Announcement

Collapse
No announcement yet.

10 nye titler til Digital Designs

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 10 nye titler til Digital Designs

    "10 new titles to Digital Designs at Euro/Worldfinals dB dragracing 2009

    DD cars are the loudest cars on earth every year since 2003!"

    www.Soundpressure.com
    Tidligere importør for Digital Designs,
    overtatt av www.dynaBel.no.

    Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

  • #2
    Gratulerer med resultatet, selvom det er en sannhet med modifikasjoner.
    Mvh
    J. Holm
    www.b2audio.com
    http://facebook.com/b2audio

    Comment


    • #3
      Begrunn svaret ditt
      Tidligere importør for Digital Designs,
      overtatt av www.dynaBel.no.

      Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

      Comment


      • #4
        Det var vel mer spørsmålet om hva en DD bil er. Er det en bil med DD basser og alt annet er utstyr fra en annen fabrikant?
        For hva vil den andre fabrikanten da si om bilen? At det er en "x" bil...

        Men stemmer det, det sitter dyre DD baser i de høyst spillende Extreme bilene, foruten Den bilen som spilte høyst ved World Finals i år....
        Mvh
        J. Holm
        www.b2audio.com
        http://facebook.com/b2audio

        Comment


        • #5
          Originally posted by B2 Audio View Post
          Gratulerer med resultatet, selvom det er en sannhet med modifikasjoner.
          Da er vel scoren i sm også en sannhet med modifikasjoner?
          Jonas Tautra
          - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
          Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

          Comment


          • #6
            Gratulerer!
            Mvh Werner Harstad

            Comment


            • #7
              Mulig jeg ikke forstår etablerte høflighetsnormer, men hvorfor gratulere trådstarter når andre folk (selv om de bruker merket trådstarter selger), har oppnådd gode resultater?

              Om trådstarterne hadde bidratt personlig på noen som helst måte, kunne jeg sett at en gratulasjon var på sin plass, men jeg syns det virker mer som om det bare har dukket opp skrytetråder for forskjellige merker her, og at trådstarterne får gratulasjoner for å skryte av at noen andre har oppnådd noe stort?

              Bare syns det er litt underfundig...

              Like fullt er jo dette både imponerende og uinteressant informasjon på en gang. Gode resultater i enhver form for ekstremsammenheng sier lite om verken hvor høyt eller pent det kan låte i bilen til gjennomsnittsbrukeren.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Miniboom View Post
                Like fullt er jo dette både imponerende og uinteressant informasjon på en gang. Gode resultater i enhver form for ekstremsammenheng sier lite om verken hvor høyt eller pent det kan låte i bilen til gjennomsnittsbrukeren.
                Skål for den
                Mvh Tony
                - The only road to take is perfection itself

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Typhon View Post
                  Skål for den
                  joiner den skålen
                  Steffen Hammersgård
                  Alpine - Mosconi
                  Min prosjekt tråd

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Miniboom View Post
                    Mulig jeg ikke forstår etablerte høflighetsnormer, men hvorfor gratulere trådstarter når andre folk (selv om de bruker merket trådstarter selger), har oppnådd gode resultater?

                    Om trådstarterne hadde bidratt personlig på noen som helst måte, kunne jeg sett at en gratulasjon var på sin plass, men jeg syns det virker mer som om det bare har dukket opp skrytetråder for forskjellige merker her, og at trådstarterne får gratulasjoner for å skryte av at noen andre har oppnådd noe stort?

                    Bare syns det er litt underfundig...

                    Like fullt er jo dette både imponerende og uinteressant informasjon på en gang. Gode resultater i enhver form for ekstremsammenheng sier lite om verken hvor høyt eller pent det kan låte i bilen til gjennomsnittsbrukeren.
                    Ganske enkelt

                    Kanskje siden vi er eneste importører av DD til Norge, og at DD spiller meget høyt er veldig fint for oss DD-gutta da det sannsynligvis er den beste reklamen vi kan ha Og så er det jo "vårt" merke, og at det triumferer er vel nok å gratulere over

                    Er jo bare tull å gratulere feks. B2 Audio også når de slår rekorder, hvis man skal ha innstillingen med at Jay ikke var involvert i byggingen. Gratulasjoner er bare positivt og skaper ikke noe negativt så langt jeg kan se.

