Vis full versjon : EMMA finalen 07
http://i6.photobucket.com/albums/y214/powercossie/finale071.jpg
ønsker alle velkommne til rindal på NM finalen i bilstereo 07 ! kom å få hørt å sett norges mest vellbygde og vellydende biler,alle sammlet på en plass.:)
Info om overnatting og div ligger på emmaweb.no
erikfido
01-09-2007, 18:11
Ja det er bare å komme alle som har lyst..:cb: Jeg kommer helt sikkert :bf:
Der bli det liv Rai Rai..
Alta Bilstereo
01-09-2007, 18:20
heiålelåa... gleder meg:bp:
ble faktisl finale LITT nermere nordnorge i år:)
Alta Bilstereo
02-09-2007, 03:44
ble faktisl finale LITT nermere nordnorge i år:)
Egentlig burde æ si takke faen for d,men e vell eneste som har lyst å kjøre sørover hvert føkkings år for en eller 2 konkurranser,men men trives å surfe nedover landet med en gammel ambulanse med hydrolikk i demperan....ser frem til å møte dere gutta igjen:):bn:
Mr Golf 4
03-09-2007, 01:27
Lykke til på NM.
Per
PikoFlex
11-09-2007, 19:14
Kan vel tenke seg at jeg tar meg en tur også! Rindalen er ikke så langt unna der jeg bor så!
Kan vel tenke seg at jeg tar meg en tur også! Rindalen er ikke så langt unna der jeg bor så!
nei det er jo bare en svipptur:) da ser jeg vel deg på festen også..
PikoFlex
11-09-2007, 20:27
nei det er jo bare en svipptur:) da ser jeg vel deg på festen også..
Hehe, ja det går fort om man tar et par snarveier!
Ja kan jeg tenke meg, får satse på at Jettan blir "hørbar" innen da!
Bilstereosenteret.no
11-09-2007, 20:28
Skulle ønske jeg fikk vært med i år, men da sitter jeg nok på en strand å drekker øl, så jeg får ta det igjen på EM i Danmark:)
Skulle ønske jeg fikk vært med i år, men da sitter jeg nok på en strand å drekker øl, så jeg får ta det igjen på EM i Danmark:)
hmmmm,det var dumt Pål ! Skal blir noen hertz telt i hallen med biler under tenkte jeg,Jan roger sin,min sin,og så mente lars ove att civicen ble klar for utstilling også:)
Også har jeg bestilt noe ymse greier fra microplex idag så vi får laget litt show:ag:
Bilstereosenteret.no
11-09-2007, 20:56
aha, høres veldig bra ut, men EMMA tillater ikke at vi har telt uten å betale for det.
E.A kom med et meget godt poeng i går som jeg håper Ketil snapper opp. Det er bare positivt at bilene står under telt, hvis treffet er ute, for da har faktisk de besøkende noe å se på selv om det regner. For hvem av dere vil ha bilen stående med dører og bagasjerom åpent i regnet? Og hvem besøkende gidder å vasse rundt i regneværet å se på biler som står lukket og med sota ruter?
Så jeg håper kanskje EMMA kan tillate alle som vil, å bruke et telt over bilen sin, men at størrelsen f.eks settes til 3x3 meter. Så kan mange sette teltene sammen, så kan besøkende faktisk gå tørrskodd rundt å se på bilene. En viss beskyttelse for solen også kan det jo være:)
En annen begrensning kan jo være at det kun er lov å ha telt med reklame for et merkevare og ikke en butikk/importør og at hvert telt kun har lov å ha èn eller to merker på seg. Er mange muligheter.
