Announcement

Collapse
No announcement yet.

Emma og MaxPower Drammen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Emma og MaxPower Drammen

    Max Power & EMMAs sommerturné har kommet til Drammen, og vi sparker igang i Drammen Travpark lørdag 18. august fra kl. 15-20. Gratis å stille ut, gratis inngang for publikum.

    Det blir fete biler, premiering (People's choice, Jury's choice), bilvaskeshow, stereokonkurranser (ESPL, spill høyest mulig og SQ, spill penest mulig) med tellende runder til NM i bilstero, Max Power-babes, giveaways, og selvfølgelig fotografering til magasinet, så her er det gode muligheter for å få bilen din på trykk - bare spør de som har vært på treffene våre tidligere i år...

    Ønsker du å delta i EMMA Sound Quality-konkurranse skjer forhåndspåmelding til pamelding@emmaweb.no, oppmøte er kl 12.00.

    Lørdag kveld blir det BABESHOW på Marcus i Drammen fra kl. 22.00, hvor vinneren går videre til finalen i Årets Babe 2007. Har du en drøm om å bli glamourmodell, eller kjenner noen som kunne vært det, send påmelding med bilder til post@maxpower.no, merkes med "Årets Babe 2007".

    (Vinneren i Drammen går videre til Trondheims-finalen i september, hvor vinneren i tillegg til tittelen Årets Babe 2007 får reportasje i Max Power, blir offisiell Max Power & EMMA-babe 2007 og blir med på turné i 2008. I tillegg blir vinneren tilbudt modellkontrakt med superbyrået MSR.)
    Ketil Skjei
    Leder EmmaNorway
    www.emmaweb.no

  • #2
    Hvordan gikk det i de forskjellige klassene i Drammen.Gjerne bilder.
    Per
    Focal Utopia Beryllium.Spirit Of Sound.
    Audison Music Expression
    http://www.audison.eu/index_main.php?Section=VRX6420
    http://www.audison.eu/index_main.php?Section=VRX1500

    Comment


    • #3
      Kan vel legge ut noen bilder av treffet igår. Var ikke akkurat den mest ivrige fotografen,men men...
      Dette er noe av det råeste jeg hadde sett!! Sinnsyk vakker bil,farge og innstallasjon. Min store favoritt vertfall Vant også sin klasse(multimedia,trur e)



      Denne golfen vant vel sin klasse Exp. adva. Med Galant v6(Tore) hakk i hæl


      Så er det selvsagt Norges Boombox Skoda med Jbl utstyr av den vanvittige sorten. Atomkraftverk spør du meg.

      Ellers noen andre på løpende bånd:


      En vellkjent beetle

      Avensis familieracer.

      Enda en famileracer

      Kjetil`s indre
      Og en orntlig racer fra Team Fort knox



      Det var det jeg hadde å by på!
      Med Hilsen Ronny Eide

      Alpine,jbl og andre godsaker...

      Comment


      • #4
        Var moro å være der og få med seg hva som skjer på en EMMA-konk.

        Og hyggelig å hilse på masse nye folk som man bare har et nick på nett å referere til
        Mvh Tony
        - The only road to take is perfection itself

        Comment


        • #5
          Ja, ikke minst hyggelig å hilse på Dere alle fanatikere fra sør
          Med Hilsen Ronny Eide

          Alpine,jbl og andre godsaker...

          Comment


          • #6
            Må bare legge til at jeg er over imponert av å treffe på Galant V6 som holder på med denne galskapen i sin alder(Enda eldre enn meg) . Tar av meg flosshatten for han
            Med Hilsen Ronny Eide

            Alpine,jbl og andre godsaker...

            Comment


            • #7
              Originally posted by raane View Post
              Må bare legge til at jeg er over imponert av å treffe på Galant V6 som holder på med denne galskapen i sin alder(Enda eldre enn meg) . Tar av meg flosshatten for han
              Det er jo bare et tegn på at det alllldriii er for sent å starte med bilstereo, i min alder så tar bare ting lit lengre tid å lære

              Men det var meget hyggelig å treffe folk fra forumet, håper vi treffes igjen på neste konk.

              Tore
              1998 Mitsubishi Galant V6 2.5 24V
              Pioneer, AD, Audison, Soundstream

              Comment


              • #8
                Ja, vi får se om man treffes i Trondheim, Da hjemover reisen starter for min del.
                Og kansje Surnadal hvis man får skikk på sakerne
                Med Hilsen Ronny Eide

                Alpine,jbl og andre godsaker...

                Comment


                • #9
                  rindal mener du vel
                  "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

                  Comment


                  • #10
                    Ja, det var det vel
                    Du vet oss nordleninger. Alt sør om Trondheim er Oslo- området
                    Med Hilsen Ronny Eide

                    Alpine,jbl og andre godsaker...

                    Comment


                    • #11
                      Etter forholdene et bra treff. Mye folk som sikkert ikke dukka opp på grunn av folkefesten i Drammen by denne dagen, men for det et meget bra treff.

                      Må takke Motard-Maniax for fet underholdning og Midnight Club med mye fete biler som stilte ut.

                      Fort Knox stilte med stand og pioneer stilte med et par fete og velkjente biler

                      Jeg husker ikke alle som stilte i Experinced, men i min egen klasse stilte kun Anders Fleischer og meg selv, hvor Anders slo meg med 42 poeng. (hvis jeg husker Anders sinn score korrekt)

                      Senere på kvelden var vi på utestedet Marcus hvor Ketil og undertegnede stilte ut bilene våres i bak gården sammen med en Opel Kanblibra som eies og kjøres av Haakon (fotograf i max power) Her kjørte vi også bil filmer på veggen med prosjektor. Det var også trillet inn noen fete motorsykler på scenen hvor babe showet var senere på kvelden

                      Alt i alt et meget vellykket treff
                      sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                      IceAudio - Bilringen AS - inakustik

                      Comment


                      • #12
                        Tore (tufte) vant forann Tore (galant v6) i experinced 7 channel. Husker ikke 3 plassen.
                        Danna her på forumet (Polo med sjuk lakk) vant forann meg i Experienced 5 channel

                        Jan roger var alene i klassen mutimedia og fikk første der.
                        sound.vision.soul

                        Type R

                        Comment


                        • #13
                          Jan Roger vant også velfortjent Jury's choice, steike så nice bilen din har blitt Jan Roger
                          sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                          IceAudio - Bilringen AS - inakustik

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by LLH View Post
                            Tore (tufte) vant forann Tore (galant v6) i experinced 7 channel. Husker ikke 3 plassen.
                            Danna her på forumet (Polo med sjuk lakk) vant forann meg i Experienced 5 channel

                            Jan roger var alene i klassen mutimedia og fikk første der.
                            Synd jeg måtte dra så veldig tidlig
                            Vant jeg ? Oi..Det var morsomt
                            Er det noe resultatliste noen sted eller ?

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Danna View Post
                              Synd jeg måtte dra så veldig tidlig
                              Vant jeg ? Oi..Det var morsomt
                              Er det noe resultatliste noen sted eller ?
                              Resultatlisten er liit unna. Holder på med ny og mye bedre hjemmeside. Forhåpentligvis klar til helgen.
                              Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
                              Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
                              post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

                              Comment

                              Working...
                              X