Announcement

Collapse
No announcement yet.

Brutalt ærlig bil annonse, LOL!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Brutalt ærlig bil annonse, LOL!

    Som tittelen sier, er dette en meget spesiell måte å selge bilen sin på, les mer her
    http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18436573
    Mvh Werner Harstad

  • #2
    * Frontruta har fått en heftig stjernesmell og må byttes. Men hvis du har på en passasjer, kan vedkommende i tunneler sikte inn belysningen slik at den lager kule effekter i sprekkene! Men anbefaler at du ikke prøver det selv mens du kjører. Det kan nemlig gå galt. Kremt.
    hehe denne jenta er RÅ
    Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

    Comment


    • #3
      Absolutt.... Ho e vel neppe Blond.....
      No Windows-crap,just Mac Power

      Comment


      • #4
        HAHAHAHA! For en GENIAL annonse!

        Hvis bilen virkelig er så "dritt" som hu sier at den er, så skal ingen komme å si at hun ikke er ærlig i alle fall!
        2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

        Comment


        • #5
          hahaha, det beste jeg har lest på lenge...hehehehe

          Comment


          • #6
            Forresten! Det finnes EN bra ting med bilen. Du kan få med cd-spilleren, som funker utmerket. Den var det eksen som satt inn, og jeg vil pokker ta meg ikke eie noe som kan minne meg om ham, så den får du med på kjøpet.

            Haha, en bra ting, og det har ingenting med bilen å gjøre, men bilstereo derimot :P
            2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

            Comment

            Working...
            X