Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pure sound

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pure sound

    Eg lurer litt på hvordan Pure sound fungere og hva må eg ha for å for å være med i denne klassen?
    Er det nok folk i norge til å holde denne klassen? Tengte Advanced 5ch
    Fant ikke noe om dette i regelboken..
    Audi A6.
    Alpine IVA-D106R/iPod classic, Infinity Kappa 65.9CS, Infinity Reference 7541a, dynaBel PA1880, PRS-D3000SPL

  • #2
    Advanced Pure Sound er ved siden av Advanced 5 channel. Ingenting som heter Advanced Pure Sound 5 channel. Så her må du nok velge.

    Historisk sett er dette en rimelig liten klasse. Ikke veldig givende å kun vinne alene i en klasse hele tiden? Anbefaler deg å bli med i en eller annen Experienced-klasse slik at du konkurrerer mot andre som er i samme bås som deg
    Mvh Tony
    - The only road to take is perfection itself

    Comment


    • #3
      Kunne vell vært gøy å vunne ja
      Men kjedelig lengden sikkert

      Men er ikke Pure sound der man har delefilter(passiv deling?) Ville gjerne hatt litt info runt denne klassen da eg ikke vett hva den egentlig går ut på..

      Tengte eg hadde mer sjangs der en med dere som har aktiv deling.
      Men om det ikke er noen som driver med det så er det jo heller ikke Konkurranse
      Audi A6.
      Alpine IVA-D106R/iPod classic, Infinity Kappa 65.9CS, Infinity Reference 7541a, dynaBel PA1880, PRS-D3000SPL

      Comment


      • #4
        Denne klassen utgår fra og med neste år.

        Utdrag fra "addendum til regelbok for 2009/2010":

        2011-Pure Sound
        This category will be discontinued as of
        the season 2011. This season (2010)
        only Advanced Pure Sound will be
        offered as an open category without
        devision (One Class) Self build
        Equipment is allowed.


        Denne klassen har ikke vært særlig populær her i landet, kanskje av den grunn at den ikke har noen spesiell misjon.
        Pure sound er eksakt samme som advanced, bare at "imaging" ikke dømmes. Altså plassering og focus i lydbildet.
        [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
        [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
        [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

        Comment


        • #5
          Takk for Info.
          velger ikke denne klassen da.
          Audi A6.
          Alpine IVA-D106R/iPod classic, Infinity Kappa 65.9CS, Infinity Reference 7541a, dynaBel PA1880, PRS-D3000SPL

          Comment


          • #6
            Originally posted by Grumpyferal View Post
            Men er ikke Pure sound der man har delefilter(passiv deling?) Ville gjerne hatt litt info runt denne klassen da eg ikke vett hva den egentlig går ut på..

            Tengte eg hadde mer sjangs der en med dere som har aktiv deling.
            Men om det ikke er noen som driver med det så er det jo heller ikke Konkurranse
            Nå MÅ man ikke ha aktiv deling for å være med i EMMA på noen måte, selv om det kanskje hjelper om man har kunnskap til det. Er nok også en stor fordel for deg å være med i Experienced, da det som regel er litt mer erfarne folk som er med i Advanced
            Mvh Tony
            - The only road to take is perfection itself

            Comment


            • #7
              Ja planen er Experienced 5ch.
              Håper bare det kommer noen treff litt nærmere rogaland.
              Skal det være Konkurranse i Bergen og Kr.sand?
              Audi A6.
              Alpine IVA-D106R/iPod classic, Infinity Kappa 65.9CS, Infinity Reference 7541a, dynaBel PA1880, PRS-D3000SPL

              Comment

              Working...
              X