Vis full versjon : DDaudio.no - Legges ned...
DD-Henrik
09-10-2009, 17:31
Hei!
Må dessverre komme med en litt trist nyhet. Jeg har bestemt meg for å legge ned DDaudio.no. Dette grunnet for lite salg. Jeg har nå hatt to måneder uten jobb og har jobbet døgnet rundt for å få det til å bli til en levelig inntekt, men det selges dessverre for lite. Litt uformelt sagt dette her, men jeg ønsker å forklare hvorfor slik at jeg ikke blir bombardert med spørsmål om hvorfor, senere.
I ny jobb finnes det ikke tid til å drive DDaudio.no da det ikke kan drives under jobbtiden. Før og etter jobbtid er dessverre alt utenom Posten stengt, og dette gjør det meget vanskelig hva angår reklamasjoner og garantibehandlinger da Posten bruker minimum to uker på å sende varer tilbake til Sverige for erstatning og/eller reperasjon. DHL bruker tre dager, men er stengt i de perioder jeg har tid til å sende og motta varer, og dette blir for lang tid for mange kunder å vente, noe som er helt forståelig.
Men vil i hvertfall si at jeg har hatt det meget gøy ved å være landets eneste distributør av Digital Designs og kunne tilby DD-produkter, og jeg har hatt meget koselige dialoger med alle brukere her på forumet og alle mine kunder. Håper dere har vært fornøyd med både service, pris og avtalte leveringstider.
Domenene, websidene (om ønskelig) og "ryktet" vårt med alle våre fornøyde kunder vil bli lagt ut for salg om noen ønsker å ta over, noe som jeg virkelig håper.
Det vil da være snakk om import og distribusjon med høye kalkyler i forhold til å være underforhandler, og enerettsimport vil følge med firmaet som ønsker å ta over.
DDaudio.no er også forhandlere av Kinetik og Installbay slik at DD ikke er det eneste vi kan tilby.
Jeg kommer fortsatt til å bruke forumet rett og slett bare for å følge med, slik at jeg en dag kan MOSE alle sammen i DB Drag :D hehe.
Selvsagt vil dem som har bestilt noe av oss motta varene som avtalt og de to som har produkter inne for garantibehandling vil naturligvis motta varene reparert som avtalt. No worries here ;)
Produkter kan fortsatt bestilles inntil nedleggningsprosessen er utført. Det kan bestilles i hvertfall 4-6 uker fremover, og i forbindelse med nedleggelsen ønsker vi å gjøre en siste innspurt for å selge så mye varer vi kan slik at folket blir enda bedre kjent med DD. Vi tilbyr derfor 15% rabatt på alle varer :)
Ha en fin helg videre alle sammen!
Med vennlig hilsen
Henrik v/ DDaudio.no :)
Dette var utrolig trist å høre! :(
Hadde jeg vært i en annen situasjon i livet så hadde jeg vurdert å ta over, men nå går det absolutt ikke..
berniebp87
09-10-2009, 17:49
Dette var trist å høre ja! :( Men lykke til med videre prosjekter Henrik!
En veldig trist nyhet det her ja :( :( Og jeg som hadde planer om å oppgradere litt med DD over nyttår :(
Men, Henrik, du er en sterk fyr, STÅ PÅ VIDERE! :) Og lykke til med videre prosjekter! :D
magnesmurf
09-10-2009, 18:25
Trist dette.:(
Hvor kan vi få tak i produktene nå da?
Produkter kan fortsatt bestilles inntil nedleggningsprosessen er utført. 15% rabatt på alt vi tilbyr..
Bassoflove
09-10-2009, 20:05
NEI-NEI-NEI!!!!!!!!!!!!!:ak:
Trist dette.:(
Hvor kan vi få tak i produktene nå da?
http://bsbildeler.no/butikk/searchresult.aspx?search=digital%20designs
Synd at du legger ned.
Hadde planer om og handle en 8". Men har ikke råd for tiden.
Håper jeg rekker å bestille 2 stk. 1508 innen du er helt ferdig å legge ned!
Dette var triste nyheter, ja.
Synd jeg aldri hadde kr til og prøve noen DD produkter. Kunne vært spennende !