                    Og ja, selv om Alan spiller 181.7 med DD elementer, betyr det selvsagt ikke at alle klarer det. 90% bygg osv. Tenkte jeg bare skulle komme i forkjøpet tar hintingen til typhoon og shammers hehe
                    Tidligere importør for Digital Designs,
                    overtatt av www.dynaBel.no.

                    Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by DDaudio.no View Post
                      Ganske enkelt

                      Er jo bare tull å gratulere feks. B2 Audio også når de slår rekorder, hvis man skal ha innstillingen med at Jay ikke var involvert i byggingen. Gratulasjoner er bare positivt og skaper ikke noe negativt så langt jeg kan se.
                      Men spørsmålet er jo ikke om jeg var involvert i byggen likevel... Den rekorden hadde ikke blitt satt uten hjelp fra meg i Hamburg og i Italia fikk vi samtidig litt hjelp fra UPS....
                      Sikkert derfor jeg får en personlig takk fra gutta.

                      Er likevel enig i at gratulasjoner er positivt da merket representerer teamet og omvendt.


                      Hifonic, er ikke noe sannhet med modifikasjoner i SM bilen der. Det er den høyste scoren som er satt noensinne i den klassen. Og det er ikke kun forsterkerne som er b2 men også komponenter til høyttalerne.

                      Problemet med at DD USA/Sverige sier at DD har de høystspillende bilene er jo mer at en ikke kan sammenlikne klasser. Men skal du kun se på hvilke biler som har produsert høyst mulig trykk uansett klasse, og usertifisert i forskjellige sesonger da stemmer utsagnet 100%.

                      Men vi vet alle at det ligger mye slit bakom gutta som har vært med og bygd og for all del teamet som sitter og ordner logistikk o.l. som kanskje ikke får fingra skitne, men som gjør hva som trengs for å få det beste resultatet.

                      Mvh
                      J. Holm
                      www.b2audio.com
                      http://facebook.com/b2audio

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by B2 Audio View Post
                        Hifonic, er ikke noe sannhet med modifikasjoner i SM bilen der. Det er den høyste scoren som er satt noensinne i den klassen. Og det er ikke kun forsterkerne som er b2 men også komponenter til høyttalerne.
                        Da må jeg beklage, for har fått inntrykk av at det kun var forsterkere fra B2 i den bilen
                        Jonas Tautra
                        - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                        Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by B2 Audio View Post
                          Men spørsmålet er jo ikke om jeg var involvert i byggen likevel... Den rekorden hadde ikke blitt satt uten hjelp fra meg i Hamburg og i Italia fikk vi samtidig litt hjelp fra UPS....
                          Sikkert derfor jeg får en personlig takk fra gutta.
                          Jaja, kanskje det, "but i bet you get my drift"

                          Hadde, si bilradiosenteret klart en syk score i db drag med morel og dem var eneste importør regner jeg med at de også hadde blitt gratulert om det hadde blitt annonsert i forumet

                          Var lissom det jeg prøvde å få fram
                          Tidligere importør for Digital Designs,
                          overtatt av www.dynaBel.no.

                          Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                          Comment


                          • #14
                            Henrik er jo helt enig med deg der. Som jeg skriver teamet er jo mer enn de som konkurrerer, det er jo nettop karer som deg som driver og markedsfører merket. Uten selgere ingen penger til å kunne drive på med konkurranser.

                            Så synes selvfølgelig det er på plass å gratulere...
                            Mvh
                            J. Holm
                            www.b2audio.com
                            http://facebook.com/b2audio

                            Comment


                            • #15
                              Da er vi på samme side

                              Men det er jo uansett meget kult at du har fått ditt eget merke til å triumfere så fort som du har, så gratulasjoner til deg er hvertfall vel fortjent
                              Tidligere importør for Digital Designs,
                              overtatt av www.dynaBel.no.

                              Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                              Comment

                              Working...
                              X