Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rotterdam, here we come!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rotterdam, here we come!

    Jess, nå er det ikke lenge igjen til avreise mot EM i vindmøllelandet!
    For vår del er det avreise fra Rindal om få timer, 0200 for å være presis.
    NEI, det tar ikke så lang tid til Oslo, men det er nå vinter diverse steder på veien sørover.
    Vi betyr Jonny og meg i Cossie, og Per Egil og Jan i ESPL golfen. Møter vel PlanetHIFI gjengen på Kiel ferga om ikke før.

    Vi skal prøve å få lagt ut noen bilder her i tråden underveis, slik at dere får se litt av hva som skjer..
    Her er det bare å bidra for alle som er med!

    Jess, dette GLEDER vi oss til, dette blir ARTIG, vi skal ha det MORRO sammen med andre likesinnede!!
    Så får de som sitter hjemme og surmuler angre seg til de blir blå...
    Pioneer PRS

  • #2
    Joakim og jeg drar nedover i morgen Han skal delta i Advanced Unlimited, og jeg skal dømme der nede.
    Etter jobb i morgen går turen til Larvik og Color Line sin SuperSpeed 2 frakter oss over til Hirtshals der vi har nøyaktig 100 mil igjen før vi er fremme. Er der midt på Onsdagen en gang tipper jeg.

    Snakkas i bar'n
    Mvh Tony
    - The only road to take is perfection itself

    Comment


    • #3
      I helvete, kjørte til Nederland i sommer, og det frister ikke til gjentakelse. Men - målet helliger middelet! God tur!

      Comment


      • #4
        PlanetHifi gutta tar Kiel båten i morgen og ankommer Rotterdam på Onsdag.

        Akkurat nå legges ny sotfilm og en liten kattevask og polering senere er bilen klar
        Håvard S
        Daglig Leder
        PlanetHifi
        Trondheim

        www.planetHIFI.no

        Hertz, Fusion, Pioneer, Kenwood, MTX, Connection, Audison, dynaBel, Seas Lotus,
        Alpine, AudioPulse, Genesis, Peerless, Installbay, Meguiar's, Defa


        BMW 750 Prosjekt tråd

        Comment


        • #5
          Originally posted by PlanetHifi View Post
          PlanetHifi gutta tar Kiel båten i morgen og ankommer Rotterdam på Onsdag.

          Akkurat nå legges ny sotfilm og en liten kattevask og polering senere er bilen klar
          Ehm... når er dere i Kiel? Om det passer med vårt tidsskjema, skulle vi slått følge?
          Mvh Tony
          - The only road to take is perfection itself

          Comment


          • #6
            Har vel vært greit snøføre over kvikne mere enn en gang i høst ja :P


            Lykke til hele gjengen
            sound.vision.soul

            Type R

            Comment


            • #7
              520 vs 750 på autobahn, er vel bare å prøve å henge på da
              mvh. Magnus Røthe

              Alpine - Focal - Ground Zero - Stinger
              BMW 330Xi - Nissan Navara

              Comment


              • #8
                Ehm... når er dere i Kiel? Om det passer med vårt tidsskjema, skulle vi slått følge?
                Originally posted by mbrothe View Post
                520 vs 750 på autobahn, er vel bare å prøve å henge på da
                Vi tar båten klokken 14.00 fra Oslo, og da er vi i Kiel kl 10.00 på Onsdag.
                Dere kan jo "prøve" å holde følge med oss da
                Håvard S
                Daglig Leder
                PlanetHifi
                Trondheim

                www.planetHIFI.no

                Hertz, Fusion, Pioneer, Kenwood, MTX, Connection, Audison, dynaBel, Seas Lotus,
                Alpine, AudioPulse, Genesis, Peerless, Installbay, Meguiar's, Defa


