipper å betale frakt for mitt element til seg selv), men Pikko gruser alle muligheter til en løsning fra min side, ved å sende en påfølgende kjeftemelding.

    Ser jeg ut som om jeg gidder å høre på sutring når jeg tilbyr en løsning? Trodde ikke det, nei.

    Nå har jeg ikke tatt kopi av alle PM'ene, noe jeg for øvrig ikke helt ser grunnen til. Jeg trenger jo ikke det når de ligger i inn-/utboksen her, mener jeg?

    Well, well.

    Comment


    • #3
      Siden jeg ikke kan qoute en PM så legger jeg dette inn her. Kan legge billedkopi av vær enkelt PM om ønskelig for de som er usikker ved byttehandel eller salg for denne karen.

      Dette var det jeg fikk for en voksen melding på PM eller en bindende skriftlig avtale av byttehandel:

      " Standard Sv: Hertz-element
      Det er da ikke noe å ta på vei for, er det ikke bare bilstereo vi handler med her? Ingen fattige barn som må sulte, eller noen som har dødd? Jøsses.

      Når du skal ta den tonen der, så kan du ta med deg høyttalerne dine dit pepper'n gror.

      Stengt for bud!"

      Mvh.
      Pikoflex
      Pioneer - Hertz - Zealum
      Prosjekt Volkswagen Passat 3B
      Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

      Comment


      • #4
        Det er best du tar med hele samtalen da, for det var jo den siste jeg sendte deg.

        Edit: Og forresten står jeg for hvert ord. Sutring og klaging er det verste jeg vet, så lenge det ikke er fra meg selv. ^^
        Last edited by Miniboom; 03-09-2009, 00:17.

        Comment


        • #5
          Annser denne saken som avsluttet fra min side.
          Jeg har delt min erfaring og ber tråden evt. stenges for å la innleggene stå som de er!
          Pioneer - Hertz - Zealum
          Prosjekt Volkswagen Passat 3B
          Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

          Comment


          • #6
            Miniboom

            Kjøpte ett sub element av han og har ikke noe å utsette på handelen.
            -raske svar på pm og god beskrivesle av varens tilstand
            -eg forhåndsbetalte og varen ble sendt med engang pengene ble registrert mottatt
            -egen pm med postens sporingsnummer
            -varen annkommer skikkelig innpakket og uten skader/deffekter


            Så eg er en fornøyd kjøper, og dersom han skulle selge noe som eg trenger så kjøper eg uten problemer fra han igjen



            Last edited by GENEXXA; 01-07-2010, 23:53.

            Comment


            • #7
              Har samme erfaring som han over meg, kun positivt fra min side også
              1989 Volvo 740 GL

              Comment


              • #8
                Må vell si meg enig jeg også, Miniboom er en kjempehyggelig kar som er til å stole på, de to 18" jeg kjøpte var akkurat som beskrevet!

                Comment


                • #9
                  litt ot. men de TO 18".....og det skal i samme bil ?

                  Comment


                  • #10
                    Ah, så flott de endelig kom frem, Baldrick! De fikk jo sett litt mer av Norges land på veien også, slett ikke verst at Posten fant dem igjen! Hehe!

                    Macgyver: De skal i hjemmekino, men er fint brukelige i bil. Jeg skulle jo ha dem i Mini'n, men så blir det 21" isteden. Om jeg får tak i de folka, da... begynner å se mørkt ut. Treginger! :P

                    Comment


                    • #11
                      Var akkurat og byttet min Earthquake sws12 med hans Morel elate sw10. Gikk som smurt og han stod og ventet på meg på avtalt sted enda jeg var litt for sent ute. Kjempekar...
                      Spiller: Pioneer p6600DVD
                      Frontsett: Seas Lotus Performance
                      Sub:Morel Elate Sw10

                      Comment


                      • #12
                        signerer denne jeg også
                        Steffen Hammersgård
                        Alpine - Mosconi
                        Min prosjekt tråd

                        Comment


                        • #13
                          God kjøper.
                          Alt gikk som avtalt.
                          Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

                          Comment


                          • #14
                            Mye bra her, Miniboom, ser frem til å selge deg MRP'en etterpå.
                            ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                            Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                            Comment


                            • #15
                              bare pluss ifra meg å. kjøpte 2 ed subber av han, varene som beskrevet og godt pakket inn
                              Anbefales

                              Comment

                              Working...
                              X