Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vet du hvordan en dB dragkonkurranse foregår?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vet du hvordan en dB dragkonkurranse foregår?

    Til neste år regner vi jo med at det kommer endel nye deltakere, som det gjør hvert år.

    Mange har kanskje venner og bekjente som allerede deltar og følger derfor litt med på de om hvordan ting gjøres, både innstillinger i bilen, hvordan selve konkurransen foregår med kvalifisering, semifinaler og finaler.

    Men noen vet kanskje ingenting om hvordan dette foregår, tips og triks osv, og vi tenkte derfor at vi kanskje kunne lage noen "instruksjonsvideoer" som forklarer reglene, gir deg noen tips og en liten gjennomgang av konkurransens faser fra du kommer til du kan dra derifra..

    Er det noen interesse for slikt?
    44
    Ja!!
    81.82%
    36
    Nei
    13.64%
    6
    Lærer egentlig dette best av folk jeg kjenner..
    4.55%
    2

  • #2
    Og hvis det er spesifikke emner folk gjerne vil ha litt mer informasjon om er det bare å skrive det i tråden her

    Comment


    • #3
      bumper denne til toppen igjen..

      Comment


      • #4
        dette hører veldig bra ut! Jeg er iallefall interessert i å vite mer om hvordan en konkurranse foregår og tips og triks. Veldig bra forslag!
        Mvh Werner Harstad

        Comment


        • #5
          Ser ut som flere er interessert i dette ja, vet ikke helt når vi setter i gang, må få ferdig noen andre prosjekter først tenker jeg, men blir i god tid før vi starter på den skikkelige sesongen

          Comment


          • #6
            veldig bra tiltak dette for vi som er nye i DBdrag.

            kommer til å følge med her.
            Mvh Tony Andrè
            Alpine Focal B2 Audio Pioneer dynaBel
            Opel Astra G 1999 Stv bilstereo prosjekt

            Comment


            • #7
              Dette høres meget bra ut! Følger med
              Mvh Julian Sommer
              Sommer Lyd og Foto (trykk her), lik og del

              Comment


              • #8
                Er interesse for slikt fra min side.

                Er ny til db drag. Og har store planer og komme meg på et drag eller to iløpet av sommeren. (Om jeg blir ferdig med bilen til da)
                Runar E. Olsen ~ Moderator
                Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                Comment


                • #9
                  Kansje noen tok med seg kamera&reporter og var tilstede under et db-drag. Eller "laget" sitt eget show som viste hva som er lov og ikke lov i di forskjellige klassene. Tror ikke det er noen i mitt nærmiljø som tar turen til Drammen,eller Rudskogen for å lære om db-drag. Eller som kvalifiserer seg som potensielle dommere.
                  Så en slags dokumentarfilm hadde jo vært bra.

                  PS: Helst ikke noe i denne stilen dah http://www.youtube.com/watch?v=O2zwTQJ6rZM
                  No Windows-crap,just Mac Power

                  Comment


                  • #10
                    For å se hvordan bilstereokonkurranser fungerer i virkeligheten, så er det muligheter her: Spring Break dBdrag og EMMA

                    Her legges det opp til ett uformelt og hyggelig treff, på samme måte som sist, men muligheter for å delta i konkurranser i både sq og dBdrag i tillegg!
                    Her vil "alle" bilstereopersonligheter være på plass, så her vil man kunne få tilgang til mye kunnskap, uansett hvilke spørsmål man måtte ha!
                    Last edited by Joakim; 05-04-2010, 10:03.
                    [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                    [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                    [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                    Comment


                    • #11
                      Det som er så synd, er at det er i Drammen. Vi som bor i Midt-Troms har kanskje vanskligheter med og kjøre sørover når det ikke er sommer, og feriepengene ikke er på plass.
                      Runar E. Olsen ~ Moderator
                      Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                      http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by GENEXXA View Post
                        Det som er så synd, er at det er i Drammen. Vi som bor i Midt-Troms har kanskje vanskligheter med og kjøre sørover når det ikke er sommer, og feriepengene ikke er på plass.
                        Ser den ja...

                        MEN det kommer treff oppover i landet også!! Grunnen til at vi valgte å arrangere det her i Drammen denne gangen også, er at vi er litt "ferske" i arrangørtrøya, så da er det greit å ha "våre" ting litt i nerheten. Neste treff blir iallefall lenger nord enn Drammen, så får vi jobbe oss oppover.. :P
                        [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                        [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                        [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                        Comment


                        • #13
                          Det skjønner jeg også.
                          Hadde ikke selv prøvd og arrangere noe langt sør første gang heller.

                          Men det er bra at dere skal ta det lenger nord med tiden.
                          Runar E. Olsen ~ Moderator
                          Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                          http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                          Comment


                          • #14
                            Tenker vi lager litt youtubeklipp fra Drammen

                            Comment

                            Working...
                            X