Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mo3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mo3

    avtalte for snart 4 uker siden å bytte min pioneer deh8600mp mot mo3 sin deh-p700bt med mellomlegg fra hans side og overholdt min del av avtalen ved å sende pakken min til han den 11. september hvilket han skulle gjøre samtidig. og nå har jeg hørt 10-15 forskjellige forklaringer på hvorfor pakken ikke er sendt og og et spørsmål hvor han spør om jeg vil ha penger i stedet for spilleren han skulle sendt 2 uker i forvegen..begynner vel å innse at denne karen kommer man ingen vei med uten å dukke opp på døra hos..

    http://sporing.posten.no/Sporing/KMS...=sm162312006no

    en av gangene sa han at han satt på toget hjem og tre minutter etterpå måtte han gå å spise middagen sin(på et lokaltog)
    Last edited by GENEXXA; 01-07-2010, 20:30.
    Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

  • #2
    han ytret også en gang at han jobbet hver dag uten om søndag å at dama skulle sende den dagen etterpå(for 2 uker siden..)
    Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

    Comment


    • #3
      denne spilleren som han skulle sende ligger forøvrig enda til salgs her på forumet..
      Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

      Comment


      • #4
        Originally posted by Mo3
        og forresten..hvist du ikke har bedre ting å lyve om så begynner jeg å spekulere :P satt jo på tog hjemme...og skrev alldeles ikke at jeg skulle spise middag...det har jeg på tlf min enda
        du kan umulig ha dette på telefonen din da dette ble sagt på msn under den samme samtalen hvor jeg sendte deg brukermanualen i pdf format fordi du lurte på hvordan man legger inn egne filmer og bilder på spilleren. Jeg loggfører all kommunikasjon når jeg bytter med folk for å ha retten på min side hvis ting går galt pga tidligere erfaringer på byttemarkedet..

        forøvrig har vi hatt en samtale per sms i dag som endte i at han skal sende spilleren i løpet av helga pga at han ikke har hatt råd til å sende denne, hvis dette skjer som avtalt er min beef med mo3 totalt over..
        Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

        Comment


        • #5
          Originally posted by Mo3
          og du har også fått med noen div annet tilbehør som plaster på såret........
          jada, har som sagt inngått en avtale på at han skal legge ved litt ekstra pga. tiden det har tatt, og avsluttet dette frem til over helgen når jeg ser pakken er kommet eller har mottatt et sporingsnummer..
          poenget med den forrige posten min var bare at jeg har full kontroll på alt som er skrevet oss i mellom og at jeg ikke lyger.. venter spent å ser hva som skjer..
          Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

          Comment


          • #6
            Ikke for å stå på hverken den enes eller den andres side her, men:
            Mo3 har da i alle fall handlet oppriktig i ettertid i mine øyne. Han legger seg flat og sier selv at han har vært slapp, og at han har lagt med litt xtra som plaster på såret.

            Det er mer enn hva man får av mange andre, som bare forsvinner, skaper seg nye identer og bare fortsetter og lure folk.

            Siden Mo3 legger seg flat så er jo og det et bevis på at han ikke har interresse av å lure noen i det hele tatt, og alle vet at ting kan ta veldig lang tid om det er noe uforutsett som skjer. Inkl. noe som gjør at vedkommende kan få problemer med og svare motparten innen rimelig tid.

            Just my 5 cents
            2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

            Comment


            • #7
              Poenget mitt er at Mo3 faktisk viser at han vil rydde opp, selvom det gikk så langt at det ble postet en tråd på forumet.
              Men han forsvinner ikke for det.

              Og selvfølgelig har folk forskjellige inntrykk
              Ville vært unormalt om det ikke var sånn.
              2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

              Comment


              • #8
                jeg støtter J.T når det kommer til denne saken, la mannen få en sjanse til å ordne opp når han legger seg langflat og lover å fikse opp..
                Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

                Comment


                • #9
                  Jeg og mo3 hadde en klar avtale, om at jeg skulle hente dynabel forsterkeren hans på torsdag.
                  Så ser jeg i salgstråden hans nå at han har solgt den.
                  Useriøs spør du meg.

                  Comment


                  • #10
                    Var å henta 2 batteri i går, ikke NOE problem... Var enkelt å greit... Mo3 virker som en grei kar

                    Ps. ingen som tvinger noen til å være på forumet.. pikoflex
                    Mvh Even S. Jensen
                    Tlf 41091189
                    Digital Designs, nothing is even close!

                    Comment


                    • #11
                      Vil si igjenn at mo3 virka som en grei kar, kjørte å henta batteriene, tok telefonen hver gang jeg ringte, å møtte opp! ærlig å greit kar... kan ikke skjønne at det skal være noe problem å handle med denne karen...

                      Nekter å tro at bare jeg hadde flax...
                      Mvh Even S. Jensen
                      Tlf 41091189
                      Digital Designs, nothing is even close!

                      Comment


                      • #12
                        der var sporingsnummer mottatt
                        Last edited by omegadti; 06-10-2009, 12:13.
                        Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

                        Comment


                        • #13
                          Mo3

                          For en stund siden lagde jeg en tråd der jeg spurte om noen hadde en gain control til en MA Audio forsterker.

                          Like etterpå fikk jeg en melding fra brukeren Mo3, om at han hadde en gain control liggene og ville selge.
                          Så jeg bydde han 200 kr + 100 for frakt, og det ble vi enige om.

                          Jeg forhåndsbetalte 300kr til han, og han skulle sende pakken så fort som mulig.
                          Dagene gikk og ingen pakke i posten.

                          Han sa den 30. Desember at han skulle sende 3 nyttårsdag.
                          Har enda ikke motatt noe pakke.

                          Er ikke lurt å forhåndsbetale med totalt fremmede folk, men siden det bare var 300kr det var snakk om, gjorde jeg det. Og det viste seg jo ikke å være lurt
                          Last edited by GENEXXA; 02-07-2010, 01:13.

                          Comment


                          • #14
                            Vil nok tro Mo3 ordner opp så fort han ser dette.Tror ikke han er ute etter å svindle deg.Vet han har vært bortreist siden midten av januar og blir borte til April/Mai engang.Han sa han var uten mobil og muligheter for data i den tiden han er borte. Så er nok derfor du ikke har fått tak i han.

                            Lagde en hatthylle til han i starten av januar,som han skulle betale over nettbank.Fikk pengene som avtalt og til rett tid.Så er vel antagligvis bare en forglemmelse fra hans side.Så får håpe han ordner opp denne gangen også

                            Comment


                            • #15
                              Ja jeg håper også han ordner opp.

                              Siden det bare er en liten ting som en gain control det er snakk om :P

                              Comment

                              Working...
                              X