Kan hvertfall skrive opp at vi var glad vi hadde telt på EMMA konk på Hamar tidligere i år:)
javel? trodde den prisen dere leverandører betalte til EMMA inkluderte profilering på finalen jeg? Når først finalen skal være langtvekkistan,så mener jeg att litt ekstra bør tilates,det ser fort veldig mye mere proft ut med telt og litt stasj...iallefall blir det masse hertz stoler og litt ekstra opplegg rundt installbay bilene,det skal være sikkert.:az:
Bilstereosenteret.no
11-09-2007, 21:09
ja, tror vi får ha oppe èn banner eller noe, men tror ikke telt er tillatt uten ekstra betaling, men jeg får høre litt med Ketil, for vi må jo prøve å få til litt opllegg siden så mange av "våre" biler kommer og selvfølgelig vinner hele driten :D haha
Engen Audio
11-09-2007, 21:37
Hmmm... Tåler kroppen mer enn en tur til Rindal i året ?? :az:
Hmmm... Tåler kroppen mer enn en tur til Rindal i året ?? :az:
det klarer du lett lars:) jeg er mere skeptisk til tollamoen:at:
Erik André
12-09-2007, 09:42
E.A kom med et meget godt poeng i går som jeg håper Ketil snapper opp. Det er bare positivt at bilene står under telt, hvis treffet er ute, for da har faktisk de besøkende noe å se på selv om det regner. For hvem av dere vil ha bilen stående med dører og bagasjerom åpent i regnet? Og hvem besøkende gidder å vasse rundt i regneværet å se på biler som står lukket og med sota ruter?
poenget mitt er vel at merketelt gis ut eller lånes ut gratis som regel, skal jeg kjøpe et telt på 3x6 meter som ikke har dekor så koster det meg ganske mye penger.. type 5000kr eller noe. for jeg ikke ha noe dekor på det må jeg altså betale alt selv
Jeg forstår at hovedsponsorer vil være alene om å ha reklame, men de kan jo ikke nekte at en bil med annen reklame står der, hva er forskjellen?
Et emma treff i regnevær med et pioneer telt og en dynabel banner blir for minimalisitsk (pioneer og dynabel har vært hoved sponsorer i år)
Jeg skjønner at pioneer og dynabel ikke ser vitsen med å kjøre alt demo utstyret rundt i norge, men hadde de gjort det ville det ikke vært noe tvil om hvem som var hoved sponsor selv om det sto oppe noen merketelt fra andre levrandører. Hele poenget er at man skal kunne unngå fiasko treff som Oslo ble. hadde alle hatt eget telt som er relativt enkelt å låne av forhandler eller importør kunne det i hvertfall vært litt trivligere
Dette med telt burde EMMA forandre på reglementet. Det lille som det blir reklamert for er jo bare peanøts!
Europris har forresten 3x9m´s telt til 1000-1200 kr. inkl 9 vegger om jeg ikke tar feil. Greit telt om man er 2-3 stykker som reiser.. Grei vors. plass etterpå også :p
InstallBay Hamar
12-09-2007, 10:45
J kjenner j gruer meg til søndagen allerede...
http://i6.photobucket.com/albums/y214/powercossie/finale071.jpg
da er finale plakaten forandret litt.:)
PikoFlex
12-09-2007, 20:32
Pen plakat! Hvilken bil er den øverste til venstre! Kan ikke si jeg har sett den før:S
jeg vet faktisk ikke,er ikke jeg som har laget plakaten:)
Engen Audio
12-09-2007, 22:12
Er ikke det den El Camino`n som en av gutta fra Moldestuket har bygget ?
Bilstereosenteret.no
12-09-2007, 22:23
Syns den første så bedre ut jeg. Hvorfor ble det endret?
Engen Audio
12-09-2007, 22:59
Sikkert fordi noen synes de bildene var reklame for andres produkter..
Bilstereosenteret.no
12-09-2007, 23:29
jaja, sånn kan det gå. Men plakaten burde kanskje inneholde litt mer bilder av bilstereo, men det blir jo litt vanskelig uten at noen skal føle seg tilside satt pga reklame:D hehe
Det blir sikkert en knakende god finale uansett, kjipt jeg ikke får vært der:(
jeg har ikke fjernet reklamen å erstattet den med navnet mitt på siden,det er det vel ett dataprogram som har gjort,bare så det er sagt.:)
Bilstereosenteret.no
13-09-2007, 10:13
tullball, du er PR-kåt du Jonny:D haha
tullball, du er PR-kåt du Jonny:D haha
litt,men ikke så gæli:)
vet du om det kommer noen "fabriks biler" ifra hertz og audison til danmark da? Er vel alpine og pioneer som har de flotteste standene i år også:bl:
Bilstereosenteret.no
13-09-2007, 23:55
Det vet jeg ikke, venter på svar om de ønsker å bruke noen av "våre" biler på EM.
