Announcement

Collapse
No announcement yet.

nord møring

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nord møring

    Hei, jeg heter Daniel å kommer fra stor byen aure men er nå bosatt i Trondheim.
    Jobber som stillasmontør, driver også eget lyd, lys, event firma.
    har lyd , lys og bil relatert hobbyer,
    kjører rundt i merca mi nå men skal kjøpe meg BMW etter et par lønner.
    skal bygge nytt i anlegg i e34 touring, så frykter for mange poster her på forumet ang hjelp :P

  • #2
    Nok en E34-bygger ja Moro! Er nok av E34-info her inne til at du kan få et velfungerende anlegg. Kanskje ta en titt på denne tråden?:
    http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6739

    Velkommen skal du være
    Mvh Tony
    - The only road to take is perfection itself

    Comment


    • #3
      Velkommen ja

      Ikke hør på Tony. Han er så flink selv, at han ikke tenker på at det kan være vanskelig å bli en dyktig emma deltaker

      Men ja, bruk Joakims bil som feks. inspirasjon. Han er jo tross alt europamester i lyd og utseende
      Tidligere importør for Digital Designs,
      overtatt av www.dynaBel.no.

      Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

      Comment


      • #4
        Originally posted by DDaudio.no View Post
        Velkommen ja

        Ikke hør på Tony. Han er så flink selv, at han ikke tenker på at det kan være vanskelig å bli en dyktig emma deltaker

        Men ja, bruk Joakims bil som feks. inspirasjon. Han er jo tross alt europamester i lyd og utseende
        Hva vet du egentlig om det å delta i EMMA da, Henrik? Eller hva mener du?
        Mvh Tony
        - The only road to take is perfection itself

        Comment


        • #5
          Hehe, ikke så hårsår Var jo sånn sett et kompliment til deg tony

          Vet ikke noe om emma annet enn at hvis det spiller dårlig og ser dårlig ut får man lite poeng
          Tidligere importør for Digital Designs,