Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mazda RX-8 SQL Prosjekt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Det er nok høyest tvilsomt

    Comment


    • Godt å høre.
      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
      Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

      Comment


      • Du ligger på quality går jeg ut i fra? Hele råne gjengen kjører opp og ned i gate rett utafor :P
        Spiller: Pioneer p6600DVD
        Frontsett: Seas Lotus Performance
        Sub:Morel Elate Sw10

        Comment


        • Ikke quality nei, men gyldenløve. Er ikke så ille her.

          Forresten helt sykt varmt her idag, målte 32 grader ista! I skyggen!!
          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
          Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

          Comment


          • Hehe, er bedre der.

            Hvis dere har planer om og dra ut i kveld pleier "Argus" i kjelleren på quality og være greit på en lørdagskveld.
            Spiller: Pioneer p6600DVD
            Frontsett: Seas Lotus Performance
            Sub:Morel Elate Sw10

            Comment


            • Originally posted by TakeTheTime View Post
              Ikke quality nei, men gyldenløve. Er ikke så ille her.

              Forresten helt sykt varmt her idag, målte 32 grader ista! I skyggen!!
              Bor like ved Gyldenløve, har råna forbi der idag
              Math Problem: A smalltown girl boards a train leaving South Detroit at midnight. If she doesn't stop believing, how long is her Journey?

              Comment


              • Vel, da får jeg se om jeg får ut noen flere bilder.

                Har fått litt "orden" på kablene. Ikke akkurat vakkert, men de er iallefall kveilet opp og festet. Uansett så blir alt dette skjult bak setet og under ny hattehylle




                Var som nevnt en tur hos glassmesteren og fikk ordnet med 8mm glass i går.


                Plukket samtidig med litt 19 og 16mm MDF. Greit å ha litt liggende


                Bestemte meg for å prøve å lage de nye rammene for vinduene litt mer nøye enn de forrige, så da var det frem med litt bedre verktøy enn stikksaga


                4 plater for ramme til vinduer


                Freset ut spor som glasset kunne ligge i


                Dette ble så limt og skrudd sammen


                Fjernet resterende lim og pusset litt


                Liten testmontering


                Boltet kassa sikkelig sammen før montering av vinduene


                Trukket og montert vinduene. Ble litt mye gjenskinn fra dempemattene oppunder bagasjerommet, så spørs om jeg kommer til å trekke dette med stoff for å fjerne gjenskinnet i vinduene.



                Har også fått gjort litt mer med tablet'n i dag.

                Fant ut at dempematter kunne brukes til mye rart. Fjernet aluen på noen biter jeg hadde liggende igjen og klistret på ett patendbånd. Festet også litt på baksiden av 2DIN åpningen i dashen og klistret tablet'n fast i dette. Sitter som ett skudd etter frontplata er dyttet på plass og lagt tableten i klem







                Jeg har også fått testet en USB DAC med optisk ut samt JoyCon enheten for rattkontroll og eksternt tastatur på en usb hub. Alt fungerte strålende

                Begynner å se lovende ut tablet prosjektet nå. Men jeg har nok endel arbeid igjen med å lage macroer i mot rattkontrollen.

                Comment


                • Den tablet-monteringa så lekent lettvint ut!
                  Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                  [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                  Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                  Comment


                  • Originally posted by ugn View Post
                    Den tablet-monteringa så lekent lettvint ut!
                    Jepp. Først hadde jeg tenkt å støpe til dashen. Men fant ut at ett patentbånd og litt dempematte ble greit nok, så slik blir det nok inntil videre. Eneste minuset er at det er litt trangt å komme til navigerinsknappene i bunnen. Men her er det mulig å enten endre plassering på knappene, eller mappe de opp til eksterne knapper.

                    Comment


                    • Blir passelig beine kutt med dykksag ja Vært på Jula og shoppet?
                      [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

                      Comment


                      • Originally posted by Haakon O View Post
                        Blir passelig beine kutt med dykksag ja Vært på Jula og shoppet?
                        Jepp, kjøpte den for ett par år siden når jeg drev og la laminatgulv

                        Comment


                        • Tok en liten fotoshoot "by night" her





                          Noe sier meg at jeg trenger ett lag eller 3 til med dempematter på bagasjelokket

                          Det står å hopper minst 1cm opp og ned. Usikker på hvorvidt det i det heletatt hjelper å dempe mer, men har en misstanke om at det forsvinner endel lyd i feil rettning

                          http://www.youtube.com/watch?v=FTlJi...ature=youtu.be

                          Comment


                          • navn på sangen du spiller?
                            FI SP4
                            LIB
                            Hagalien's projekt: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=18182
                            DD4LIFE

                            Comment


                            • Originally posted by Hagalien View Post
                              navn på sangen du spiller?

                              Mars (Low'n Slow Mix)

                              Comment


                              • flekser godt det bagasjelokket ditt! du må stroppe det fast!
                                Ford Focus
                                B2 Audio CC15
                                B2 Audio Mono v4

                                Comment

                                Working...
                                X