Announcement

Collapse
No announcement yet.

B2Audio HD12 Frelst!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • B2Audio HD12 Frelst!

    Har hatt min B2 HD12 i snart 1 uke nå, og jeg er fullstendig frelst!
    Selv med alt for lite effekt til subben(1000wrms)har jeg aldri hørt en woofer gi fra seg så rene toner før! Den står i en lukket kasse på ca.40liter, og leverer de dypeste tonene helt fantastisk! Har drevet å testet bass-slag på nesten 1000 sanger de siste dagene, og uansett hva jeg setter på leverer den laangt over mine forventninger!
    Denne kan jeg anbefale til alle, uansett bruk!
    Andreas Dibbern
    Ford Fiesta
    Takk til B2Audio
    B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500

  • #2
    Høres koslig ut!

    Kostbar sub da, så man burde vel kunne forvente litt.. Er det dumt av meg å håpe på noe lignende ved bruk av AC-serien tro?

    Halv pris liksom, hehe!
    Alpine 137BTi
    B² Audio = Lyd


    '97 E39 528

    Comment


    • #3
      Joda, den koster en del, men makan til velbrukte penger tror jeg du skal lete en stund etter!
      Nå skal ikke jeg uttale meg om AC-serien, for de har jeg ikke hørt,men jeg antar de er bygd opp like pent og solid som HD, og da er det bare å kjøre på!
      Om jeg ikke er helt på jordet er det vel en her inne som har AC-serien, og han skrøyt ihvertfall veldig av de!
      Andreas Dibbern
      Ford Fiesta
      Takk til B2Audio
      B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500

      Comment


      • #4
        Har to stk HS15 og de kan jeg varmt anbefale
        Makan til gode produkter
        Musikk uten bass er som jenter uten Pupper.

        Comment


        • #5
          Ja, det var sånn det var ja! Blandet AC og HS..
          Andreas Dibbern
          Ford Fiesta
          Takk til B2Audio
          B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500

          Comment


          • #6
            AC serien er oppbygd på samme måte, men med et enda større fokus på SQ.
            Likevel vil jeg si at denne bassen er gøyal og den trenger ikke mye effekt for å gi lyd fra seg heller.



            Mvh
            J. Holm
            www.b2audio.com
            http://facebook.com/b2audio

            Comment


            • #7
              Den blir bare bedre og bedre! Det har vært en fornøyelse å kjøre med HD12" i ryggen i kveld!
              Andreas Dibbern
              Ford Fiesta
              Takk til B2Audio
              B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500

              Comment


              • #8
                Da har elementet begynt å bli litt mer innspilt, så nå har det virkelig begynt å røre på seg her! Fytti rakkern å artig den subben her er!!

                En liten video:

                Andreas Dibbern
                Ford Fiesta
                Takk til B2Audio
                B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500

                Comment


                • #9
                  Tror gjerne at du kan få bassen til å spille bedre i riktig kasse og kanskje ved å bruke subsonic filteret litt....
                  Mvh
                  J. Holm
                  www.b2audio.com
                  http://facebook.com/b2audio

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Dibbern View Post
                    Selv med alt for lite effekt til subben(1000wrms)har jeg aldri hørt en woofer gi fra seg så rene toner før! Den står i en lukket kasse på ca.40liter, og leverer de dypeste tonene helt fantastisk!)
                    Ikke for å gnåle og være "grumpy" på noe som helst vis, men aner du hvor mye 1000 watt egentlig er? At den spiller presist har ikke så mye med mengden watt du fórer elementet med.
                    Og hva slags forsterker har du testet den på?

                    Skal ikke ødelegge tråden mer nå, men måtte bare skyte inn den lille "bekymringen" der.
                    Mvh Tony
                    - The only road to take is perfection itself

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Typhon View Post
                      Ikke for å gnåle og være "grumpy" på noe som helst vis, men aner du hvor mye 1000 watt egentlig er? At den spiller presist har ikke så mye med mengden watt du fórer elementet med.
                      Og hva slags forsterker har du testet den på?

                      Skal ikke ødelegge tråden mer nå, men måtte bare skyte inn den lille "bekymringen" der.
                      Jada, 1000watt er mye det,men jeg mente i forhold til det elementet takler! Jeg mente heller ikke at den vil spille mer presist med mer watt, men at den vil spille høyere/kraftigere med mer watt. Noe som er helt riktig.
                      Når jeg tilførte den 1000watt brukte jeg en RF t1500. Nå har jeg en B2 M5 som yter 4800wrms i 1ohm.
                      Andreas Dibbern
                      Ford Fiesta
                      Takk til B2Audio
                      B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500

                      Comment


                      • #12
                        har selv 2stykk hs15 jeg bare venter på å putte i golfen =) gleder meg!
                        Amega Q-comp 60 - B2 audio x2 15" rockford fosgate 40001bd

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by flipmix View Post
                          har selv 2stykk hs15 jeg bare venter på å putte i golfen =) gleder meg!
                          Lag en prosjekttråd da så vi får se hva du holder på med
                          Mvh Werner Harstad

                          Comment


                          • #14
                            orker ikke:O
                            Amega Q-comp 60 - B2 audio x2 15" rockford fosgate 40001bd

                            Comment


                            • #15
                              jaja

                              da er tråden startet
                              Amega Q-comp 60 - B2 audio x2 15" rockford fosgate 40001bd

                              Comment

                              Working...
                              X