Announcement

Collapse
No announcement yet.

b2 audio hd12

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • b2 audio hd12

    heisann . i dag fikk jeg testa subbern sånn nogen lunde med den nye forsterker og for og si det sånn så fikk jeg bakoversveis . angrer ikke for at jeg gjik for b2 audio subbern den låter noe så veldig bra det trykker utrolig bra og spiller ganske så pent. og jeg har ikke maksa subbern fult ut enda . fordi jeg ikke har fått taki nytt bateri .
    det er første gang jeg har fått biltake til og riste så bra som nå.og take suger seg ned ved takluka når bassen slår . den hd12 subbern er og anbefale på det sterkeste.
    og den nye forsterker jeg driver monstern med er en rockford t4000db 1

    som sakt den subbern er og anbefale
    Last edited by luckys; 31-03-2010, 03:54.
    ole k bergerud til tjeneste
    b2 aduio. ddaudio.alpine.kenwood.focal.dynabl.Crescendo

  • #2
    da har jeg jeg to hd 12 . og det er noe av det gromeste jeg har hørt, det flytter nok med luft. har drivi og testa litt og showa litt med det, og mange av kompisa mine vill ikke sitte på vis jeg skal spille høyt noe mere :P. to sånne er og anbefale.
    skal se en dag når det er bra vær og prøve og få filma dem i aksjon, skal se om jeg får til hair trick. så b2 audio hd12 er og anbefale vis du skal ha bra med bass
    ole k bergerud til tjeneste
    b2 aduio. ddaudio.alpine.kenwood.focal.dynabl.Crescendo

    Comment


    • #3
      Kan si meg helt enig her!
      En kompis kjøpte 2xHD-12 subber i sommer samt en DD Z1 forsterker, å det spiller ganske villt!
      Jeg bygga dette baki en golf 3 med subbene spillende oppover med en 6" aeroport i mellom.
      Får antydning til heartrick men ikke noe voldsomt. Anlegget spiller forresten 146dB med termlab.
      Cerwin-Vega! Stroker PRO 15
      Hifonics XX-Colossus II
      Kinetik HC2400
      Club 140dB +

      Comment

      Working...
      X