Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kan jeg delta på EMMA konkuranser...??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kan jeg delta på EMMA konkuranser...??

    Synes det er så mye rare regler her, kan jeg delta...??
    Anlegget består av Alpine spiller, Morel frontsett, Zapco og Rainbow forsterkere og Rainbow bass.

    Alt er kjøpt av norske forhandlere



    Michael
    66 Chevrolet El Camino

  • #2
    ja ikke noe problem det
    Mvh
    Lars Engen

    Comment


    • #3
      det går sikkert greit, men siden du har noen produkter som ikke er på leverandør lista til emma hadde jeg tatt en mail til ketil@emmaweb.no og spurt sjefen sjøl.
      sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
      IceAudio - Bilringen AS - inakustik

      Comment


      • #4
        Originally posted by Michael View Post
        Synes det er så mye rare regler her, kan jeg delta...??
        Anlegget består av Alpine spiller, Morel frontsett, Zapco og Rainbow forsterkere og Rainbow bass.

        Alt er kjøpt av norske forhandlere



        Michael
        Ja du kan det, men ikke i klassene advansed, master og expert.
        Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
        Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
        post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

        Comment


        • #5
          Originally posted by Audio-art View Post
          Ja du kan det, men ikke i klassene advansed, master og expert.
          Kunne du gitt en liten begrunnelse også?
          Mvh Tony
          - The only road to take is perfection itself

          Comment


          • #6
            Men er ikke stort sett alle klasser utelukka da...utenom entry eller hva det heter ??
            66 Chevrolet El Camino

            Comment


            • #7
              Du har Entry og Experienced klassene.
              Mvh
              Lars Engen

              Comment


              • #8
                Originally posted by Typhon View Post
                Kunne du gitt en liten begrunnelse også?
                Dette har vært diskutert før, men for å refreshe litt så er det fordi leverandører betaler et beløp for at produktene deres skal kunne brukes i EMMA konkurranser.

                De leverandører som da ikke betaler vil heller ikke se sine produkter i advanced, master eller i expert i EMMA konkurranser.
                sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                IceAudio - Bilringen AS - inakustik

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Erik André View Post
                  Dette har vært diskutert før, men for å refreshe litt så er det fordi leverandører betaler et beløp for at produktene deres skal kunne brukes i EMMA konkurranser.

                  De leverandører som da ikke betaler vil heller ikke se sine produkter i advanced, master eller i expert i EMMA konkurranser.
                  Takk for svar
                  Mvh Tony
                  - The only road to take is perfection itself

                  Comment


                  • #10
                    Har ikke konkurrert i Emma tidligere, men kunne tenke meg å teste litt under treffet i Tønsberg/Drammen. Har ett bruksanlegg som er montert skjult i en godt brukt familiebil, og som betsår av følgende: Pioneer P9 spiller, P90 Dsp, forsterkere fra Genesis, McIntosh og Phoenix Gold, høyttalere fra Pioneer, Dls og CerwinVega, kabler og annet fra diverse prod.. Mye av dette er old school utstyr og ikke "godkjent" av Emma. Er det noe klasse jeg kan konkurrerre i? Eller i det minste få vurdert anlegget?
                    [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                    [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                    [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                    Comment


                    • #11
                      da kan du vel konkurrere i experienced, Konkurransen vil være i Drammen på travbanen og du må møte opp klokken 12:00, arrangementet starter klokken 15:00, men dømming vil skje før folket kommer

                      vil du være med i ESPL, kan du bare møte opp, dette vil skje både i tønsberg og drammen, fredags treffet pleier å være kval til lørdagen.. første gang man deltar i espl er det gratis.. ellers koster det 150kr.

                      da håper jeg vi ser deg i experienced klassen i Drammen.. send påmelding til

                      pamelding@emmaweb.no

                      påmelding må innholde:

                      Deltagers navn
                      Klasse
                      Biltype
                      Reg nummer
                      sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                      IceAudio - Bilringen AS - inakustik

                      Comment


                      • #12
                        han må vel i experience unlimited,siden han har separat DSP.
                        En fin regel synes jeg,da blir det helt umulig å bruke fks ODR og F#1 i de "minste" klassene.
                        "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

                        Comment


                        • #13
                          Ok, skal lese og studere litt videre, men exp unlimited..? Hvordan er konkurransen i denne klassen? Og noen tips til hvordan anlegget bør tunes? Har spectrumanalysator og har justert inn anlegget rimelig flatt, men litt overdreven bass er det nok for finsmakerne.. Moroanlegg skal punche litt synes jeg, men i konkurranse bør jeg kanskje moderere bassnivået litt.. Anlegget burde kunne brukes både til sq og til espl, men kanskje lurt å stille i en av grenene..?

                          Huff, ble plutselig ille nærrvøs her nå.. Er det sånn at det er kval til sq-Drammen på Tønsbergtreffet på fredag? Eller er det kun espl i Tønsberg og kun sq konk. i Drammen på lørdag..
                          [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                          [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                          [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                          Comment


                          • #14
                            expert unlimited er den tyngste klassen i emma,og beregnet for fks importører,butikker som bygger demo biler osv. Er vel ikke den klassen du begyner i for å si det sånn.
                            "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

                            Comment


                            • #15
                              Hehe, mente experienced... Tror nok ikke jeg skal i noe expertklasse nei..
                              [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                              [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                              [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                              Comment

                              Working...
                              X