Håper noen tar over her, det har vært spennende og følge utviklingen du har hatt, Henrik.
Heder og ære til deg :)
B2 Audio
10-10-2009, 10:57
Med den økende importen fra andre land, og den minskende interessen til å handle "lokalt" og dermed støtte forhandlere og nettverket bakom, så er det ofte at slike beslutninger må treffes.
Derfor er det viktig at vi alle prøver å tenke enda en gang om det er verdt å "spare" de ekstra 2-300 kronene, men samtidig gi avkall på lokal service, kunnskap og bekjentskap.
Heldigvis finnes det fortsatt noen bra alternativer til DD her til lands, men spørsmålet er hvor lenge?
Håper at du får en god start i den nye jobben Henrik.
DD-Henrik
10-10-2009, 12:14
Takk for alle inleggene folkens :)
Gøy å se at jeg i hvertfall har fått satt litt positive spor her på forumet. DDaudio.no vil nok ikke forsvinne helt. Om ingen tar over, vil jeg ruge på det frem til jeg får råd, kompetanse og tid nok til å drive på med det, og da vil DDaudio.no komme seg opp igjen ;)
Uheldigvis, er DD-produktene til BS Bildeler svært utdatert og eldre modeller. Har fått vite at dem skal over til MTX. Men finnes det andre leverandører er det helt topp :)
Men da må de bestille fra en eller annen underforhandler i Danmark eller Sverige, og ikke en distributør slik som DDaudio.no. Leverandørene våre, som er distributører for store deler av Europa, distribuerer kun til oss, og skal andre bedrifter selge det i Norge, må det gå gjennom DDaudio.no. Og jeg har ikke hørt om noen underforhandlere enda utenom Stigs lyd og bil i Hamar.
Men men, DDaudio.no blir sikkert utviklet videre av noen andre så det blir nok ikke det siste vi ser til DD :)
RazzLezz
10-10-2009, 23:29
Forresten Stigs lyd og bil holder til på 2072 Dal, like borti høgga her jeg bor. Tror ikke han har fått opp noen hjemmeside enda, er heller ikke så mange folk der han holder til så er en av de små sjappene som holder til her og der :p
Miniboom
11-10-2009, 01:15
Med den økende importen fra andre land, og den minskende interessen til å handle "lokalt" og dermed støtte forhandlere og nettverket bakom, så er det ofte at slike beslutninger må treffes.
Derfor er det viktig at vi alle prøver å tenke enda en gang om det er verdt å "spare" de ekstra 2-300 kronene, men samtidig gi avkall på lokal service, kunnskap og bekjentskap.
Jeg må jo bare kommentere dette... :)
Du skriver riktignok "lokalt" i anførselstegn, men må likevel bare få understreket at siden Norge er så langstrakt skal man være ganske heldig for å bo i nærheten av noen som selger bra utstyr. Dessuten har jeg ikke den beste erfaringa med assistanse fra lokale selgere, de assisterer gjerne i retning av egen profitt, og ikke så mye etter hva kundene vil ha... De fleste vet jo ikke hva tuningfrekvens er engang. Fant ut at det var bedre å drive research, og heller bruke litt mer tid og prøve ut forskjellige ting selv. Så da spiller det hvertfall ingen rolle for min del, om jeg kjøper fra noen lokalisert i Bergen - eller New York. Og New York tilbyr gjerne halv pris.
Men det er vel ingen som gidder å importere for å spare 2-300 kroner?
De som klager over at folk importerer, bør vel ta en titt på egne priser, og sjekke om det er mulig å gjøre dem litt mer realistiske i forhold til andre land. Greit at dollaren er lav nå, men doble priser for å kjøpe et produkt i Norge, er jo helt bak mål. Da kan man jo heller kjøpe et nytt produkt i utlandet om det første går til helvete.
JL Audio, f.eks., er regnet for å være veldig dyrt i USA, og er ikke lenger blant produktene som lønner seg mest å importere. Lønner seg likevel, dog. 13W7 koster 6000,- inkl. frakt og mva fra USA, mens den koster 8790,- på megabillig.no - som er en rimelig forhandler her til lands. Greit å støtte lokalsamfunnet med noen hundrelapper, men 2790,- for å bestille fra Norge istedenfor USA? Forhandlerne i USA tilbyr jo ofte vel så god kundeservice over email, om man skulle trenge det (dog kanskje ikke de fleste på eBay).
