Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ny spiller, kenwood BT8044?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ny spiller, kenwood BT8044?

    Hei

    Har tenkt til å kjøpe en ny spiller til bilen (MB 190).
    Spilleren jeg har tenkt til å kjøpe er : Kenwood KDC-BT8044.
    Er det noen som har denne? eller har testet denne? fungerer den bra?

    Noen meninger om kvalitet på lyd kontra en Alpine CDE-113BT?

    Har dere noen alternativer? Jeg MÅ ikke ha bluetooth, men det hadde vært kjekt.

    De selger denne billig på pixmania.com, men er litt skeptisk til den sia der, noen erfaringer?

    http://www.pixmania.com/no/no/282683...-bluetoot.html




    Spilleren jeg har nå er en gammel sony spiller (CDX2500R tror jeg den heter).

    Spilleren skal drive noen pioneer høyttalere foran, det er det eneste.. En forsterker skal kobles til linjeutgangen..
    Last edited by kaasa; 04-04-2010, 23:28.

  • #2
    Har bestillt noe pc greier fra pixmania.. litt leverings tid men ellers ok...
    Men har hørt at det er masse tull med reklamasjons/service og lange leverings tider...

    er jo en fransk butikk
    Jørgen Dyver - 95 78 60 52

    Comment


    • #3
      Vi har denne på lager, og du kan få den for 2395,-. Og da har du 5 års reklamasjonsrett, om det skulle skje noe. Det har du ikke fra pm, som ligger i frankrike.
      Mvh
      Pål Andréas Bryng
      Bilstereosenteret.no
      Vi forhandler bl.a.:
      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


      Følg oss på Facebook
      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

      Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

      Comment


      • #4
        Takk for svar.

        InstallBay, hvordan er det med fraktkostnader fra siden deres og hvordan går jeg fram for å bestille til den prisen du gir meg?

        Og har du eller noen andre testet den opp mot tilsvarende modeller fra Pioneer og/eller Alpine?

        Comment


        • #5
          Hvis du sender meg PM med navn, adresse, telefon og mail. Så sender jeg faktura på mail. Når den er betalt, så sender vi spilleren. Frakten er kun 50 kr ved forskuddsbetaling
          Mvh
          Pål Andréas Bryng
          Bilstereosenteret.no
          Vi forhandler bl.a.:
          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


          Følg oss på Facebook
          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

          Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

          Comment


          • #6
            Vi har alpine 113 bt til redusert pris nå:
            http://www.elutstyr.no/product_info....oducts_id=4237

            Vi har også bt8044 igjen

            Comment


            • #7
              Ente med at jeg bestilte fra pixmania, var såpass mye billigere, bestilte også noen billige fusion høyttalere i samme slengen..

              Comment


              • #8
                Da vil jeg anbefale deg å gå på kelkoo.no og se på de over 30 000 erfaringene folk har skrevet

                Kort oppsummert, er alle som har handlet der og ikke fått problemer fornøyd, mens alle som har fått problemer VELDIG misfornøyd...

                Comment


                • #9
                  Vet at det er mange som er misfornøyd med kundeservicen, men tok en risk på at alt fungerer.
                  Last edited by kaasa; 06-04-2010, 14:09.

                  Comment


                  • #10
                    Den skal ikke bare fungere, den skal fungere i 5 år også.

                    Å spare 600,- på å kjøpe derifra fremmfor installbay f.eks er veldig merkelig spør du meg.

                    I tillegg så er pixmania flink å ta seg godt betalt i frakt, og noen ikke-valgfrie gebyrer de har funnet opp selv, så du får den nok neppe til 1749,-

                    Hvis du noen gang får problemer med den så kan du bare kaste den i søpla. Det koster MYE å sende den til frakrike, og der er ren bingo om du får den tilbake i det hele tatt i følge flere av henvendelsene MANGE kunder har skrevet.

                    Mange kunder har også skrevet at de har fått feil vare, og sliter med å returnere disse i mot sin opprinnelig bestillte vare...

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Elutstyr.no View Post
                      Den skal ikke bare fungere, den skal fungere i 5 år også.

                      Å spare 600,- på å kjøpe derifra fremmfor installbay f.eks er veldig merkelig spør du meg.

