Announcement

Collapse
No announcement yet.

Beklagelse!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Beklagelse!

    Hei!

    jeg har gjort noen salg som er dårlige og noen salg som har tatt litt tid.
    Jeg er ikke en svindler og jeg har bare vært litt uheldig med visse ting i året som har gått.
    Jeg beklager også utsagn som at det er fult av "pappagutter" her og at det er masse sutter og slikt.
    Skjønner at folk blir forbanna og at det er min egen feil at handlene er gått slik de har.
    Jeg håper at noen er villig til å gi meg en sjanse til og at jeg kanskje kan få gjøre opp for de ting som er gjort!
    jeg ønsker at det skal gå ann å "banne" folk her inne pga dårlige salg og advarsler er en fin ting som man kan bruke!
    Jeg ønsker å være på forumet pga masse folk som har veldig mye kunnskaper innen dette og at bilstereo er noe jeg virkelig liker å holde med på!

    Jeg ønsker å gjøre opp for meg og Få FLERE positive tilbakemeldinger enn negative!
    Håper dette kan være starten på noe nytt.

    Takk

  • #2
    Veldig bra!

    Nå fikk du en helt annen tone hos meg hvertfall, og det var innsiktspreget og troverdig. Velkommen til Bilstereoforumet.no
    Tidligere importør for Digital Designs,
    overtatt av www.dynaBel.no.

    Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

    Comment


    • #3
      tusen hjertelig takk, man må bare innse sine feil og prøve på nytt og gjøre en MYE bedre jobb vet du tusen takk
      skal vise meg tilliten verd jeg

      Comment


      • #4
        og jeg håper også at omegadt blir fornøyd når jeg kommer ut så vi får ordnet opp i dette tullet så blir alle fornøyd

        Comment


        • #5
          Meget flott iniativ
          ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
          Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

          Comment


          • #6
            man må bare veijt du jeg har alltid hatet å beklage for ting å slikt, men nå må jeg bare innse mine feil og fortsette og prøve

            Comment


            • #7
              Dette kan bli en bra start ja
              Du har fått mye dritt kastet etter deg Mo3, men det som betyr noe er å kunne rette opp etter seg, og komme seg videre.

              Jeg liker et av målene du har satt deg: Jeg ønsker å gjøre opp for meg og Få FLERE positive tilbakemeldinger enn negative!
              Den dagen du klarer det så kan du være stolt!
              For det krever mot å bygge seg oppover, men du klarer det hvis du bare vil.

              Så, jeg ønsker deg lykke til videre, og stå på!
              2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

              Comment


              • #8
                takk skal du ha trenger det det første jeg må er å ordne opp med omegadt iværtfall, han har vært tålmodig lenge nå så vi må vell finne en løsning når jeg kommer meg ut
                takker for det

                men jeg syns det bør være ett mål for alle innpå her! og jeg syns det kan være positivt med utestengelse 1 uke evt for en skikkelig dårlig handel eller noe slikt, kan være fint for det er en meget bra plass å være på når man er bilstereogal
                men advarsler fra admin kan også være, nå skal jeg ikke blande meg for mye inn, men jeg hadde lært mere da
                Men nå tar jeg det herifra så skal jeg ikke skuffe at dere er såpass villige
                det takker jeg MASSE for

                Comment


                • #9
                  Flott at du beklager ovenfor hele forumet.
                  Det gir deg ei stjerne i boka hos mange her vil jeg tro.
                  Og målet som du har satt deg (kan jeg si jeg hadde noe med det og gjøre? hehe), og få flere positive feedbacks, enn dårlige. Er veldig bra, kan være litt vanskelig i bynnelsen, men det kommer seg
                  Runar E. Olsen ~ Moderator
                  Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                  http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                  Comment


                  • #10
                    hehe, ja tenkte ikke å få stjerne over å beklage,egentlig skulle jeg vell hatt utvisning :P
                    Men ja skal skjerpe meg og jeg skal nå målet og jeg håper at de fleste kommer til å bli fornøyde med det flott at du er enig

                    Comment


                    • #11
                      Respekt
                      No Windows-crap,just Mac Power

                      Comment


                      • #12
                        thanks .....(for kort svar) :P

                        Comment


                        • #13
                          Hvordan har det gått med kjøp/salg i det siste!?
                          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                          Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                          Comment


                          • #14
                            jeg har hatt så vanvittig dårlig råd i det siste så jeg har ikke fått kjøpt noe eller slik:S
                            må få pengene til omegadti først og fremst.så tøffe tider :S

                            Comment

                            Working...
                            X