Til sammenlikning koster JL 13W7 3600,- i USA (eks mva og frakt), og der blir det altså regnet for å være en veldig dyr subwoofer. Så enten tjener de amerikanske forhandlerne myyyye mindre pr. subwoofer, eller så har de norske forhandlerne vanvittige lagerkostnader som spiser opp fortjenesten. My guess er likevel at de sitter med alt for gode kalkyler (eller bedre kjent som "fornuftige" kalkyler, i forhandlernes øyne).
I priseksempelet mitt er det flyfrakt av én subwoofer, som vil være mye dyrere enn ved en normal importørs pris for sjøfrakt av paller. Ergo er mine $224 i frakt redusert til kanskje $50 pr element, eller enda mindre. I tillegg tjener jo den amerikanske forhandleren også på salget sitt. Noe som betyr at nettoprisen på en JL 13W7 i Norge antagelig i alle fall vil være under 4000,-. Og veiledende salgspris er hva? 10000,-? 13000,-? Hehe...
For min del tror jeg mye av "problemet" ligger hos norske forhandlere, som vet at de fleste ikke gidder/klarer å importere selv, og dermed blir "nødt" til å være villige til å betale opptil dobbelt så mye for en vare her til lands, ettersom det ikke er noen reell konkurranse om man vil ha et litt "sært"/high end produkt.
I tillegg er det jo engang sånn i Norge, at det som er billig, blir sett ned på, selv om det kan være bra. Derfor settes prisene på drittprodukter opp, for å gi inntrykk av at det skal være bedre enn det er. Og da må jo de virkelig gode produktene settes opp ytterligere, ettersom de jo er bedre. Et velkjent fenomen i Norge, iflg. et par bekjente som driver med markedsføringsutdannelse av noe slag.
Når alt dette er sagt, så syns jeg prisene i Norge har kommet seg noe på mainstream-produktene, nå får man f.eks. en Alpine Type R 15" til 2490,- inkl. frakt, fra megabillig. Men "sære" produkter uten noe særlig konkurranse, er fortsatt for stivt priset til å rettferdiggjøre et opprop for ukritisk støtte av norske bilstereoforhandlere. Etter min mening, i alle fall. :)
Edit: Glemte å tilføye at - NEI, selvsagt hadde ikke jeg heller giddet å jobbe fulltid med å shippe subwoofere på Posten, for å tjene 400,- pr. stk... Hehe. Med mindre det er snakk om minst 20 om dagen, kanskje... Skal ikke være alt for hyklersk, heller... Bare sier at kalkylene i Norge synes å være - for mitt vedkommende - alt for drøye. På generelt grunnlag, så klart, sier ikke at det ikke finnes unntak. :)
B2 Audio
11-10-2009, 11:10
Jeg støtter deg helt og holdent i utsagnet ditt. Men ofte er det ikke fordi at norske bedrifter er grådige. USA selger ofte på kvantiteter og kan være villige til å klare seg med 5-10% margin pga de har en kundebase på 5 millioner mennesker.
I Norge derimot er det litt vanskelig å overleve med 5-10% da kundebasen kanskje er 50000 mennesker.
200 kr x 5 millioner motsvarende 200 kr x 50000 = bad business.
Uansett så kan en jo sammenligne på hva folka tjener i USA i forhold til Norge. Selv frakta er jo lækker. 50 usd for å frakte en subwoofer er jo fint, men prøv å frakte den fra Norge til USA og se hva prisen blir da.
Elutstyr1
11-10-2009, 15:09
Hvis kalkylene er så gode for forhandlere i Norge, så lurer jeg på hvorfor så mange bilstereosjapper går konk?
Ddaudio har nok langt bedre priser enn gjennomsnittsbutikken, da de importerer selv, men klarte likevel ikke å overleve.
Norge skal for øvrig være det billigste landet i skandinavia om ikke europa å kjøpe Focal produkter i, i følge Ice Audio.
Miniboom
12-10-2009, 12:32
Hvis kalkylene er så gode for forhandlere i Norge, så lurer jeg på hvorfor så mange bilstereosjapper går konk?
