€€ BILSTEREOFORUMET €€

€€ BILSTEREOFORUMET €€ (http://bilstereoforumet.no/index.php)
-   Generell prat (http://bilstereoforumet.no/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Byggematerialer til en ok penge (http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=5046)

Tony 28-11-2008 07:46

Byggematerialer til en ok penge

Hei og hopp!

Tenkte vi kunne lage en samletråd med steder man kjenner til som har byggematerialer vi trenger i bilstereobygging til en ok penge.

Sjekket litt pris rundt på MDF her, og ser at Bauhaus på Liertoppen har MDF-plater i 19mm tykkelse til bare 279,-

Hva om nå folk sender meg PM eller skriver i tråden, så kan jeg oppdatere og kategorisere denne første posten med priser, steder og kontaktinfo til diverse steder?

Kanskje noen som vet om steder som selger polyester o.l. til en ok penge?

Trevare:
Bauhaus liertoppen (www.bauhaus.no)
Dag Johansen (her på forumet)

Annet:
IKEA (fleecepledd 'IRMA') (www.ikea.no)

jAn_M 28-11-2008 13:38

hei dete hvar knall!!! ser her i horten maxbo uten prosenter at det koster for 19mm mdf ca670kr for en hell standar platte
irma er og blir irma!

Bilstereosenteret.no 28-11-2008 14:31

For vestfoldinger (og andre som tar turen) så lønner det seg å ta en prat med Dag Johansen. Superbillig MDF og perfekt kappa plater etter ønsket størrelse!!

Vinje 28-11-2008 18:41

Noen tips for oss som bor i Nord og sør Trøndelag også:) ?

Keltern 29-11-2008 08:27

Eller i Lillehammer og omegn? :ad:

Kanskje Johansen tar seg en tur oppover? :ap:

Poolish 08-12-2008 03:56

Monter på forus er vell en av de få byggshoppene i sandnes/stavanger området, som alltid har mdf på lager og til greie priser. Tror jeg betalte rundt 350 kr for ei 22mm mdf plate.

Mens de på Monter Sandnes skulle ha nesten 700 kr for å bestille inn samme plata.

Monter Forus

stiffmast 17-12-2008 21:29

om det er noen i jessheim området som trenger billig mdf, send meg en pm. så ser vi på det

_John_ 18-12-2008 13:57

Montèr har best pris på mdf. Eller gå til en byggeplass (der de setter opp nye bygg, jo større jo bedre) Feks: Hvis det lokale kjøpesenteret holder på å bygge ut å der er det mye rester å hente, eller gjør som meg og bli kamerat med diverse vaktmestere, dem har alltid diverse tremateriale, utsyr og diverse å låne ut eller som ligger og tar opp plass eller skal hives og gir det gjerne gratis bort. Jeg fikk akkurat ei 5mX1m 19mdf plate gratis som deml skulle kaste:bo:

Tony 18-12-2008 14:10

Montèr er IKKE billigst. Betalte 279,- for en stor plate med 22mm mdf på Bauhaus for et par uker siden.

Og at byggeplasser har mye MDF liggende å slenge? Har jeg aldri sett. Ser de har mye spon og forskalingsplater, men aldri MDF.

Tobbelobb 18-12-2008 14:27

I nordhordland er det meg bekjent kun walde byggevare as som skaffer MDF på rimelig tid, de henter hver torsdag. Prisen ligger vel på rundt 700kr:be:, det er andre butikker som kan få tak i men da kan det ta over to uker! Og prisen er den samme.

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 16:10.