Announcement

Collapse
No announcement yet.

pipelyd når subforsterker står på..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • pipelyd når subforsterker står på..

    har nettop fått en pipelyd i diskanter og littegranne rabalder i 15" min når jeg slår på og spiller...bilen trenger ikke å startes for å få den lyden så det er ikke dynamo støy, men en pipelyd samt at subben buldrer til tider..
    når jeg tar av phonokabel til subforsterker så forsvinner støyen...hva kan dette være ??

    Hjelp noen ?=)

  • #2
    høres ut som spilleren din leverer fra seg noe støy da..
    MVH, Øivind Sandvik
    sigpic
    www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
    www.sandviksbassogbongel.com

    Comment


    • #3
      Hmm..det er meget rart at det ikke er støy når jeg tar av phono kabel til sub forsterker da...da funker det som det.. bytta om kabel og satte sub kabel på diskant utgang..da var d likens..men ikke når bare phono til diskanter er det eneste som er på!

      Comment


      • #4
        virka som du mente no annet på den første posten men kan faktisk være litt forskjell på jordpotensiale på de forskjellige komponentene,. prøv å jorde samme spiller, bassamp og frontsettamp men en egen ledning.
        MVH, Øivind Sandvik
        sigpic
        www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
        www.sandviksbassogbongel.com

        Comment


        • #5
          skal ikke være noe problem med jording..kan være jording på spiller som er dårlig da.. skal sjekke imorgen tidlig..takk for hjelpen

          Comment


          • #6
            kan kansje være noe brudd i selve phonokabelen? at skjermen har løsna inni pluggen alt er mulig kan være vanskelig å finne noen ganger
            MVH, Øivind Sandvik
            sigpic
            www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
            www.sandviksbassogbongel.com

            Comment


            • #7
              må visst feilsøke idag

              Comment

              Working...
              X