Ddaudio har nok langt bedre priser enn gjennomsnittsbutikken, da de importerer selv, men klarte likevel ikke å overleve.
Norge skal for øvrig være det billigste landet i skandinavia om ikke europa å kjøpe Focal produkter i, i følge Ice Audio.
At det blir litt mange om de få kundene, som Jay (B2) skriver, er vel årsaken til det.
Det er jo få kunder i utgangspunktet, og jeg kjenner i alle fall svært, svært få, som kjøper bilstereo for mer enn 2000,- hvis de først kjøper noe (og da er det stort sett dritt, så klart, fordi de gode produktene er for dyre). Og nyere biler har bedre og bedre fabrikkmontert stereo, så det blir vel ikke lettere med årene... og det hjelper ikke å ha rå kalkyler når det er ett salg i uka, det er jo åpenbart. Man utsetter bare det uunngåelige. Og det hjelper selvsagt ikke på prisene ut til forbrukerne, når forhandlerne må ta blodpriser for å leve så lenge som mulig.
DD er ikke akkurat "mainstream"-produkter. Hvor mange nisje-butikker finner du i Norge, som KUN selger "high-end"-produkter og lever av det? Svært få, tror jeg...?
Tipper AD-salget til Installbay er relativt magert også, for å ta et eksempel. Hadde det vært levedyktig som egen butikk? Vet ikke jeg, altså. Bare tipper at det ikke ville vært det. :)
Uansett, det er vel kanskje slik at bilstereo av høyere kvalitet enn hva man finner på Netthandelen er og blir for "spesielt interesserte" i lille Norge. Om det hadde vært annerledes med lavere priser, kan man jo bare spekulere i. :)
DD-Henrik
12-10-2009, 13:44
Om prisene hadde vært billigere tror jeg ikke bilstereosalg-norge hadde blitt noe særlig større. Med det lille markedet vi har i norge, har man tre typer kundegrupper;
Ikke interesserte: De handler kassettspiller på biltema til 300kr kun for å få radio i bilen. Her har vi ingenting å hente som bilstereoaktører. Altså, ingen aktører får salg hos slike kunder av bilstereoprodukter.
Litt interesserte: De som kjøper spiller til 1000 kroner, og et frontsett til 6-700 kroner. Dem tjener vi lite på, siden billige produkter, selv med høye kalkyler, gir lite fortjeneste. Mye fortjeneste i forhold til varens kostpris, men lite penger i det store, pr salg.
Veldig interesserte: De som bruker forumet her inne og lopper seg for penger kun for å få rå lyd i bilen og som gjerne lar være å betale en og to regninger for å få det feteste utstyret. Disse folka tjener vi penger på, og om varene hadde vært billigere ville dem aldri kunnet bli så billige at vi hadde fått tak i den litt interesserte kundegruppen. Men de veldig interesserte hadde fortsatt kjøpt det samme utstyret sannsynligvis, da folk har en tendens til å sverge til bestemte merker, produktserier osv. Vi ville kanskje solgt litt mer, men det ville nok gått opp i opp til slutt hva angår profitt og utvikling av bedriften. Vi ville heller ikke fått noe særlig flere veldig interesserte kunder med lavere priser, da veldig interesserte gjerne betaler med det dem har fordi dem uansett skal ha produktet.
skjønner?
Dette er min oppfatning forklart veldig grovt, og regner med flere aktører deler mitt syn her. I statene hvor markedet er enormt, finnes det et utall med egne sjapper for slikt utstyr. Jeg har store kontaktnett i usa med folk som forhandler DD, og ikke mer enn 10% av dem har nettbutikk, nettopp fordi dem tjener meget bra på kun å selge via sjappa si, og det til tross for at dem har langt lavere kalkyler enn vi har her til lands ;)
EDIT: Forhandlere tar ikke blodpriser for å leve så lenge som mulig, men de priser dem må ta for å kunne leve av virksomheten sin. Se bare på ********, dem har gått fra å være en liten nettbutikk til en gigantisk, og har til og med startet en vanlig butikk i tillegg, og får stadige nye varer og spennende nyheter. Så her er det ikke snakk om at nedleggelse er unngåelig i det hele tatt, men rett og slett kapital nok til å kunne utvide bedriften.