                BMW 750 Prosjekt tråd

                Comment


                • #9
                  Originally posted by PlanetHifi View Post
                  Vi tar båten klokken 14.00 fra Oslo, og da er vi i Kiel kl 10.00 på Onsdag.
                  Dere kan jo "prøve" å holde følge med oss da
                  Var synd at jeg flekka av det "fine" Mpower-merket som trimma den noe helt villt da.. :P

                  Blir nok hengende litt etter vil jeg tro, med offroadgiringa som er på "M"20'en så blir det nok ikke noen store hastigheter.
                  [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                  [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                  [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Miniboom View Post
                    I helvete, kjørte til Nederland i sommer, og det frister ikke til gjentakelse. Men - målet helliger middelet! God tur!
                    Det er jo bare kongetur å kjøre til nederland da

                    Ønsker alle Norske deltakere lykke til, og venter i spenning på resultater over helgen

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Joakim View Post
                      Var synd at jeg flekka av det "fine" Mpower-merket som trimma den noe helt villt da.. :P

                      Blir nok hengende litt etter vil jeg tro, med offroadgiringa som er på "M"20'en så blir det nok ikke noen store hastigheter.
                      Vi får stoppe regelmessig på bensinstasjoner å ta ei pølse mens vi venter på dere da vettu
                      Håvard S
                      Daglig Leder
                      PlanetHifi
                      Trondheim

                      www.planetHIFI.no

                      Hertz, Fusion, Pioneer, Kenwood, MTX, Connection, Audison, dynaBel, Seas Lotus,
                      Alpine, AudioPulse, Genesis, Peerless, Installbay, Meguiar's, Defa


                      BMW 750 Prosjekt tråd

                      Comment


                      • #12
                        rotterdam

                        dere for ha lykke til alle man.jeg får sitte hjemme i go stolen og følge med på nettet jeg da, som er ny bakt far og greier.skulle så gjerne vært med men.snakkas
                        volvo 740 turbo,1987.genesis, alpine, supra cables, odyssey, tsunami, turtle wax.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Chasin View Post
                          Jess, nå er det ikke lenge igjen til avreise mot EM i vindmøllelandet!
                          For vår del er det avreise fra Rindal om få timer, 0200 for å være presis.
                          NEI, det tar ikke så lang tid til Oslo, men det er nå vinter diverse steder på veien sørover.
                          Vi betyr Jonny og meg i Cossie, og Per Egil og Jan i ESPL golfen. Møter vel PlanetHIFI gjengen på Kiel ferga om ikke før.
                          :
                          Da har jeg og Jan leid ESPL golfen nedi parkeringshuset, så nå var de to på vei for og finne mat og øl.. men ikke nødvendigvis i den rekkefølgen... hehe...

                          Undertegnede, Tufte og Jan-Roger med støtteapparat ankom igår, og har fått avklimatisert seg.. hehe

                          Detta blir gøy :
                          Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                          Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                          Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                          -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by PlanetHifi View Post
                            Vi får stoppe regelmessig på bensinstasjoner å ta ei pølse mens vi venter på dere da vettu
                            Det er vel ikke for å vente, men for å fylle bensin dere må stoppe... 750'en er ikke billig i drift

                            God tur!!
                            Mvh
                            Pål Andréas Bryng
                            Bilstereosenteret.no
                            Vi forhandler bl.a.:
                            Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                            Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                            Følg oss på Facebook
                            Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                            Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                            Comment


                            • #15
                              En liten update, vi kom alle velberget frem i går kveld
                              Det var vel ikke antall hestekrefter som avgjorde, mye veiarbeid og kø får ta skylda i lang reisetid.. (Raskere snittfart over snødekte Kvikne fjellet enn her...)
                              Anyway, i dag er det bilvask og shine som gjelder, regner med de fleste får ferdig bilen i dag, da de faktisk starter bedømming på enkelte allerede i morgen...
                              Last edited by Chasin; 07-10-2009, 09:35.
                              Pioneer PRS

                              Comment

                              Working...
                              X