Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sett aktive tråder!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sett aktive tråder!

    Hei!

    Vil bare foreslå å ha aktive tråder og kanskje nyheter på frontsiden! Er selv vant til dette fra overclock.net (pc forum)

    Dette ville gjort siden mye bedre

    Last edited by go4life; 09-02-2010, 19:35.

  • #2
    Hvis du sperrer opp de gluggene dine så har man allerede en slikt funksjon på forumet kalt "Nye meldinger" på menylinjen under banneret.
    Mvh Tony
    - The only road to take is perfection itself

    Comment


    • #3
      jeg har sett det, men jeg snakker om "hjem" siden! Mye bedre og ha begge disse der
      Hvertfall mitt forslag til og få det bedre.

      Comment


      • #4
        Ser ikke helt behovet, da den knappen dekker dette forumet mer en godt nok. Er heller ikke noen form for nyhetspublisering her, så da ender man opp med å kun vise de siste trådene. Igjen, det gjør den linken på toppen!
        Mvh Tony
        - The only road to take is perfection itself

        Comment


        • #5
          derfor foreslår jeg at vi lager nyhetspublisering også.
          Da kan vi jo få med oss alle nye kule ting som kommer!

          Men hvis dere vil ha det som det er, be my guest, men dette er mitt forslag hvertfall.

          Comment


          • #6
            Er vel cirka 100 ganger fler aktive folk på det forumet og.

            Nyhetspublisering ja. Hvem skal da ha det ansvaret? Hvem skal skrive alle nyhetene? Hvem skal kvalitetssirke artikler som blir lagt ut?
            Mvh Tony
            - The only road to take is perfection itself

            Comment


            • #7
              Originally posted by Typhon View Post
              Nyhetspublisering ja. Hvem skal da ha det ansvaret? Hvem skal skrive alle nyhetene? Hvem skal kvalitetssirke artikler som blir lagt ut?


              Jeg stemmer på Miniboom

              Comment


              • #8
                Altså, vi skriver ikke nyhetene, men finner feks artikler og info på nettet.
                La oss si MTX kommer med en ny sub, man finner en artikkel om det og poster den! Simple as that!
                På overclock, så poster man bare alle mulige forskjellige artikler og tester man finner på news, det funker faktisk veldig bra! Eneste moderatorene fjerner er spam og ting som går mot TOS.

                Så eneste vi vanlige brukere trenger å gjøre da, er og dele artikler man finner om nytt utstyr, tester av kommende forsterkere osv..

                Det kunne vell funka her og vell?

                Comment


                • #9
                  Originally posted by go4life View Post
                  jeg har sett det, men jeg snakker om "hjem" siden! Mye bedre og ha begge disse der
                  Hvertfall mitt forslag til og få det bedre.
                  Hehehe, de er på "hjem" siden på dette forumet også. Trykk på "Hjem" til venstre rett under banneret, og bla til bunnen, så ser du siste diskusjoner og masse forskjellige stats osv
                  Tidligere importør for Digital Designs,
                  overtatt av www.dynaBel.no.

                  Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                  Comment


                  • #10
                    men jeg vil ha de helt øverst xD

                    Comment


                    • #11
                      Hvis alle skulle ha fått oppfyllt sine ønsker om hvordan dette forumet skulle ha vært.Tror jeg sannelig det hadd blitt endel problemer

                      Comment


                      • #12
                        Hehe, skulle alle fått sine ønsker oppfylt, måtte man lest en manual på minimum 200 sider før man hadde kunne begynt å prøve seg på forumet
                        Tidligere importør for Digital Designs,
                        overtatt av www.dynaBel.no.

                        Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                        Comment


                        • #13
                          haha, vell det fungerer utmerket på overclock, så ville vell gjort det samme her!
                          Menmen, dere får velge selv hva dere skal ha

                          Comment

                          Working...
                          X