Announcement

Collapse
No announcement yet.

Veldig rar lyd fra ny Alpine 9887r

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Veldig rar lyd fra ny Alpine 9887r

    Spilleren er ble kjøpt helt ny i norge og alt fungerer på den, men lyden er helt forferdelig. Det virker som lyden hakker (ikke sånn som hakk i plata). har prøvd med høyttaler som går via forsterkeren i spiller og ekstern forsterker, men lyden er den samme. har lest igjennom hele bruksanvisningen og ble ikke noe klokere av det heller. Og dette er første gangen den spiller! Hva kan det være???
    Mvh Werner Harstad

  • #2
    hørtes jo ikke helt vanlig ut... kan være vanskelig å tro at det er noe annet enn en feil i spilleren?
    MVH, Øivind Sandvik
    sigpic
    www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
    www.sandviksbassogbongel.com

    Comment


    • #3
      er det jeg er redd for, men det spørs om jeg får dekt reserasjonen da siden den ble kjøpt i mai :/ men den har ikke spilt musikk eller blitt brukt før nå nylig. Hvis noen andre vet en annen grunn til hva det kan være så rop ut
      Mvh Werner Harstad

      Comment


      • #4
        hvis du kjøpte den ny er det jo fortsatt garanti på den.
        MVH, Øivind Sandvik
        sigpic
        www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
        www.sandviksbassogbongel.com

        Comment


        • #5
          skal ta en telefon til planethifi i morgen og se om d blir noen ordning på saken
          Mvh Werner Harstad

          Comment


          • #6
            Kan du beskrive hvordan du har koblet ting, hva du kjører på den, og om du kjører aktiv deling etc?
            98' Audi A4
            Alpine 9887R/ Fusion Jonah Lomu 5.25" fjl525 / Genesis Profile Four / DynaBel BF4501 / 2x Image Dynamics V3 D2

            Comment


            • #7
              Har koblet den til original til OEM ledningene og til ekstern forsterker, prøvd 2 veis og 3 veis knappen under spilleren, den andre knappen under som er for ekstra equaliser av og på, alle mulige komboer og alt høres likt ut. kjørt gjennom delefilteret og delt via spilleren til høyttalere, fortsatt høres det sånn ut....
              Mvh Werner Harstad

              Comment


              • #8
                Originally posted by Øivind Sandvik View Post
                hvis du kjøpte den ny er det jo fortsatt garanti på den.
                jepp! håper forhandleren er grei og at dette løser seg fort
                Mvh Werner Harstad

                Comment


                • #9
                  Bare lurer... Hvorfor skal dette IKKE løse seg? Jeg mener, du har jo garanti som nevnt. Du har i aller aller værste fall en forbrukerkjøpslov som gir deg masse rettigheter.

                  Ingenting å bekymre seg for dette
                  Mvh Tony
                  - The only road to take is perfection itself

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Typhon View Post
                    Bare lurer... Hvorfor skal dette IKKE løse seg? Jeg mener, du har jo garanti som nevnt. Du har i aller aller værste fall en forbrukerkjøpslov som gir deg masse rettigheter.

                    Ingenting å bekymre seg for dette
                    Vel, hadde en sak med BullShit bildeler ett par år tilbake, fikk noe defekt av de som skulle bli dekt av garanti og de gjorde ikke en dritt for meg i den saken. Men har ikke handlet noe av de denne gangen og forhåpentligvis så vil denne forhandleren være mer hjelpsom
                    Mvh Werner Harstad

                    Comment


                    • #11
                      da blir den sendt inn til planethifi så de får ta en titt på den, håper det ikke tar altfor lang tid. fikk vite at det kunne ta alt ifra en uke til en måned Blir det en måned så
                      Mvh Werner Harstad

                      Comment


                      • #12
                        hoho:P ojojojo:P
                        MVH, Øivind Sandvik
                        sigpic
                        www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
                        www.sandviksbassogbongel.com

                        Comment


                        • #13
                          Jaja, er nå konstatert at spilleren hadde defekt forsterkermodul.

                          PlanetHIFI vil ikke erstatte den defekte spilleren de solgte meg men heller sende den til Alpine.

                          VENTETID: 1-3 MÅNEDER!!!!

                          STRYK!

                          Blir ikke handlet mer hos dem igjen!
                          Mvh Werner Harstad

                          Comment


                          • #14
                            Det er nok veldig surt for dem å måtte gi bort en ny spiller, da de i utgangspunktet ikke tjener noe spesielt bra på de, samt at de må selge den reparerte til taps pris videre, når den endelig blir reparert..

                            Når det er sagt, så hadde jeg gitt en kunde ny spiller med en gang om jeg fant ut at det tok flere måneder, samt at spilleren var ødelagt som ny.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Elutstyr.no View Post
                              Det er nok veldig surt for dem å måtte gi bort en ny spiller, da de i utgangspunktet ikke tjener noe spesielt bra på de, samt at de må selge den reparerte til taps pris videre, når den endelig blir reparert..

                              Når det er sagt, så hadde jeg gitt en kunde ny spiller med en gang om jeg fant ut at det tok flere måneder, samt at spilleren var ødelagt som ny.
                              Skjønner at det er veldig surt for dem. hadde jeg måtte vente en fornuftig tid så hadde det ikke noe problem. Men blir nok kjøpt ny spiller siden jeg ikke vil vente så lenge, er meget skuffet over dette og at jeg må ut med penger for ny spiller. Men nå har jeg sagt det jeg ville si og er ferdig med saken.
                              Mvh Werner Harstad

                              Comment

                              Working...
                              X