Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hej og hopp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hej og hopp

    Heisann! Har vært registrert her på forumet en liten stund, bare lest litt rundt

    Jeg er 19 år og fra Svelvik som ligger i Vestfold, det er helt nord i Vestfold og rett sør for Drammen. Går på skole i Sande, og driver med bilrelaterte ting på fritiden.

    Er ganske ny innen bilstereo, og har akkurat montert ferdig mitt første anlegg, i min første bil. Har dog montert en del anlegg, men bare i andres biler.

    Det som fikk meg interessert i bilstereo, var da jeg koblet opp et anlegg i en russebil forrige sesong. Var på Torshov og fikk kjøpt inn et "stort" anlegg til en bra pris(russesponsing!). Så er vel egentlig Kalosturbo her på forumet som har del av skylda, når det gjelder interesse for bilstereo. Jeg har hørt mye anlegg rundt om, i såkalte "rånerbiler" og har alltid vært moro. Jeg fikk høre på bilen til Kalosturbo med det oppsettet han hadde i NM, og sånn ville jeg ha det óg. SQ kalte de det, ikke visste jeg hva det betydde, men det låt bedre enn det rånerne kalte SPL og dBdrag.

    Jeg skal også lage en prosjekt tråd av bilen min, så kan dere se hva jeg kjører rundt i, og hva som sitter i. Kommer link her når jeg er ferdig med tråden :P

    Link til prosjeket
    Last edited by Jørgen; 23-02-2010, 14:19.
    Math Problem: A smalltown girl boards a train leaving South Detroit at midnight. If she doesn't stop believing, how long is her Journey?

  • #2
    Litt sent, men vælkømmen skal du være
    VW Polo, 2010, 1.6 TDI OEM-style
    DLS Dynamat Varta Stinger Dynabel
    http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=17785

    Comment


    • #3
      Velkommen skal du være
      ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
      Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

      Comment

      Working...
      X