Announcement

Collapse
No announcement yet.

EMMA finalen 07

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • EMMA finalen 07

    [IMG][/IMG]

    ønsker alle velkommne til rindal på NM finalen i bilstereo 07 ! kom å få hørt å sett norges mest vellbygde og vellydende biler,alle sammlet på en plass.
    Info om overnatting og div ligger på emmaweb.no
    Last edited by Jonny.B; 12-09-2007, 21:24.
    "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

  • #2
    Ja det er bare å komme alle som har lyst.. Jeg kommer helt sikkert
    Der bli det liv Rai Rai..
    Erik Fido Westgård
    www.fidod.no - Saab93Fido by Pioneer - Stinger - Installbay - Racesport - www.bil-mc.no

    Comment


    • #3
      heiålelåa... gleder meg
      Bjørn M Wilhelmsen
      Team Alta Bilstereo
      www.emmanorway.com

      Comment


      • #4
        ble faktisl finale LITT nermere nordnorge i år
        "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

        Comment


        • #5
          Originally posted by Jonny.B View Post
          ble faktisl finale LITT nermere nordnorge i år
          Egentlig burde æ si takke faen for d,men e vell eneste som har lyst å kjøre sørover hvert føkkings år for en eller 2 konkurranser,men men trives å surfe nedover landet med en gammel ambulanse med hydrolikk i demperan....ser frem til å møte dere gutta igjen
          Bjørn M Wilhelmsen
          Team Alta Bilstereo
          www.emmanorway.com

          Comment


          • #6
            Lykke til på NM.
            Per
            Focal Utopia Beryllium.Spirit Of Sound.
            Audison Music Expression
            http://www.audison.eu/index_main.php?Section=VRX6420
            http://www.audison.eu/index_main.php?Section=VRX1500

            Comment


            • #7
              Kan vel tenke seg at jeg tar meg en tur også! Rindalen er ikke så langt unna der jeg bor så!
              Pioneer - Hertz - Zealum
              Prosjekt Volkswagen Passat 3B
              Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

              Comment


              • #8
                Originally posted by A.R View Post
                Kan vel tenke seg at jeg tar meg en tur også! Rindalen er ikke så langt unna der jeg bor så!
                nei det er jo bare en svipptur da ser jeg vel deg på festen også..
                "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Jonny.B View Post
                  nei det er jo bare en svipptur da ser jeg vel deg på festen også..
                  Hehe, ja det går fort om man tar et par snarveier!
                  Ja kan jeg tenke meg, får satse på at Jettan blir "hørbar" innen da!
                  Pioneer - Hertz - Zealum
                  Prosjekt Volkswagen Passat 3B
                  Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

                  Comment


                  • #10
                    Skulle ønske jeg fikk vært med i år, men da sitter jeg nok på en strand å drekker øl, så jeg får ta det igjen på EM i Danmark
                    Mvh
                    Pål Andréas Bryng
                    Bilstereosenteret.no
                    Vi forhandler bl.a.:
                    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                    Følg oss på Facebook
                    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by InstallBay View Post
                      Skulle ønske jeg fikk vært med i år, men da sitter jeg nok på en strand å drekker øl, så jeg får ta det igjen på EM i Danmark
                      hmmmm,det var dumt Pål ! Skal blir noen hertz telt i hallen med biler under tenkte jeg,Jan roger sin,min sin,og så mente lars ove att civicen ble klar for utstilling også
                      Også har jeg bestilt noe ymse greier fra microplex idag så vi får laget litt show
                      "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

                      Comment


                      • #12
                        aha, høres veldig bra ut, men EMMA tillater ikke at vi har telt uten å betale for det.

                        E.A kom med et meget godt poeng i går som jeg håper Ketil snapper opp. Det er bare positivt at bilene står under telt, hvis treffet er ute, for da har faktisk de besøkende noe å se på selv om det regner. For hvem av dere vil ha bilen stående med dører og bagasjerom åpent i regnet? Og hvem besøkende gidder å vasse rundt i regneværet å se på biler som står lukket og med sota ruter?

                        Så jeg håper kanskje EMMA kan tillate alle som vil, å bruke et telt over bilen sin, men at størrelsen f.eks settes til 3x3 meter. Så kan mange sette teltene sammen, så kan besøkende faktisk gå tørrskodd rundt å se på bilene. En viss beskyttelse for solen også kan det jo være

                        En annen begrensning kan jo være at det kun er lov å ha telt med reklame for et merkevare og ikke en butikk/importør og at hvert telt kun har lov å ha èn eller to merker på seg. Er mange muligheter.

                        Kan hvertfall skrive opp at vi var glad vi hadde telt på EMMA konk på Hamar tidligere i år
                        Mvh
                        Pål Andréas Bryng
                        Bilstereosenteret.no
                        Vi forhandler bl.a.:
                        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                        Følg oss på Facebook
                        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                        Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                        Comment


                        • #13
                          javel? trodde den prisen dere leverandører betalte til EMMA inkluderte profilering på finalen jeg? Når først finalen skal være langtvekkistan,så mener jeg att litt ekstra bør tilates,det ser fort veldig mye mere proft ut med telt og litt stasj...iallefall blir det masse hertz stoler og litt ekstra opplegg rundt installbay bilene,det skal være sikkert.
                          "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

                          Comment


                          • #14
                            ja, tror vi får ha oppe èn banner eller noe, men tror ikke telt er tillatt uten ekstra betaling, men jeg får høre litt med Ketil, for vi må jo prøve å få til litt opllegg siden så mange av "våre" biler kommer og selvfølgelig vinner hele driten haha
                            Mvh
                            Pål Andréas Bryng
                            Bilstereosenteret.no
                            Vi forhandler bl.a.:
                            Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                            Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                            Følg oss på Facebook
                            Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                            Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                            Comment


                            • #15
                              Hmmm... Tåler kroppen mer enn en tur til Rindal i året ??
                              Mvh
                              Lars Engen

                              Comment

                              Working...
                              X