Jeg er ganske sikker på at med en bra lokasjon til butikk, samt nok av reklame og en god nettbutikk hadde jeg fint klart meg med kun salg av DD-utstyr, monteringsutstyr og spillere. Men med websider som ser billige ut, ingen nettbutikk funksjon og ingen annen reklame enn søkeord på google blir det vanskelig. Men selv da kunne jeg NESTEN leve på DDaudio.no alene. Og det sier vel sitt?
Haakon O
12-10-2009, 14:38
Er det for sent å bestille noen subber i løpet av de første dagene nå?
står at det går an å bestille enda... men det tar sin tid å få varene.....
Haakon O
12-10-2009, 15:47
Nå har jeg snakket med en som alltid hyggelig Henrik på telefon, og fått svar på at det går ann å bestille som vanlig iallfall de nærmeste 4 ukene, så det blir nok lagt inn en bestilling på iallfall 4 nye subber herifra snarlig :)
Hvor lenge har man mulighet og bestille?
Eirik Aspaas
12-10-2009, 18:13
det står i posten rett over din..
DD-Henrik
12-10-2009, 18:54
Hei!
Til alle: Alt kan bestilles som før og leveringstiden er akkurat som før. Det kan bestilles i hvertfall 4-6 uker fremover.
Grunnen til at jeg har kunngjort nedleggelsen så tidlig er fordi jeg ønsker at aktører skal ta over mens DD fortsatt er hot, og ikke bare dødd ut, noe det fort vil gjøre om folk ikke kan bestille og alt står stille i f.eks. bare noen uker. Så det er fortsatt bare å bestille. 15% rabatt på alle varer på hele webområdet vårt! :)
Eirik, så ikke det :P
Men fått oppklaring i det.
Men synd at jeg ikke har penger før i Desember en gang.
Henrik, sitter du på mye lager varer som du blir og kvitte deg med ETTER nedleggelsen? Med mindre du får solgt alt nå i forkant.
Bassoflove
12-10-2009, 20:16
Eirik, så ikke det :P
Men fått oppklaring i det.
Men synd at jeg ikke har penger før i Desember en gang.
Henrik, sitter du på mye lager varer som du blir og kvitte deg med ETTER nedleggelsen? Med mindre du får solgt alt nå i forkant.
Det lurer jeg også på.... Jeg får ikke "en haug med penger" før ETTER jul serru,og jeg SKAL ha 3X3515(til en god pris også,he he)
Bol
Vi er flere i samme båt ser jeg :)
Ja Henrik, spar igjen noen godsaker til oss! :)
Jeg må vel begynne og oppgradere frontsett og sånt i bilen min jeg og nå tror jeg, pappen holder ikke evig :)
Og da er jo DD aktuelt da :D
Men så var det de pengene da, som alltid kommer ETTER jul :(
Det lurer jeg også på.... Jeg får ikke "en haug med penger" før ETTER jul serru,og jeg SKAL ha 3X3515(til en god pris også,he he)
Bol
Bilen din blir og lette fra bakken med 3x3515 :P Men siden Volvo er tunge biler skal det mye til :P
Bassoflove
12-10-2009, 21:35
Bilen din blir og lette fra bakken med 3x3515 :P Men siden Volvo er tunge biler skal det mye til :P
Orginalt er egenvekta i vognkortet 1495kg... Var på Vollan på vekta,og den sa 1700kg blankt...
Håper bare Henrik klarer å holde det gående til over jul! Det hadde vært bra butikk for han når en kan ta ut feriepenger uten å betale skatt av de som en gjør før jul.
Bol
DD-Henrik
12-10-2009, 21:38
Får se hva jeg kan få til, folkens :)
Man vet jo aldri hva som kan skje, men det er 99% sikkert at DD vil bli solgt av andre og større aktører her i landet nå etter at DD har fått litt image i Norge. Men, som sagt, får se hva som skjer med tiden :)
evensvee
13-10-2009, 14:24
Nei ! Ikke gi deg nå..!