Det vet jeg ikke, venter på svar om de ønsker å bruke noen av "våre" biler på EM.
skal vel godt gjøres om de vil bruke norske biler.:av:
PikoFlex
14-09-2007, 18:16
Gleder meg igrunn til finalen! Kommer sikkert en hel del fete biler med FETERE annlegg! Fikk ikke sjansen til å høre annlegget dit skikkelig Jonny, så får håpe jeg får høre det da!
blir full mulighet for det vettu:) det kommer ikke bare stereo biler,mine gode kompiser på bjørnstad bil kommer med heftigt utstyr også:af:
http://www.emmaweb.no/Nyheter.htm
Bilder legges ut fortløpende her
http://bilstereoforumet.no/showthread.php?p=14980#post14980
Skallesei
05-10-2007, 20:41
Hva skjer egentlig på søndagen?
Er det slik at alle drikker seg drita på lørdagen å reiser hjem når de våkner på søndag?
dynabelgolfen
05-10-2007, 23:13
Hva skjer egentlig på søndagen?
Er det slik at alle drikker seg drita på lørdagen å reiser hjem når de våkner på søndag?
Nei, d er vel ikke premie utdeling før utpå søndag ettermiddag en gang.
Utstilling søndag 11-17, med premieutdeling klokka 15 :)
EmmaNorway
08-10-2007, 22:59
Ja, resultater? :bn:
Plass navn klasse install tot Lyd Tot Tottalt
1 Bjørn-Roar Fjellberg Experienced 5channel 78 201,5 279,5
2 Lars Grødtlien Experienced 5channel 74 201 275
3 Vegard Gjerde Experienced 5channel 71 202,5 273,5
1 Tore Jønsberg Experienced Unlimited 80 217,5 297,5
2 Frode Harøy Experienced Unlimited 79 210,5 289,5
3 Jon Harald Brønstad Experienced Unlimited 79 209,5 288,5
4 Tore Borgerud Experienced Unlimited 77,5 193,5 271
1 Autod Team Pioneer Advansed 5ch 146,5 264 410,5
2 Kai Roger Tjelta Advansed 5ch 125,5 236,5 362
1 Erik Andrè Nordby Advansed 7ch 143 250,5 393,5
1 Jonny Børset Advanced unlimited 146 261 407
2 Tommy TeamDynabell Advanced unlimited 138 253,5 391,5
1 Erik Fido Westgård master 5 ch 204 280,5 484,5
1 Audioart Team Pioneer Master 7ch 201,5 286,5 488
2 Jan Romundstad Nergård Master 7ch 181 276 457
1 Kenneth Bakken Master unlimited 202,5 279,5 482
1 Jan Roger Grøtbekklien Multimedia master 213,5 211,5 425
Alta Bilstereo
09-10-2007, 08:32
:bp: Må bare si gratulere alle vinnere og tapere.synes finalen vart bra gjennomført:dn:
:bp: Må bare si gratulere alle vinnere og tapere.synes finalen vart bra gjennomført:dn:
bra du trivdes,veldig bra du kom din bayas:)
Mr Golf 4
09-10-2007, 12:47
Ser ut som det var bra oppmøte på NM.:) Til de som skal til EM i Danmark,lykke til.Hvor mange biler sender du nedover Ketil.
Eventuellt hvem.
Per
Alta Bilstereo
09-10-2007, 12:49
bra du trivdes,veldig bra du kom din bayas:)
Bayas..hehe.:ca: kommer gjerne flere gang for dette va bra.håper neste år blir bedre men det er jo opp til oss da
Erik André
09-10-2007, 13:29
Ser ut som det var bra oppmøte på NM.:) Til de som skal til EM i Danmark,lykke til.Hvor mange biler sender du nedover Ketil.
Eventuellt hvem.
Per
Nå har det blitt spurt en rekke ganger og det ER de 2 beste i hver klasse som for lov til å reise, ketil sender ikke noen nedover.. han tilater de å reise.