                      I tillegg så er pixmania flink å ta seg godt betalt i frakt, og noen ikke-valgfrie gebyrer de har funnet opp selv, så du får den nok neppe til 1749,-

                      Hvis du noen gang får problemer med den så kan du bare kaste den i søpla. Det koster MYE å sende den til frakrike, og der er ren bingo om du får den tilbake i det hele tatt i følge flere av henvendelsene MANGE kunder har skrevet.

                      Mange kunder har også skrevet at de har fått feil vare, og sliter med å returnere disse i mot sin opprinnelig bestillte vare...

                      Godt innlegg fra Elutstyr, kune ikke sakt det bedre selv...
                      Jørgen Dyver - 95 78 60 52

                      Comment


                      • #12
                        Masse feilinformasjon i denne tråden ser eg.

                        Eg har bestilt ting hos Pixmania som har gått i stykker. Har vore NULL prolbem å sende i retur og få pengane tilbake. Også fraktkostander er selvfølgelig refundert, direkte inn på konto. Så alt som blir sagt her er ikkje heilt korrekt.

                        Pixmania har norsk nettside og norske priser, dei henvender de seg til norske forbrukarar og dermed må dei også følge forbrukerkjøpsloven.


                        På spørsmål om Pixmania helt og fullt forholder seg til og følger norske lover, inklusive Forbrukerkjøpsloven og Angrerettloven, svarer Jeromé et uforbeholdent "ja".
                        http://www.dinside.no/832962/pixmania-skurk-eller-engel

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by thamule View Post
                          Masse feilinformasjon i denne tråden ser eg.

                          Eg har bestilt ting hos Pixmania som har gått i stykker. Har vore NULL prolbem å sende i retur og få pengane tilbake. Også fraktkostander er selvfølgelig refundert, direkte inn på konto. Så alt som blir sagt her er ikkje heilt korrekt.

                          Pixmania har norsk nettside og norske priser, dei henvender de seg til norske forbrukarar og dermed må dei også følge forbrukerkjøpsloven.



                          http://www.dinside.no/832962/pixmania-skurk-eller-engel
                          Jeg har lest gjennom over 100 tilbakemeldinger fra forbrukere som har forsøkt å returnere varer. Når man også ser på svarene deres (Pixmania), som er på dårlig Norsk, og tydelig er kopiert samme tekst på nesten alle svar, så er det noe å holde seg unna spør du meg.

                          Uansett, jeg prøvde bare å gi et godt råd. Handle gjerne der for min del :-)

                          Comment


                          • #14
                            er vell ikke så lenge siden det var en reportasje om Pixmania på Tv2 hjelper deg om jeg husker rett.
                            å der kom de ikke akkuratt godt ut.
                            Mvh Tony Andrè
                            Alpine Focal B2 Audio Pioneer dynaBel
                            Opel Astra G 1999 Stv bilstereo prosjekt

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Elutstyr.no View Post
                              Den skal ikke bare fungere, den skal fungere i 5 år også.

                              Å spare 600,- på å kjøpe derifra fremmfor installbay f.eks er veldig merkelig spør du meg.

                              I tillegg så er pixmania flink å ta seg godt betalt i frakt, og noen ikke-valgfrie gebyrer de har funnet opp selv, så du får den nok neppe til 1749,-

                              Hvis du noen gang får problemer med den så kan du bare kaste den i søpla. Det koster MYE å sende den til frakrike, og der er ren bingo om du får den tilbake i det hele tatt i følge flere av henvendelsene MANGE kunder har skrevet.

                              Mange kunder har også skrevet at de har fått feil vare, og sliter med å returnere disse i mot sin opprinnelig bestillte vare...

                              Å spare 650 kr er verdt det for min del..

                              Fraktprisene var det ingenting å si på, kostet ca.100kr
                              Fikk 5% på hele handelen jeg gjorde og derfor kan man si at frakten ble gratis..

                              Har selv ikke noen erfaring med retur og feil vare, så da vil jeg heller ikke trekke en beslutning på om de er dårlige eller bra på dette punktet. Men takk for at du advarer.

                              Comment

                              Working...
                              X