PDA

Vis full versjon : Kan jeg delta på EMMA konkuranser...??

Michael
09-08-2007, 23:07
Synes det er så mye rare regler her, kan jeg delta...??
Anlegget består av Alpine spiller, Morel frontsett, Zapco og Rainbow forsterkere og Rainbow bass.

Alt er kjøpt av norske forhandlere

Michael

Engen Audio
10-08-2007, 00:17
ja ikke noe problem det

Erik André
10-08-2007, 01:49
det går sikkert greit, men siden du har noen produkter som ikke er på leverandør lista til emma hadde jeg tatt en mail til ketil@emmaweb.no og spurt sjefen sjøl.

Audio-art
10-08-2007, 09:46
Synes det er så mye rare regler her, kan jeg delta...??
Anlegget består av Alpine spiller, Morel frontsett, Zapco og Rainbow forsterkere og Rainbow bass.

Alt er kjøpt av norske forhandlere

Michael

Ja du kan det, men ikke i klassene advansed, master og expert.

Tony
10-08-2007, 10:48
Ja du kan det, men ikke i klassene advansed, master og expert.

Kunne du gitt en liten begrunnelse også? :)

Michael
10-08-2007, 13:09
Men er ikke stort sett alle klasser utelukka da...utenom entry eller hva det heter ??

Engen Audio
10-08-2007, 18:39
Du har Entry og Experienced klassene.

Erik André
11-08-2007, 10:53
Kunne du gitt en liten begrunnelse også? :)

Dette har vært diskutert før, men for å refreshe litt så er det fordi leverandører betaler et beløp for at produktene deres skal kunne brukes i EMMA konkurranser.

De leverandører som da ikke betaler vil heller ikke se sine produkter i advanced, master eller i expert i EMMA konkurranser.

Tony
11-08-2007, 10:59
Dette har vært diskutert før, men for å refreshe litt så er det fordi leverandører betaler et beløp for at produktene deres skal kunne brukes i EMMA konkurranser.

De leverandører som da ikke betaler vil heller ikke se sine produkter i advanced, master eller i expert i EMMA konkurranser.

Takk for svar :)

Joakim
11-08-2007, 23:17
Har ikke konkurrert i Emma tidligere, men kunne tenke meg å teste litt under treffet i Tønsberg/Drammen. Har ett bruksanlegg som er montert skjult i en godt brukt familiebil, og som betsår av følgende: Pioneer P9 spiller, P90 Dsp, forsterkere fra Genesis, McIntosh og Phoenix Gold, høyttalere fra Pioneer, Dls og CerwinVega, kabler og annet fra diverse prod.. Mye av dette er old school utstyr og ikke "godkjent" av Emma. Er det noe klasse jeg kan konkurrerre i? Eller i det minste få vurdert anlegget?

Erik André
12-08-2007, 11:52
da kan du vel konkurrere i experienced, Konkurransen vil være i Drammen på travbanen og du må møte opp klokken 12:00, arrangementet starter klokken 15:00, men dømming vil skje før folket kommer :)

vil du være med i ESPL, kan du bare møte opp, dette vil skje både i tønsberg og drammen, fredags treffet pleier å være kval til lørdagen.. første gang man deltar i espl er det gratis.. ellers koster det 150kr.

da håper jeg vi ser deg i experienced klassen i Drammen.. send påmelding til

pamelding@emmaweb.no

påmelding må innholde:

Deltagers navn
Klasse
Biltype
Reg nummer

Jonny.B
12-08-2007, 13:31
han må vel i experience unlimited,siden han har separat DSP.
En fin regel synes jeg,da blir det helt umulig å bruke fks ODR og F#1 i de "minste" klassene.

Joakim
12-08-2007, 14:21
Ok, skal lese og studere litt videre, men exp unlimited..? Hvordan er konkurransen i denne klassen? Og noen tips til hvordan anlegget bør tunes? Har spectrumanalysator og har justert inn anlegget rimelig flatt, men litt overdreven bass er det nok for finsmakerne.. Moroanlegg skal punche litt synes jeg, men i konkurranse bør jeg kanskje moderere bassnivået litt.. Anlegget burde kunne brukes både til sq og til espl, men kanskje lurt å stille i en av grenene..?

Huff, ble plutselig ille nærrvøs her nå.. Er det sånn at det er kval til sq-Drammen på Tønsbergtreffet på fredag? Eller er det kun espl i Tønsberg og kun sq konk. i Drammen på lørdag..

Jonny.B
12-08-2007, 14:54
expert unlimited er den tyngste klassen i emma,og beregnet for fks importører,butikker som bygger demo biler osv. Er vel ikke den klassen du begyner i for å si det sånn.

Joakim
12-08-2007, 15:07
Hehe, mente experienced... Tror nok ikke jeg skal i noe expertklasse nei..

Jonny.B
12-08-2007, 16:23
Hehe, mente experienced... Tror nok ikke jeg skal i noe expertklasse nei..

experience er en fin klasse,da blir det vel experience unlimited som passer deg.:)

Danna
13-08-2007, 00:47
Da kan vel kanskje jeg også spørre..
Har lyst til å kanskje prøve EMMA med Poloen i Drammen..

Har:

DEX-P9R og DEQ-P9
Seas Lotus Reference 2-veis
Seas Lotus SW300 12"
Brax X2.400

Erik André
13-08-2007, 03:21
Huff, ble plutselig ille nærrvøs her nå.. Er det sånn at det er kval til sq-Drammen på Tønsbergtreffet på fredag? Eller er det kun espl i Tønsberg og kun sq konk. i Drammen på lørdag..

nei nei.. ESPL har konkurranse i tønsberg, ikke noe sq i tønsberg mao, ESPL fortsetter etter klokken 15:00 i drammen.. Er sq dømming frem til da mao. Ikke noe å være redd for, ingen som biter :)