Announcement

Collapse
No announcement yet.

Emma og MaxPower Tønsberg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Emma og MaxPower Tønsberg

    Max Power og European Mobile Media Association arrangerer streetmeet i Tønsberg som en oppvarming til vårt hovedtreff i Drammen.

    Vi sees på Biltema mellom kl 19 og 22 fredag 17 august til en kveld med biler, babes og bilstereo
    Ketil Skjei
    Leder EmmaNorway
    www.emmaweb.no

  • #2
    Nice, i'll be there
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


    Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

    Comment


    • #3
      Skal prøve å komme, men tror det kan bli lovlig sent.
      Sture Vedal

      Comment


      • #4
        Noen spm...
        Har EMMA egen cd som brukes til ESPL? Eller kan man bruke hva man vil? Hvordan foregår målingene? Er det samme opplegg som i dbdragracing?

        Anng. påmelding:
        Er usikker på om jeg rekker å få reparert forsterkeren min innen lørdag, så om ikke den er klar blir det evt. kun espl med lånt forsterker. Er lite vits i å melde seg på sq med den lånte ampen, siden jeg ikke er fornøyd med lyden i den.
        Anng. påmeldingen, kan jeg melde meg på til sq konkurranse på stedet?
        [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
        [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
        [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

        Comment


        • #5
          Joakim:

          Emma har egen cd til ESPL
          Målinger foregår med en mikrofon i fører setet på bilen. du kan velge om du vil sitte inni bilen eller stå på utsiden.
          Først måles bilen med vinduer og dører lukket, deretter sveives enten vinduer ned eller dører åpnes, hva du velger å gjøre er opp til deg(deltageren)
          Du får målingene opplest, deretter blir det en ganske enkel sikkerhets bedømming av bilen din av en annen dommer.

          ang. påmelding på stedet.. du må møte en del tidligere enn om du skal være med i ESPL, SQ bedømming begynner klokken 12:00 på lørdagen i Drammen, men dukker du opp så skal vi nok få deg med i konkurransen

          Lykke til med hva du velger
          sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
          IceAudio - Bilringen AS - inakustik

          Comment


          • #6
            Ok, skal iallefall prøve espl. Får vel mulighet til å kjøpe cd'en på stedet.

            Fikk skjema på forsterkeren idag og håper transistorene kommer med posten i løpet av dagen. Er muligheter for å stille i sq om forsterkeren blir klar..
            Har lånt en soundmagus x3000, men den har litt problemer med å matche en PG Son of frankampenstein. 2x125 PG watt spiller både høyere og myye penere enn 3000 kinawatt.. Litt morsomt egentlig å få prøvd litt annet og se at det gamle dråget fortsatt duger til noe. :-)
            [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
            [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
            [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

            Comment

            Working...
            X