Jeg som vil ha en 9515 til snart! og kanskje 2 9518 =(
berniebp87
13-10-2009, 17:27
^^^ ENIG!!! Ble rett og slett deppa av denne nyheten, det ble sagt at du var 99% sikker at du solgte, men jeg håper på den 1%. Ikke gi opp Henrik! :)
Hvordan blir det med garantier når du legger ned?
B2 Audio
13-10-2009, 19:59
Sorry at jeg tar dette litt off-topic, men nå som han skal slutte pga. manglende salg, da vil alle kjøpe:confused:
Go figure.
Bassoflove
13-10-2009, 20:05
Sorry at jeg tar dette litt off-topic, men nå som han skal slutte pga. manglende salg, da vil alle kjøpe:confused:
Go figure.
Jeg vil tro at SAMTLIGE her kjøper/bestiller komponenter den dagen det er pay-day. Enig? Den første/femtende/tjuende i hver mnd. Stemmer ikke det?
Bol
Ganske enkelt: Folk har mange ganger tanker om å kjøpe, men venter med å lufte ideen til de vet de får penger.
Når man da får penger, så kjøper man.
Og har man "siklet lenge" på et merke, og bedriften skal avvikles, så vil jo alle prøve å sikre seg det de har "siklet lenge" etter :)
Skal vedde en del på at folk hadde skreket ut om du hadde gitt deg også Jay :) :)
Bassoflove
13-10-2009, 20:08
Ganske enkelt: Folk har mange ganger tanker om å kjøpe, men venter med å lufte ideen til de vet de får penger.
Og har man "siklet lenge" på et merke, og bedriften skal avvikles, så vil jo alle prøve å sikre seg det de har "siklet lenge" etter :)
Skal vedde en del på at folk hadde skreket ut om du hadde gitt deg også Jay :) :)
Enig med deg J.T.
DD-Henrik
13-10-2009, 20:22
Jeg syntes det er utrolig morro at dere syntes dette var en trist nyhet. Om dere skjønner rett da ;) For da vet jeg at jeg hvertfall har gjort en grei jobb.
Jeg syntes det er ufattelig morro å holde på med DD og salg av dette, og det har vært en trist nyhet for meg også. Det var hvertfall oppmuntrende å få slike tilbakemeldinger.
Jeg underretter her på forumet så snart det skjer oppdateringer :)
B2 Audio
13-10-2009, 20:37
Hmm, da kanskje jeg skal legge ned da:)
Nei, vi står hvor vi gjør og resten av 2009 og begynnelsen av 2010 kommer til å by på en del gode overraskelser.
Lykke til videre Henrik
Hehe, det var jo ikke ment som en oppfordring til å legge ned da :p
Men mer som en tolkning av den vanlige nordmann i dette tilfellet, Bassoflove har også et godt poeng med tanke på pay-day, og kombinerer man disse to så får man, nettopp, akkurat sånn det er :)
Veldig synd med de som må legge ned, sånn er det alltid, og det er også bra for de som klarer og leve på bedriften sin også :)
DD-Henrik
14-10-2009, 22:12
Den er god :)
Da tar du bare kontakt dagen lommeboken blir litt tykkere, så ser vi om det fortsatt er i drift :)
B2 Audio
14-10-2009, 23:00
Og er ikke lommeboka tjukk nok, da sender du han bare videre til oss ikke sant Henrik:)
Hehe. Får strax en HTC Touch HD som jeg byttet i en iPhone. Skal selge den for rundt 3000. Så en sub rundt der i høvan (inkl frakt) er jeg ute etter. 12" vell og merke.
Veldig off-topic, men noen i norge som selger T3 Audio subber?
DD-Henrik
15-10-2009, 07:36
Og er ikke lommeboka tjukk nok, da sender du han bare videre til oss ikke sant Henrik:)
Hehe, joda Jay :)
DD-Henrik
11-11-2009, 14:29
Hei igjen gutter!
