Announcement

Collapse
No announcement yet.

sponsor tråd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • sponsor tråd

    jeg syns vi eller modene kunne evt lagd en sponsor tråd, som generel prat, fks en som øsnker å bli sponsa eller evt selgere som vill sponse andre, syns det hadde vært litt kult

  • #2
    Spørs vel om de fleste forhandlere ikke vil slenge ut her at de vil sponse noen, pga det skaper en del useriøse henvendelser fra useriøse folk

    Men, andre igjen vil sikkert synes det er nyttig igjen?
    2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

    Comment


    • #3
      Vil nok trolig ikke bli så mye respons på det.Er ytterst få firmaer som er villige til å hel eller del sponse ett komplett anlegg, til alle og enhver sånn helt uten videre.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Vinje View Post
        Vil nok trolig ikke bli så mye respons på det.Er ytterst få firmaer som er villige til å hel eller del sponse ett komplett anlegg, til alle og enhver sånn helt uten videre.
        enig der få som vill det, men alikevell kjangsen er fortsatt der,

        Comment


        • #5
          De som blir sponset er iallfall ikke førstegangs byggere.
          Runar E. Olsen ~ Moderator
          Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
          http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

          Comment


          • #6
            Originally posted by GENEXXA View Post
            De som blir sponset er iallfall ikke førstegangs byggere.
            nei det kan jeg si meg helt enig i

            Comment


            • #7
              Tror vi dropper dette, skal du ha spons, så må du i utgangspunktet ha resultater å vise til, og har du det, så baller det somregel på seg av seg selv osv
              Mvh
              Rolf Try Nygård

              Comment


              • #8
                Detta blir litt som en som tok kontakt med meg på MSN og ikke var veldig ivrig etter å betale for noe at all! Han hadde en gammel rustholk av en bil og skulle på død og liv ha no 6x9 i hatthylla. Men det var jo ikke noe problem for han å kjøre med reklame for firmaet mitt om han bare fikk et sett 6x9" av meg. Det var jo en glimrende ide i hodet hans. Veien til at han bare ble blokkert fra MSN var kort. Jeg ser helst at navnet til firmaet mitt IKKE blir assosiert med en "hvemsomhelst" som bare skal ha noe gratis. Det gagner meg ikke på noe vis...

                (No offence, men det er fakta)

                Ingen seriøse aktører gidder å bruke noe energi på å tråle forum etter forum for å finne noen de kan sponse. Er man aktiv i miljøet og blir lagt merke til med gode resultater e.t.c. er sjansen hvertfall tilstede i forhold til om man kun sitter på ræva og knatter på en PC.

                Mvh Tony
                - The only road to take is perfection itself

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Typhon View Post
                  Detta blir litt som en som tok kontakt med meg på MSN og ikke var veldig ivrig etter å betale for noe at all! Han hadde en gammel rustholk av en bil og skulle på død og liv ha no 6x9 i hatthylla. Men det var jo ikke noe problem for han å kjøre med reklame for firmaet mitt om han bare fikk et sett 6x9" av meg. Det var jo en glimrende ide i hodet hans. Veien til at han bare ble blokkert fra MSN var kort. Jeg ser helst at navnet til firmaet mitt IKKE blir assosiert med en "hvemsomhelst" som bare skal ha noe gratis. Det gagner meg ikke på noe vis...

                  (No offence, men det er fakta)

                  Ingen seriøse aktører gidder å bruke noe energi på å tråle forum etter forum for å finne noen de kan sponse. Er man aktiv i miljøet og blir lagt merke til med gode resultater e.t.c. er sjansen hvertfall tilstede i forhold til om man kun sitter på ræva og knatter på en PC.

                  det med sponsor behøver ikke si at du skal få alt gratis heller, det kan også bety du kan få prosenter fra det firmaet fks, eller halv pris eller hva du gjør etter avtale

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by gecko View Post
                    det med sponsor behøver ikke si at du skal få alt gratis heller, det kan også bety du kan få prosenter fra det firmaet fks, eller halv pris eller hva du gjør etter avtale
                    Point still the same! Hvorfor skulle noen ha interesse av å gi en "hvemsomhelst" noen rabatter, sånn egentlig? Om den personen handler et annet sted - so what? Da var ikke den personen villig til å betale det det koster for å få det utstyret han ville ha uansett. Klart man kan gi litt avslag ved større kvanta, men det er ikke spons pr. definisjon

                    Håper ingen blir deppa over at jeg generaliserer folk med termen "hvemsomhelst". Det er ikke stygt ment mot noen, og er man sånn passelig moden i nepa så skjønner de fleste hva jeg mener
                    Last edited by Tony; 06-04-2010, 14:54.
                    Mvh Tony
                    - The only road to take is perfection itself

                    Comment


                    • #11
                      Da gjør man jo det ikke værre enn å høre om en forhandler kan gi deg en god pris på produktene du kunne tenkt deg.Det værste svaret du kan få er nei.Som regel kan du få en fin pakkepris,om du kjøper flere produkter i gangen.Altså! spør man ikke,får man værtfall ikke

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by gecko View Post
                        det med sponsor behøver ikke si at du skal få alt gratis heller, det kan også bety du kan få prosenter fra det firmaet fks, eller halv pris eller hva du gjør etter avtale
                        Altså, det er INGEN leverandører eller forhandlere som løper rundt og kaster produkter eller rabatter etter noen...

                        Viser man at man er aktiv og at man har oppnådd resultater av ett eller annet slag, så KANSKJE man kan få rabatt på noe, men det er lite sannsynlig med fullspons fra noen.

                        Skal man oppnå en avtale, som du nevner, så er nok personlig fremmøte og oppbygging av bekjentskaper over tid, noe som er ett minimum. Vil bli MEEEEGET overrasket om noen fikk en sponsoravtale gjennom denne tråden!
                        [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                        [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                        [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                        Comment

                        Working...
                        X