Announcement

Collapse
No announcement yet.

ODR-Bmw'en er stjålet i Oslo!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16


    Må kansje ha noe som dette for og få ha bilen ifred.

    Lider med deg Joakim

    Comment


    • #17
      fanken, det var trist joakim, og så mye tid som er lagt i arbeid -gjerne det som ikke dekkes av de sleipe folk fra forsikring selskapet...

      Forsterkenre er så spesiele at det blir ikke vanskelig å gjenjkenne igjen.

      Ang de som kunne muligens vært med så har som regel ikke noe å si for politiet desverre -selv om man nesten har bilde av deltagere -det har jeg erfart at det hjelper ikke... de må neste ha snubblet med stjålet utstyr i fanget på politiet ellers er de som regel så veldig opptatte med å ta farts syndere på motorveien kl 02 om natta... det gir mest penger i statskassa nemlig...ufff. blir bare forbanna gitt.

      kondolerer joakim
      --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
      -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

      Comment


      • #18
        Fan så trist..
        Sture Vedal

        Comment


        • #19
          Hva med om forumet tilbyr seg å være med på en dugnad i ny bil. ?

          Det finnes så mange flinke folk her og de fleste har fått hjelp av joakim. Jeg syntes det ville være en god ide om de som er eksperter i sitt området tibud seg å spandere en arbeidsdag eller to sammen med joakim . Å bygge opp en bil bør ikke ta flere år hvis joakim drar i trådene og andre folk sveiser , kapper mdf , sparkler, lakkerer osv. Hvis man har klart for seg hvordan det skal bli om følger en plan så bilr det "ekstrem oppussing joakims bil".
          Om joakim takker ja er usikkert, men det er uansett fint å se at folk bryr seg og handling sier mer enn ord.

          Noen som føler seg villig til å hjelpe Joakim ?

          Comment


          • #20
            Skulle med glans har hjulpet Joakim om jeg bodde i området.
            Runar E. Olsen ~ Moderator
            Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
            http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

            Comment


            • #21
              Originally posted by melancool View Post
              Det finnes så mange flinke folk her og de fleste har fått hjelp av joakim. Jeg syntes det ville være en god ide om de som er eksperter i sitt området tibud seg å spandere en arbeidsdag eller to sammen med joakim . Å bygge opp en bil bør ikke ta flere år hvis joakim drar i trådene og andre folk sveiser , kapper mdf , sparkler, lakkerer osv. Hvis man har klart for seg hvordan det skal bli om følger en plan så bilr det "ekstrem oppussing joakims bil".
              Om joakim takker ja er usikkert, men det er uansett fint å se at folk bryr seg og handling sier mer enn ord.

              Noen som føler seg villig til å hjelpe Joakim ?
              Synes det du kommer med her er skikkelig bra! En veldig god tanke, og handling sier mye mer enn ord ja.
              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
              Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

              Comment


              • #22
                Takk for det. ..

                Må jo prøve å yte litt tilbake. Regner med at Joakim kan trenge litt støtte akkuratt nå. og jeg er helt sikker på at det vil være svært lærerikt for alle som får lov til å hjelpe Joakim. Dessuten er det jo fort gjort å bli venner når man hjelper hverandre, og det er jo alltid kjekt å bli venner med bra folk.
                Skulle ønske jeg var veldig flink til noe som Joakim trenger i sin bil, Men jeg er bare sånn passe til alt. Men siden jeg har laget denne tråden så har jeg kanskje gjort noe nytte uansett. Dersom Joakim trenger en som bare er halvflink til alt så stiller jeg selvsagt opp.

                Comment


                • #23
                  samme her ! men er vell Best på stadiet med å spille når anlegget er ferdig

                  Comment


                  • #24
                    En liten snutt av ODR-Bmwens' siste kjøretur...http://www.filefront.com/17161732/Overvkning1.wmv/

                    En bedre og raskere host her...


                    Om noen drar kjensel på Peugeoten eller personen så hyl ut!

                    Vårt kjære politi henla saken etter 4 uker gunnet "bevisets stilling", så nå legger jeg ut overvåkningsfilmen fra garasjeanlegget..
                    Last edited by Joakim; 31-07-2010, 18:38.
                    [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                    [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                    [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                    Comment


                    • #25
                      Henlegger saken når de har så jævla sterke bevis? Og bilder av personene?
                      Jajaja, hva faen skal vi med politi i norge? Eneste de er ute etter er fartssyndere for å få litt penger i kassa..

                      Comment


                      • #26
                        Det jeg synes er utrolig rart er at ikke forsikringsselskapene legger litt hardere press på sånt.. Dette koster PENGER!

                        For min del så er jeg så "heldig" at jeg har ordentlig forsikring, så det økonomiske i dette har ikke blitt så ille, men det har ødelagt HELE sommeren min og sikkert høsten/vinteren også. Er langt fra sikkert at jeg klarer å få denne ferdig til EM eller NM og det er trist synes jeg! Det koster å pendle Oslo - Tønsberg for å skru bil hver dag..
                        Jeg har også andre ting å gjøre enn å stå i verkstedet og bygge bilstereo, så det går helt klart ut over flere enn meg.
                        [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                        [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                        [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                        Comment


                        • #27
                          Fan han jobba kjapt! skulle nesten tro han hadde nøkkler til bilen.
                          Du har ikke funnet ut hvem som eide peugeot`n? var vel skilter på den? eller var de stjelt?

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by Stianuno View Post
                            Fan han jobba kjapt! skulle nesten tro han hadde nøkkler til bilen.
                            Du har ikke funnet ut hvem som eide peugeot`n? var vel skilter på den? eller var de stjelt?

                            Videoen er redigert ned fra 1,5time til 4minutter, så han jobba ikke såååå kjapt...

                            Han brukte 15min fra han gikk over til bilen første gang og til han kjørte ut. Også en time før han kom tilbake og hentet "sin egen bil"..

                            Var stjålne skilt foran og uleselig skilt bak på den.

                            Denne karen jobbet ikke alene. Jeg vet hvor bilen "ble skrudd" og det er i en garasje rett oppi gata. Min bil har totalt blitt kjørt 500m fra den ble tatt og til den ble hensatt i skogkanten. Det ville være umulig å demontere dette anlegget så fort, uten å ha godt med verktøy, godt lys og mange hender!
                            Last edited by Joakim; 31-07-2010, 19:41.
                            [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                            [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                            [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                            Comment


                            • #29
                              Han så ut til og ikke være av arisk rase. Så ut som det når han stoppet rettfremfor kameraet med "sin egen bil" i slutten.

                              Btw, kan streame filmen på filefront
                              Runar E. Olsen ~ Moderator
                              Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                              http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                              Comment


                              • #30
                                Håper noe kjenner igjen faenskapet, så han/dem kan få en lekse han/dem aldri vil glemme
                                Ronny Karlsen
                                02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
                                96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
                                Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704

                                Comment

                                Working...
                                X