Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hallo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hallo

    Norge Nu är ni inte förskonade längre jag är här

    För er som inte råkat ut för mig så heter jag Tomas Nilsson och är en gammal dB drag filur från Enköping som ligger ca 70KM från Stockholm city. Tävlade aktivt i Crank it up / dB drag åren 1995-2003 därefter har jag aktivt stöttat en och annan filur som jagar dB Jag har även har varit i 12V biznis sedan 1993 började med en liten butik i Enköping, 2000-2003 jobbade jag på Soundpressure vid starten av att introducera DD i Europa. Bland annat genom att tävla i vårt kära gemensama östra grannland Suomi Finland. Där träffade jag ett antal mycket lovande ungdomar som fick upp ögonen för Digital Designs....Vilka detta är vet ni nog redan

    Åren 2003-2006 ledsande jag på den Svenska bilstereomarknaden och försökte hålla mig ifrån Bilstereosvängen men fick tyvärr allt för tidigt ett återfall, och driver numera Digital Designs Sverige samt så kommer jag 2010 att representera det NYA Svenska Bilstereoförbundet. Detta genom att ha ansvaret för det internationella samarbetet inom dB dragracing. Jag kommer även att hjälpa till på Soundpressure/Digital Designs Europa så mycket jag hinner.

    Jag hoppas kunna besöka detta forum ofta och har ni frågor om Svensk dB drag eller Digital Designs som ni vill ha svar på så kontakta mig mer än gärna på e-post tomasdigital-designs.se

    Vänliga hälsningar
    Last edited by Naughty Tee; 01-12-2009, 04:12.
    Tomas Nilsson
    Svenska Bilstereoförbundets Internationella representative dB drag racing
    Representative Digital Designs Sweden
    www.digital-designs.se

  • #2
    Velkommen til forumet. Tror du vil kose deg her
    Runar E. Olsen ~ Moderator
    Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
    http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

    Comment


    • #3
      Velkommen til forumet

      Comment


      • #4
        Velkommen
        Jonas Tautra
        - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
        Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

        Comment


        • #5
          Många tack för välkomnandet gutter
          Kan ju glädja mig med att jag är 25% Norrman då min Morfar Edvard Nielsen var från Trondheim
          Tomas Nilsson
          Svenska Bilstereoförbundets Internationella representative dB drag racing
          Representative Digital Designs Sweden
          www.digital-designs.se

          Comment


          • #6
            Velkommen til forumet!
            Mvh Werner Harstad

            Comment

            Working...
            X