Announcement

Collapse
No announcement yet.

Navigasjon fra USA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Navigasjon fra USA

    Hei

    Jeg har et lite spørsmål angående import av Kenwood navigasjon fra USA.

    Jeg sitter og sikler litt på DENNE og lurer litt på om radio og navigasjonen kommer til å fungere.

    Regner vel egentlig med at navigasjonen fungerere hvis jeg får lastet inn kart for Europa, men vil bare spørre så jeg får det bekreftet.

    Det med radioen, så har jeg hørt at USA kjører et annet FM bånd enn det Norge gjør, er det riktig? Eller fungerer det hipp som happ?

    Takk for alle svar.
    Mhv. Petter Jevnesveen

  • #2
    Ville heller kjøpt brukt i Norge, enn å kjøpt navi fra usa. Radio fungerer dårligere, navi fungerer ikke, selv med nye kart, er vi blitt fortalt. Og du kan kun spille sone 1 filmer på DVD. Så denne spilleren er ikke brukelig til stort annet enn CD, om man skal se kritisk på det.

    Prøv å finn en DNX modell brukt på finn, eller her inne. Vet det lå en DNX9240 til salgs her for litt siden.
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


    Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

    Comment


    • #3
      Ser ikke hvorfor GPS ikke skulle fungere. GPS er GPS, har du karta så skal det fungere. DVD filmer kan du kopiere hvis du kjøper originale slik at dem blir sonefrie.

      Radio er slik at den amerikanske versjonen mottar kun oddetalls stasjoner, ellers så fungerer dem glimrende. JEg har snakket en gang med Pioneer Norge om dette oig de sa at de dyrere versjonene så kan man ved hjelp av service menyen endre til europeisk radio. Dette gjaldt AVIC modellene. Skal selv sjekke litt rundt dette, for det kan ikke være umulig å endre dette slik at det funker som det skal.
      Mvh. Damir

      Comment

      Working...
      X