Nå er det dessverre bare et par uker igjen til nedleggelse. Vi tar imot bestillinger på over 5000kr med de rabattene vi tilbyr i signaturen heretter, men en liten godnyhet er at DDaudio.no IKKE kommer til å forsvinne fra vårt utstrakte land. Mer kan jeg ikke si for øyeblikket ;)
Kan dog bli litt dødtid mellom oss og ny overtakelse hos det nye selskapet, så hvis noen ønsker DD i nærmeste tid er det dags for å bestille nå :)
Ha en fin dag videre og med vennlige hilsener fra Henrik i DDaudio.no :)
http://img.webme.com/pic/i/it-spesialisten-lyd/2007_1508topangle.jpg
http://img.webme.com/pic/i/it-spesialisten-lyd/dd510b.png
http://img.webme.com/pic/i/it-spesialisten-lyd/ddt1510.png
http://img.webme.com/pic/i/it-spesialisten-lyd/dd2510a.png
http://img.webme.com/pic/i/it-spesialisten-lyd/dd3510e.png
http://img.webme.com/pic/i/it-spesialisten-lyd/dd9510g.png
http://img.webme.com/pic/i/it-spesialisten-lyd/ddz_5.png
http://img.webme.com/pic/i/it-spesialisten-lyd/m1b_back.png
http://img.webme.com/pic/i/it-spesialisten-lyd/m2a_back.png
http://img.webme.com/pic/i/it-spesialisten-lyd/m4_back.png
blir nok bestilling i løpet av neste uke!:D
Så nå må man bestille for over 5000,- for å få handla fra dere? Hmmm?
Får heller vente og håpe de nye som tar over kjører noen greie åpningstilbud da....
B2 Audio
12-11-2009, 18:18
Så nå må man bestille for over 5000,- for å få handla fra dere? Hmmm?
Får heller vente og håpe de nye som tar over kjører noen greie åpningstilbud da....
Tror ikke Henrik mente det på den måten. Kanskje heller at hvis bestillingen er på over 5000 nok, så får folk fortsatt tilbudspriser?
DD-Henrik
13-11-2009, 09:06
Hehe, takk Jay :)
Var det jeg mente ja. Formulerte meg kanskje litt feil? Men hvertfall, ja tilbudene vi har kjørt en periode nå gjelder ved bestillinger på over 5000kr heretter ;)
Naughty Tee
01-12-2009, 01:28
Detta är mycket tråkigt att höra Henrik.
DD-Henrik
01-12-2009, 10:20
Ja det er kjipt å måtte legge ned, for det har jo vært utrolig moro å selge DD, men lite tid og for liten omsetning til å leve av tvinger meg dessverre til å legge ned.
Men jeg blir nok å selge DD igjen ;)
Kult at du ble medlem her da :)
B2 Audio
01-12-2009, 19:24
va fan, är du här också Tomas.
Välkommen hit. Vi vet ju båda att det är svårt att hålla kvalite prylar tillbaka oansett om det finns importör eller ej.
Rätt så säker på att DD återuppstår inom kort.
DD-Henrik
02-12-2009, 08:41
Hei igjen gutter!
En liten gladnyhet er at vi har besluttet sammen med Soundpressure at vi skal forhandle DD ut året, altså frem til 31.12.2009, så da er det bare å bestille DD utstyr så blir det en goDD jul :)
Naughty Tee
03-12-2009, 18:56
va fan, är du här också Tomas.
Välkommen hit. Vi vet ju båda att det är svårt att hålla kvalite prylar tillbaka oansett om det finns importör eller ej.
Rätt så säker på att DD återuppstår inom kort.
Så sant Jay en och annan gör allt som krävs för att få det de söker oansett det finns en representant eller icke. Jag kommer att finnas tillgänglig även för er igenom att jag kommer jobba för Soundpressure på deltid igen, jag slutade där 2004 för att driva bilverkstad och att fokusera på DD sverige. Nu är jag tillbaks och kör det jag vill pyssla med på heltid igen utan at behöva hålla på med trök :) Mina 2 kollegor Ted och Peter är ju som ni vet mer tillbakadragna på nätets alla forum så jag tar på mig uppgiften att synas så mycket som det går :bf: :bp:
Naughty Tee
03-12-2009, 18:58
Hei igjen gutter!
En liten gladnyhet er at vi har besluttet sammen med Soundpressure at vi skal forhandle DD ut året, altså frem til 31.12.2009, så da er det bare å bestille DD utstyr så blir det en goDD jul :)
Härligt Henrik :)
vBulletin® v3.8.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.