Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noen som skal på Rudskogen ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noen som skal på Rudskogen ?

    Hei allesammen.

    Er det noen som skal på dB drag på Rudskogen?

    Jeg kommer mest sannsynlig......dersom jeg skaffer nye elementer..... å bilen blir kjørbar...
    sigpicAut forhandler av dynaBel,DIGITAL DESIGNS,pioneer,alpine,peerless,lotus seas, focal, Ground ZERO , Rockford Fosgate. Cadence mm
    Web :www.ulvundsbilstereo.no
    Mvh Jonny Ulvund, eier av ulvund's bilstereo

  • #2
    Kjørbar bil er en fordel på biltreff :-)

    Comment


    • #3
      nja må vell prøve på det hvis jeg blir ferdig med bilen..
      NORSK MESTER SS 1-2 2008
      NORSK MESTER STREET MAX 2009

      Comment


      • #4
        blir ikke ferdig med bilen....men må vel delta uansett....... men ca 2 tonn med bil å 46 hk........ gleder meg ikke akkurat på turen....

        får håpe det kommer en del folk da..... uansett om det er bare dagstreff...
        sigpicAut forhandler av dynaBel,DIGITAL DESIGNS,pioneer,alpine,peerless,lotus seas, focal, Ground ZERO , Rockford Fosgate. Cadence mm
        Web :www.ulvundsbilstereo.no
        Mvh Jonny Ulvund, eier av ulvund's bilstereo

        Comment


        • #5
          har vi punktumfetish? :P
          sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
          IceAudio - Bilringen AS - inakustik

          Comment


          • #6
            Originally posted by Erik André View Post
            har vi punktumfetish? :P
            lite å tenke på om dagene eller har du blitt moderator?
            "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

            Comment


            • #7
              neida.................................... bare iriterende....................
              sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
              IceAudio - Bilringen AS - inakustik

              Comment


              • #8
                da har du lite å gjøre hvis det er noe å bry seg om................................................ .................................................. .................................................. .................................................. ..............
                NORSK MESTER SS 1-2 2008
                NORSK MESTER STREET MAX 2009

                Comment


                • #9
                  enkel du..
                  sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                  IceAudio - Bilringen AS - inakustik

                  Comment


                  • #10
                    NORSK MESTER SS 1-2 2008
                    NORSK MESTER STREET MAX 2009

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Jonny.B View Post
                      lite å tenke på om dagene eller har du blitt moderator?
                      Tror bare han kjeder seg litt om dagen, nå som dashen er ferdig og lyden er justert...........................
                      [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                      [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                      [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                      Comment


                      • #12
                        Vil dit! men tar 8 og en halv time å kjøre... =(
                        Mvh Even S. Jensen
                        Tlf 41091189
                        Digital Designs, nothing is even close!

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Joakim View Post
                          Tror bare han kjeder seg litt om dagen, nå som dashen er ferdig og lyden er justert...........................
                          Låter det så kjedelig?
                          Jonas Tautra
                          - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                          Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                          Comment


                          • #14
                            Det vet han ikke, strikkepinnene har satt merker, så han hører ingenting. ^^

                            EA! Du kan sveise Mini'n min om du kjeder deg? Må bare få kjøpt nye gulv og kanaler. Hehe. Har ikke hatt tid pga flyttingen osv. :P

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Miniboom View Post
                              Det vet han ikke, strikkepinnene har satt merker, så han hører ingenting. ^^

                              EA! Du kan sveise Mini'n min om du kjeder deg? Må bare få kjøpt nye gulv og kanaler. Hehe. Har ikke hatt tid pga flyttingen osv. :P
                              Hver gang jeg renser ørene etter å ha hørt på bilen hans, så er ørevoksen sånn rødaktig. It all makes sense now

                              Men On Topic: Jeg må nok bevege meg nedover. Lite med dB-drag, men jeg dukker opp i området
                              Mvh Tony
                              - The only road to take is perfection itself

                              Comment

                              Working...
                              X