Announcement

Collapse
No announcement yet.

Focal 100krs 100mm focal power

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Focal 100krs 100mm focal power

    FOCAL 100KRS 100MM FOCAL POWER
    http://www.elutstyr.no/product_info....oducts_id=4240


  • #2
    Har de testa Polk's SR-komponentsett? Tviler på at Focal setter de i skyggen når det kommer til tonal lydgjengivelse av mellomtone og diskant

    Men for all del, disse er sikkert bra i sin prisklasse
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
    Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

    Comment


    • #3
      trur du virkelig det polk settet ditt er det beste i hele verden eller? Litt prisforskjell på focal settet og ditt polk sett også...
      Sier ikke at polk settet ditt er crap, men du skryter jo av det i nesten vær jævla post..

      Comment


      • #4
        Originally posted by TakeTheTime View Post
        Har de testa Polk's SR-komponentsett? Tviler på at Focal setter de i skyggen når det kommer til tonal lydgjengivelse av mellomtone og diskant

        Men for all del, disse er sikkert bra i sin prisklasse

        Gjesp.......
        sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
        IceAudio - Bilringen AS - inakustik

        Comment


        • #5
          Originally posted by TakeTheTime View Post
          Har de testa Polk's SR-komponentsett? Tviler på at Focal setter de i skyggen når det kommer til tonal lydgjengivelse av mellomtone og diskant

          Men for all del, disse er sikkert bra i sin prisklasse
          Hvordan kan du tvile på det,om du ikke har hørt dette Focal settet? Kan jo for alt du vet spille fletta av Polk Audio settet ditt

          Comment


          • #6
            Originally posted by halseth View Post
            trur du virkelig det polk settet ditt er det beste i hele verden eller? Litt prisforskjell på focal settet og ditt polk sett også...
            Sier ikke at polk settet ditt er crap, men du skryter jo av det i nesten vær post..
            Nei jeg tror ikke det, men bare sier at det er vanvittig bra. Også har jeg ikke spilt de inn engang. Vet ikke om du har hørt det høytalersettet,
            men jeg må innrømme at jeg er litt stolt av de ja men jeg mener ikke å skryte så fælt. Beklager det isåfall skal prøve å skjerpe meg litt.


            Originally posted by Vinje View Post
            Hvordan kan du tvile på det,om du ikke har hørt dette Focal settet? Kan jo for alt du vet spille fletta av Polk Audio settet ditt
            Bare tviler litt på at det "setter det i skyggen" fordi det skal litt til. Men jeg må få hørt dette Focal-settet snart, det er sikkert bra og jeg har alltid likt Focal

            Edit: Hvordan er dette komponentsettet egentlig? Vet det er rimelig, men hvor bra er det i forhold til pris? Har lurt på det...
            Last edited by TakeTheTime; 18-02-2010, 08:17.
            ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
            Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

            Comment

            Working...
            X