Announcement

Collapse
No announcement yet.

2x1200WATT

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 2x1200WATT

    Her er det vel bare å slå til
    http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20414572

  • #2
    Huff, og jeg som nettopp kjøpte en forsterker på 2x13W for 10 ganger så mye! Dumme meg!
    [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

    Comment


    • #3
      "Ekstrem kraft reserver for å levere musikkimpulser på opp til 2 x 1200 W
      Spesifiserte Lav til 2 x 50 watt i henhold til konkuranse regler,"

      Så det er egne/andre regler for den samme forsterker om den ikke deltar i konkurranser altså, great
      VW Corrado - Prosjekt bil
      Mitsubushi Lancer - Bruksbil
      It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
      I´m BANKRUPT - A G60 owner

      Comment


      • #4
        Forøvrig står det også at den er på 2x65w rms.

        Så den er enten
        2x1200w momentant
        2x65w rms
        2x50w hvis du stiller i en konkurranse.

        Lurer på hvordan den har tenkt til og dumpe ut 2400w samtidig(momentant) Når den yter 65w i snitt?

        "Innebygd Pulse strømforsyning, det samme som finnes i dyre PA-forsterker med lav vekt"
        Er det bare meg eller ser andre også på det som et tegn på kvalitet at en dyr forsterker faktisk veier litt?

        Vurderer og kjøpe meg en for og se hvordan den faktisk er, blir jo rost opp i skyene av selger
        Spiller: Pioneer p6600DVD
        Frontsett: Seas Lotus Performance
        Sub:Morel Elate Sw10

        Comment


        • #5
          Forøvrig står det også at den er på 2x65w rms.

          Så den er enten
          2x1200w momentant -i løpet av 1mikrosekund før den brenner opp sikkert!!
          2x65w rms -siden RMS er høyere her så må det være ved en gitt frekvens og gjerne 1Khz...
          2x50w hvis du stiller i en konkurranse. -er vel dette som hører til dette spec: "2 x 50 watt i henhold til konkuranse regler, begge kanalene drevet av 20 Hz - 20.000 Hz belastning og mindre enn 0,04% forvrengning"


          Lurer på hvordan den har tenkt til og dumpe ut 2400w samtidig(momentant) Når den yter 65w i snitt? -den har innebygd kjerne reaktor eller "lurium brensel" eller kanskje den må føres med "paraboler stereo-ider"

          "Innebygd Pulse strømforsyning, det samme som finnes i dyre PA-forsterker med lav vekt"
          Er det bare meg eller ser andre også på det som et tegn på kvalitet at en dyr forsterker faktisk veier litt? -dette er standar i samtlige bilforsterkere som må ha en symetrisk spening til transistor utgangene... mest kjent som PWM -veldig sprek siden den har "høy puls" eller var det "Pølse" strømforsyning de mente???:bm:

          Vurderer og kjøpe meg en for og se hvordan den faktisk er, blir jo rost opp i skyene av selger -haha... ja, bare husk store nok kabler og overdimensjoner dynamo siden den kan levere mye strøm "momentant" dette krever sitt nemlig...
          --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
          -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

          Comment


          • #6
            Originally posted by matador View Post
            Når den yter 65w i snitt? -den har innebygd kjerne reaktor eller "lurium brensel" eller kanskje den må føres med "paraboler stereo-ider"
            Sikker på du ikke mener "anale steroglobider"?

            Comment


            • #7
              Originally posted by matador View Post
              Lurer på hvordan den har tenkt til og dumpe ut 2400w samtidig(momentant) Når den yter 65w i snitt? -den har innebygd kjerne reaktor eller "lurium brensel" eller kanskje den må føres med "paraboler stereo-ider"

              "Innebygd Pulse strømforsyning, det samme som finnes i dyre PA-forsterker med lav vekt"
              Er det bare meg eller ser andre også på det som et tegn på kvalitet at en dyr forsterker faktisk veier litt? -dette er standar i samtlige bilforsterkere som må ha en symetrisk spening til transistor utgangene... mest kjent som PWM -veldig sprek siden den har "høy puls" eller var det "Pølse" strømforsyning de mente???:bm:
              Det er jo såre enkelt... Strømforsyninga er jo bygd opp med flux kondensatorer.. alle vet jo at disse kan yte 1,21 jigawatt.. hehe
              Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
              Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
              Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
              -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

              Comment


              • #8
                Originally posted by epifant View Post
                Sikker på du ikke mener "anale steroglobider"?
                hehe... nei, viste ikke om de epifant... har sluttet å overraske meg over hva du har erfart med gitt... men de "anale steroglobider" hadde passet til han som ville ha "3000watt under førersettet" dette gir vel såkalt : "ANAL-itisk lyd"? -nei, dette produktet kan neppe sponses av ViMenn...
                --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
                -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

                Comment


                • #9
                  Jeg tror at den er underspesifisert! Det står jo tross alt XXL på den samt at den har blått plexiglass og noe som skal ligne! på krom

                  Comment


                  • #10
                    det er vel eksos manfoilen til kjerne krafverket eller fusion anal-reaktoren så detter er en ekte "ulv i fåre klær"!!
                    --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
                    -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by matador View Post
                      det er vel eksos manfoilen til kjerne krafverket eller fusion anal-reaktoren så detter er en ekte "ulv i fåre klær"!!
                      Haha. You said it!

                      Kan vi ikke bare begynne å selge megafantastiske "audiofil-kabler" med supersonisk lederevne pga en revolusjonerende produksjonsmetode som gigalubrifiserer elektronene så de kan gå med lysets hastighet fra forsterker til høyttaler for null forsinkelse i lyden, eller forsterkere som har en mikroskopisk, men meget avansert, innebygget, tungvannskjølt plutioniumsstrømforsyning som gjør at den yter 2 x 10.000W (peak i 0,1ms, evt. 2 x 25W RMS etter normal standard). Til den fantastiske tilbudsprisen 2.990,- (førpris 15.990,-).

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Miniboom View Post
                        Haha. You said it!

                        Kan vi ikke bare begynne å selge megafantastiske "audiofil-kabler" med supersonisk lederevne pga en revolusjonerende produksjonsmetode som gigalubrifiserer elektronene så de kan gå med lysets hastighet fra forsterker til høyttaler for null forsinkelse i lyden, eller forsterkere som har en mikroskopisk, men meget avansert, innebygget, tungvannskjølt plutioniumsstrømforsyning som gjør at den yter 2 x 10.000W (peak i 0,1ms, evt. 2 x 25W RMS etter normal standard). Til den fantastiske tilbudsprisen 2.990,- (førpris 15.990,-).

                        du glemte "Anal inngang"... sikker veldig nyttig og et must for enkelte brukere i en viss "Moment" - eller dedikert inngang for "momentant utladdning"
                        --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
                        -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

                        Comment

                        Working...
                        X