De som har kvalifisert seg til EM er
1 Bjørn-Roar Fjellberg Experienced 5ch
2 Lars Grødtlien Experienced 5ch
1 Tore Jønsberg Experienced Unlimited
2 Frode Harøy Experienced Unlimited
1 Autod Team Pioneer Advanced 5ch
2 Kai Roger Tjelta Advanced 5ch
1 Erik Andrè Nordby Advanced 7ch
1 Jonny Børset Advanced unlimited
2 Tommy TeamDynabell Advanced unlimited
1 Erik Fido Westgård master 5ch
1 Audioart Team Pioneer Master 7ch
2 Jan Romundstad Nergård Master 7ch
1 Kenneth Bakken Master unlimited
1 Jan Roger Grøtbekklien Multimedia master
hvis en av de som er kvalifisert velger å ikke være med kan 3dje plass i samme klasse dra i steden for
Hva er maks score? Hvor bra er disse resultatene opp imot resten av Europa?
erikfido
13-10-2007, 12:36
Resultater og referat ligger nå ute på
www.emmaweb.no/nyheter.php
www.emmaweb.no/resultater07/finale_emma.html
Meget bra resultat Jonny!! Ligger rett oppi rompa på Anders nå..Begynner å spille bra i cossien vil jeg tro:O)
joda,begyner å ligne på noe,men er litt å gå på enda...vet egentlig ikke om jeg vil være oppi rompa til anders men....hehehe
joda,begyner å ligne på noe,men er litt å gå på enda...vet egentlig ikke om jeg vil være oppi rompa til anders men....hehehe
ikke glem at jeg mistet 10 poeng fodi jeg var litt "sen" på søndag da:) hehehehe..
att du har en bedre bil er det vel ingen tvil om,men det jeg mente med rompa di har ikke noe med bilstereo å gjøre....hehehe:)
du er bare misunnelig på rompa mi du;) hahahahahahahahah:)
phø,bare vent til danmarks turen du påsan...:)
Audio-art
13-10-2007, 17:42
ikke glem at jeg mistet 10 poeng fodi jeg var litt "sen" på søndag da:) hehehehe..
Det ble ikke trukket de poenga på noen. De hadde ikke no å si for utfallet, så..
Det ble ikke trukket de poenga på noen. De hadde ikke no å si for utfallet, så..
hehehe... tomme trusler :ag:
Dag Johansen
14-10-2007, 00:10
att du har en bedre bil er det vel ingen tvil om,men det jeg mente med rompa di har ikke noe med bilstereo å gjøre....hehehe:)
Dere gutta veit å lage ekle bilder inni hodet mitt!:bc: :dw:
Mvh
Dag Johansen
det er slike bilder som driver oss gjennom dagene vettu:) dette vet jo du alt om Dag:)
dynabelgolfen
14-10-2007, 10:58
det er slike bilder som driver oss gjennom dagene vettu:) dette vet jo du alt om Dag:)
Er d et bilde av jonny oppi rompa di som driver deg gjennom dagene??? du ER tvilsom altså.....
ikke akkurat:) men en dag på hamar kan være spennende den...hehehehe:)
Har dere ikke fått med dere at anders har fått ny sponsor altså? :ca:
http://img.photobucket.com/albums/v628/epifant/Boy-Butter.gif
den er ikke ny:) har vært min hovedsponsor i alle år:) ikke noe er som ei kanne med "guttesmør" heheheheheh:)
den er ikke ny:) har vært min hovedsponsor i alle år:) ikke noe er som ei kanne med "guttesmør" heheheheheh:)
haha, utenforstående (som meg) blir jo livredde for å møte opp på emma... hva gjør de på bakrommet der liksom:bc: :at:
er ikke noe bakrom der:) HEHEHE.. får vel tro det er stort sett spøk det som blir skrever her:)
Bilstereosenteret.no
14-10-2007, 14:53
får vel tro det er stort sett spøk det som blir skrever her
Søren, nå ble jeg skuffa, hadde gleda meg til neste EMMA jeg nå, men får vel finne på noe annet isteden :cb:
er ikke noe bakrom der:) HEHEHE.. får vel tro det er stort sett spøk det som blir skrever her:)
ikke bakrom? vi var jo på poliester rommet i verkstedet mitt.:ca:
Audio-art
14-10-2007, 15:10
Søren, nå ble jeg skuffa, hadde gleda meg til neste EMMA jeg nå, men får vel finne på noe annet isteden :cb:
Neida, må ikke det. Vi har det så koselig atte:aa:
ikke bakrom? vi var jo på poliester rommet i verkstedet mitt.:ca:
hehe, så anders prøver å skjule ting for allmennheten ja...:eb:
Odd Hauge
15-10-2007, 17:01
E-erotic
M-manly
M-men
A-anonymus
??????:bc:
vBulletin® v3.8.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.