Announcement

Collapse
No announcement yet.

nord møring

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nord møring

    Hei, jeg heter Daniel å kommer fra stor byen aure men er nå bosatt i Trondheim.
    Jobber som stillasmontør, driver også eget lyd, lys, event firma.
    har lyd , lys og bil relatert hobbyer,
    kjører rundt i merca mi nå men skal kjøpe meg BMW etter et par lønner.
    skal bygge nytt i anlegg i e34 touring, så frykter for mange poster her på forumet ang hjelp :P

  • #2
    Nok en E34-bygger ja Moro! Er nok av E34-info her inne til at du kan få et velfungerende anlegg. Kanskje ta en titt på denne tråden?:
    http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6739

    Velkommen skal du være
    Mvh Tony
    - The only road to take is perfection itself

    Comment


    • #3
      Velkommen ja

      Ikke hør på Tony. Han er så flink selv, at han ikke tenker på at det kan være vanskelig å bli en dyktig emma deltaker

      Men ja, bruk Joakims bil som feks. inspirasjon. Han er jo tross alt europamester i lyd og utseende
      Tidligere importør for Digital Designs,
      overtatt av www.dynaBel.no.

      Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

      Comment


      • #4
        Originally posted by DDaudio.no View Post
        Velkommen ja

        Ikke hør på Tony. Han er så flink selv, at han ikke tenker på at det kan være vanskelig å bli en dyktig emma deltaker

        Men ja, bruk Joakims bil som feks. inspirasjon. Han er jo tross alt europamester i lyd og utseende
        Hva vet du egentlig om det å delta i EMMA da, Henrik? Eller hva mener du?
        Mvh Tony
        - The only road to take is perfection itself

        Comment


        • #5
          Hehe, ikke så hårsår Var jo sånn sett et kompliment til deg tony

          Vet ikke noe om emma annet enn at hvis det spiller dårlig og ser dårlig ut får man lite poeng
          Tidligere importør for Digital Designs,
          overtatt av www.dynaBel.no.

          Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

          Comment


          • #6
            Jaja... men hva har EMMA med noe som helst her å gjøre?

            Blir bare så provosert av vinklinga di...
            Mvh Tony
            - The only road to take is perfection itself

            Comment


            • #7
              Originally posted by DDaudio.no View Post
              Velkommen ja

              Ikke hør på Tony. Han er så flink selv, at han ikke tenker på at det kan være vanskelig å bli en dyktig emma deltaker

              Men ja, bruk Joakims bil som feks. inspirasjon. Han er jo tross alt europamester i lyd og utseende
              Takk for deet
              Visste ikke at jeg var såå pen, men tåler at du sier det, selv om jeg ikke "kjører i den fila" hehe


              Men fra spøk til revolver, så er det moro at det kommer flere med E34 touring... Morsom bil og bygge lyd i! Stå på og lykke til med byggingen!
              [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
              [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
              [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

              Comment


              • #8
                har 2x 12 å 1x 15 hertz hienergy serien blir det plass tru?

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Hestsveen View Post
                  har 2x 12 å 1x 15 hertz hienergy serien blir det plass tru?
                  Er det ikke, så lager man... :P

                  Om du bruker brønnen til 15" og bygger en kasse inntil seteryggen til de 2 12" så blir det god plass igjen i bagasjen.
                  Brønnen er rimelig sprek som den er, så du kan egentlig bare lage ett lokk og lime fast over med sikaflex(som baffel til elementet), om du stiver med stag ned til bunnen og samtidig demper med dempematter. Ikke noe vits i å støpe kasse nedi om ikke du absolutt vil!

                  Sikaen kan skjæres med tråd når det skal fra hverandre igjen, så du ødelegger ikke noe i bilen!
                  Last edited by Joakim; 12-01-2010, 21:37.
                  [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                  [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                  [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Typhon View Post
                    Jaja... men hva har EMMA med noe som helst her å gjøre?

                    Blir bare så provosert av vinklinga di...
                    Nei bare siden du linket rett til Joakims bil med en gang. Hadde vel mistet bra med mot, om jeg ikke kunne så særlig om bilstereo og skulle prøve å lage lignende løsninger som Joakim har til bilen sin.

                    Skjønner ikke hvorfor du gidder å bli provosert noe som egentlig bare var en tørr spøk med et kompliment i midten Men nok om det...

                    Originally posted by Joakim View Post
                    Takk for deet
                    Visste ikke at jeg var såå pen, men tåler at du sier det, selv om jeg ikke "kjører i den fila" hehe
                    Hehehe Var vel kanskje ikke akkkkurat det jeg mente men men, lov å ta det som man ser det
                    Tidligere importør for Digital Designs,
                    overtatt av www.dynaBel.no.

                    Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by DDaudio.no View Post
                      Nei bare siden du linket rett til Joakims bil med en gang. Hadde vel mistet bra med mot, om jeg ikke kunne så særlig om bilstereo og skulle prøve å lage lignende løsninger som Joakim har til bilen sin.

                      Skjønner ikke hvorfor du gidder å bli provosert noe som egentlig bare var en tørr spøk med et kompliment i midten Men nok om det...
                      Hehe... hadde ikke du reagert på samme måte om noen skrev det om deg? Ikke lett å få frem tonefall over et forum. så er lurt å passe på å skrive noe som kan missforståes Veldig lett å tolke den som "Ja, for Tony er så flink!!" Med ironi i stemmen.

                      Og Joakims bil er jo ikke SÅ avansert den er BRA bygget, men ikke noe ingen andre kan gjøre uten stress. Poenget med å vise den var kun det at den er veldig riktig bygget, og at den låter fantastisk.
                      Mvh Tony
                      - The only road to take is perfection itself

                      Comment


                      • #12
                        Hehe, skjønner at det kunne feiltolkes, og det tar jeg gjerne på kappa mi

                        Jeg hadde hvertfall ikke klart å bygge noe lignende joakims bil. Er flink til å holde utseende originalt men moro med god lyd, og ikke bare høyt.
                        Tidligere importør for Digital Designs,
                        overtatt av www.dynaBel.no.

                        Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                        Comment


                        • #13
                          er ikke versting newb på bil stero :P
                          har byggd bunnpass kasse i bilen min, og bygd inn hele bagasjerommet :P

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Hestsveen View Post
                            er ikke versting newb på bil stero :P
                            har byggd bunnpass kasse i bilen min, og bygd inn hele bagasjerommet :P
                            Bunnpass?
                            Tidligere importør for Digital Designs,
                            overtatt av www.dynaBel.no.

                            Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                            Comment

                            Working...
                            X