PDA

Vis full versjon : Max Power nr. 27

aFFekak
10-08-2007, 02:52
Fikk mitt Max Power-blad i posten i går.

Som vanlig åpnet jeg det med en gang, og bladde ivrig gjennom sidene.

I det bladet nærmet seg slutten, ble jeg bare mer og mer skuffa, for jeg visste at det snart ikke er mer å se, for denne gang :(

MEN!

Snart ser jeg noen bilder fra treffet i Molde, det var jo litt fun, for "der var jo jeg", tenkte jeg.. :D

Så ser jeg noen damer (babes) *kremt*, som jeg også kjente igjen fra den dagen :aa:

"hmm.." tenkte jeg, "jeg sto jo ganske nær noen av de jentene der, da de "vasket" en bil".. :p

Å jo da, der ser jeg plutselig meg, fyllesyk og jævlig, står å sikler på damer som, ja, "vasker" bil..

Dette syntes jo jeg var litt moro såklart, er ikke hver dag jeg er i sånne blad :p

Men-men, jeg kunne ikke la et bilde av meg selv få stoppe meg fra å lese videre, så jeg bladde til neste side.. Enda mer babes som viser pupper og solbriller, og, hva faen, enda et bilde av meg? Ja, riktig! TO bilder av meg i Max Power?! Enda mer moro!:p

Så, i dag skule jeg, stolt og fornøyd vise dette til bruttern.. Ingen som trodde meg først, men ok:p

Jeg: "der står jeg, og på neste side her"

Bruttern: "få se på første bildet igjen"

Jeg: "ehh.. der er jeg faktisk på enda et bilde ser jeg"

Bruttern: "haha"

jo da, Max Power redaksjonen har visst funnet ut at jeg, ja JEG, er en så pen kar, at jeg kan asosieres med babes, biler og bilstereo, på hele TRE bilder i deres blad!:D

Haha, dette var litt lattis, spør du meg:p

Til Max Power: For flere modeloppdrag, ta kontakt.. :ds:

hehehe:D

epifant
10-08-2007, 09:15
Har du fått betalt for de første tre bildene ennå da? ;)

Defus
10-08-2007, 11:26
Ja, synes du må begynne å brøle ut om betaling jeg også :p

aFFekak
10-08-2007, 13:19
Nei, tenkte jeg skulle ta første foto-shoot gratis.. for å reklamere litt liksom:p Mulig det går fortere med flere oppdrag fremover da vettu :D

hehe..

Audio-art
10-08-2007, 14:10
Nei, tenkte jeg skulle ta første foto-shoot gratis.. for å reklamere litt liksom:p Mulig det går fortere med flere oppdrag fremover da vettu :D

hehe..

Kanskje vi burde lage tråd for de som har vært avbildet i MaxPower. Blir sikkert endel etterhvert. For å si det sånn: MaxPower kommer til å være tilstedet der hvor det skjer i fremtiden også..

Tommen
10-08-2007, 15:38
Ingen bilder av kjerra fra Uthaug, Roy?

Jonny.B
10-08-2007, 17:39
hmmmm,trodde det var mest om å gjøre å få BILEN sin i bilblad jeg:ag:
All skryt til max power som lager reportasjer fra EMMA konkuranser og div biltreff,skikkelig artig de er i bilstereo miljøet synes jeg.:ay:

LLH
10-08-2007, 17:58
Bra det er litt dekning ja..Til og med resultat børsen i siste nr..

espsko
15-08-2007, 12:50
Bra det er litt dekning ja..Til og med resultat børsen i siste nr..

Resultatbørsen kommer til å være med også fremover!

...dessuten er det ikke umulig flere på forumet her dukker opp i de neste nummerne av bladet, jeg har blant annet mange interessante bilder fra Surnadals-treffet. Bestikkelser kan selvfølgelig diskuteres :dp:

golfnos
16-08-2007, 22:57
ja til mer bilder av forum medlemmer og mindre babes :) damer ser man i bl.a playboy;)

espsko
20-08-2007, 15:20
ja til mer bilder av forum medlemmer og mindre babes :) damer ser man i bl.a playboy;)

Etter grafikken øverst på forumet her å dømme ser det da ikke ut til at bilstereogutta heller misliker lettkledde damer :rolleyes:

Danna
20-08-2007, 16:45
espsko: Veit du når Poloen min kommer i bladet ? Var jo en fotograf fra dere som var å tok en photoshoot..Så skulle det ringe en journalist fra bladet deres senere..Men det er jo ca en mnd siden ?

golfnos
20-08-2007, 19:34
mulig det er en del som liker det, men er også fler som heller ser andre ting på de stedene. ikke alle som får tilgang til bladene pga de bildene, kjenner noen av dem. synd :)

espsko
20-08-2007, 22:15
espsko: Veit du når Poloen min kommer i bladet ? Var jo en fotograf fra dere som var å tok en photoshoot..Så skulle det ringe en journalist fra bladet deres senere..Men det er jo ca en mnd siden ?

Ikke uvanlig at biler blir liggende noen måneder før vi bruker dem, spesielt på denne tiden av året - vi produserer MYE mer enn vi bruker i august-september-oktober for å ha nok til vinteren, det er ikke noe særlig å ta bilder i snø og ruskevær ;)

mulig det er en del som liker det, men er også fler som heller ser andre ting på de stedene. ikke alle som får tilgang til bladene pga de bildene, kjenner noen av dem. synd :)

Du har et poeng, men damene forsvinner nok ikke fra MP med det første :aa:

Danna
24-08-2007, 16:16
Ikke uvanlig at biler blir liggende noen måneder før vi bruker dem, spesielt på denne tiden av året - vi produserer MYE mer enn vi bruker i august-september-oktober for å ha nok til vinteren, det er ikke noe særlig å ta bilder i snø og ruskevær ;)

Aha :) Dere ringer vel..hehe