Announcement

Collapse
No announcement yet.

Den store spørsmålstråden

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • heisann .. skal ha meg nye elementer nå .. men må ha båndbass kasse i bilen min for at det skal bli tryk .. vet at herz funker i båndbass kasse .. men er det andre merker som funker til og ha i båndbass kasse .. har 12000 til og bruke til nye subbere.. håper på svar
    Digital Designs. hertz .usamp .alpine
    bil uten lyd og bass er som og dra seg ned i en dass

    Comment


    • hvor lenge tar det ca for lukten av polyester å forsvinne? og er det noen måte og få den til og forsvinne fortere?
      Arild Musum

      opel omega 2.5td stv.

      Comment


      • Åpne dører og vinduer og la den lufte i god norsk utendørslufs
        Vinduene nede i garasjen hjelper også mye. Vifta på noen ekstra hakk mens du kjører.. Alt hjelper.
        Min tok 3 uker på å bli luktfri etter en nybygget midtkonsoll...
        Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
        Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
        Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

        Comment


        • Nyt det mens du kan!
          Senere må du til med øl osv :/
          Mvh
          Rolf Try Nygård

          Comment


          • En ting jeg lurer på. Jeg har hørt rykter at dersom man skal være med på en EMMA konkurranse så er det graits innmelding, stemmer det? Jeg tenkte å stille i konk 24.mai på Gardemoen. Det blir moro!!!

            Comment


            • gratis første gang man deltar
              www.eirikaspaas.com

              Comment


              • bilder.

                Hei, eg er ganske ny hær og lurer på hvordan man laster åoo bilder i forum?
                Det er sansynligvis enormt enkelt, men eg finner ikke ut av det :P
                Besøk vår nettside www.Eikensbilstereo.no

                Comment


                • forumet har en sånn SØK greie :P


                  http://bilstereoforumet.no/showthrea...t=laste+bilder
                  www.eirikaspaas.com

                  Comment


                  • .

                    okey, takk
                    Besøk vår nettside www.Eikensbilstereo.no

                    Comment


                    • Har en sony cdx-gt620u i russebilen, noen som har noen fine instillinger for bra lyd + bass. hvilket nivå sub etc skal stå på : )

                      Comment


                      • Dette er vel noe man bør stille inn etter egne preferanser/bil/ører..
                        Alpine 137BTi
                        B² Audio = Lyd


                        '97 E39 528

                        Comment


                        • Skjønner det selv, men lurte på om noen hadde tidligere erfaringer, hva de selv syntes funker

                          Comment


                          • tidligere erfaring med en ukjent bil og ukjente høytalere?
                            www.eirikaspaas.com

                            Comment


                            • da kommer mitt dumme spørsmål, da jeg ikke orker ¨å lete mer i søk tråden har noen av dere mål på hvordan man skal bygge 6x9 kasser har mye mdf og tenker å prøve meg på det
                              Keep it country

                              Comment


                              • Da må du, som når du skal bygge alle andre kasser, vite hvor store kassene skal være i liter.
                                Dette skal være oppgitt fra leverandør/produsent.

                                Det er vel også noen andre tekniske parametere som kan være greie og vite også, men dette vet folk som Dag Johansen her inne mye mer om enn det jeg gjør
                                2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

                                Comment

                                Working...
                                X