Announcement

Collapse
No announcement yet.

180,5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 180,5

    Så greide han det endelig, Alan Dante har spilt 180,5dB!

    Mvh
    Dag Johansen
    "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

  • #2
    herremin er jo ikje høyt det
    øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

    Comment


    • #3
      Svarte jeg skulle poste dette!
      Og det er med ET ja jeg sa rett ET element fra DD!
      In yo face
      Pioneer - Hertz - Zealum
      Prosjekt Volkswagen Passat 3B
      Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

      Comment


      • #4
        har ikje han ein bil full i pioneer subber da
        øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

        Comment


        • #5
          Nope det er Scott det! han har 150KwRms så vidt jeg vet og 12 12" eller noe!
          Endelig så får han litt konk han å da!
          Pioneer - Hertz - Zealum
          Prosjekt Volkswagen Passat 3B
          Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

          Comment


          • #6
            Til info, så bruker Alan Dante kun en subwoofer...og 4 stk 7000w forsterkere.
            Og Pioneer og Scott har hatt konkuranse stort sett hele 2007 i xtreme 5+
            Craig Butler har spillt høyere...
            Craig spillte 179.8 med 6 woofere og 6 stk forserkere...Ifølge det jeg leste på et annet forum, så har han nå montert inn 6 forsterkere til, å da vil jeg tro han også blåser 180 +
            TEAM RE-LOUD
            Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
            2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz

            Comment


            • #7
              er mye ville folk! :O bilder-linker? <3

              Comment


              • #8
                Det som er i bilen:

                Digital designs 9918 Z 18"
                4 stetsom 7000 watt Forsterkere

                I mitt syn så er det mere imponerendes å bruke få forsterkere og få subber å spille RÆVA av de som har brukt mye mere utstyr og mye mere penger!

                Men så er jeg bassrace dude, så driter i dB-Drag
                Pioneer - Hertz - Zealum
                Prosjekt Volkswagen Passat 3B
                Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

                Comment


                • #9
                  Når man kommer til ett visst punkt i extremebilene så er det bygget som teller, ikke alt det andre.

                  Det er imponerende at Alan Dante har klart dette, han har jo spionert på stort sett alt av høytspillende extremebiler, så litt "hjelp" har han jo fått.
                  Så Alan imponerer med å spille høyt med lite utstyr, mens på en annen måte så imponerer også pioneer meg, med tanke på hva de har fått plass til i den bilen de har brukt.
                  Nå er jo vel og merke de også i gang med nytt bygg og bil, så får vi se hva som skjer der.

                  Comment


                  • #10
                    hva slags utstyr sitter det i pioneer bilen da? "vanlig" utstyr som selges hos pioneer norge?
                    "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Techpoint View Post
                      Når man kommer til ett visst punkt i extremebilene så er det bygget som teller, ikke alt det andre.

                      Det er imponerende at Alan Dante har klart dette, han har jo spionert på stort sett alt av høytspillende extremebiler, så litt "hjelp" har han jo fått.
                      Så Alan imponerer med å spille høyt med lite utstyr, mens på en annen måte så imponerer også pioneer meg, med tanke på hva de har fått plass til i den bilen de har brukt.
                      Nå er jo vel og merke de også i gang med nytt bygg og bil, så får vi se hva som skjer der.
                      Kupeen har han/hadde han kopiert fra team loud finland, etter det jeg har hørt....Men alt bak B-stolpen har han ikke kopiert fra noen....er det noen som påstår...?

                      Og når det kommer til xtreme 5 bilen til Craig, så skal det bli morro å se hva han (og Dante) får til med 12 forsterkere...og så med 24 forsterkere..

                      Tipper "Pioneer gutta" blir litt etter da...

                      Og det skal bli morro å se hva Team Loud Finland får til/kommer med også...
                      TEAM RE-LOUD
                      Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
                      2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Jonny.B View Post
                        hva slags utstyr sitter det i pioneer bilen da? "vanlig" utstyr som selges hos pioneer norge?
                        Skeptisk...
                        TEAM RE-LOUD
                        Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
                        2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz

                        Comment


                        • #13
                          skeptisk til att ampene de bruker kan kjøpes hos den lokale pioneer sjappa jeg også ja....men det er vel ingen som bruker "handelsvare" utstyr av de gutta der..
                          "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

                          Comment


                          • #14
                            det er spl-2000 forsterkere tror jeg og de 5000spl subbene, er ikke sikker, men så slik ut fra bilder jeg fant!
                            Pioneer - Hertz - Zealum
                            Prosjekt Volkswagen Passat 3B
                            Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

                            Comment


                            • #15
                              chassiet til ampene er sikkert det,men innmaten vil jeg tro er modda kraftig,uten att jeg skal påstå det.
                              "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

                              Comment

                              Working...
                              X