Announcement

Collapse
No announcement yet.

Android 1. din spiller, er denne bra?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Android 1. din spiller, er denne bra?

    Beklager tittelen, vanskelig å lage ein god tittel når du ikkje har eit spesefikk navn på spilleren.
    Uansett her er link til den: http://www.bilpleiespesialisten.com/.../bv8300-detail

    Har vært på jakt etter ein android spiller ein stund, ettersom det virker litt meir praksis å ha ein spiller med spotify i seg, samt gps, og handsfree.

    Liker også tanken på at eg kan være på internett med denne, sjekke facebook, se film og andre muligheter.

    Eg har da ikkje noe peiling på stereo anlegg eller stereo i det hele tatt. Kjøpte bil for 1-2 måneder siden, og tenker å invistere i eit anlegg. Så sier ein til meg at det er ikkje noe vits med forsterker og bra anlegg om stereoen din suger dritt (var ikkje helt sånn han formidlet det, men regner med det var det han mente). Regner med han har rett og lurer da om denne stereoen er bedre enn den orginale bmw e36 billig stereoen som står i bilen og om den ikkje vil ødelegge for lyd opplevelsen.

  • #2
    Som jeg sa i den andre tråden, så synes jeg du får svært mye for en lav pris, men jeg så ikke da at det dreide seg om en Android sak. Har ingen erfaring med det, kan være god eller dårlig
    [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
    Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

    Comment


    • #3
      Forskjellen mellom navi og ikkje navi?

      Originally posted by Defus View Post
      Som jeg sa i den andre tråden, så synes jeg du får svært mye for en lav pris, men jeg så ikke da at det dreide seg om en Android sak. Har ingen erfaring med det, kan være god eller dårlig
      Hey
      Lurer på noko, såg nokre spillere som ble sett på som "uten" navi og noen som har med navi og eg har aldri trudd at det var noe maps relatert. Noko gps greier.

      Men så såg eg ikkje navi spillere med form for gps og lurer på hva de egentlig er.

      Comment


      • #4
        Hvorfor må du ha en basert på Android? Hvorfor ikke en skikkelig en fra Pioneer eller Alpine istedet?
        Mvh Tony
        - The only road to take is perfection itself

        Comment


        • #5
          Originally posted by Tony View Post
          Hvorfor må du ha en basert på Android? Hvorfor ikke en skikkelig en fra Pioneer eller Alpine istedet?
          Sikkert pris, kanskje app?

          Til trådstarter: uten navi, er for folk som meg som bor på små steder hvor man ikke trenger navi, men fortsatt trenger noe som holder ungene stille på lange reiser.
          [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
          Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

          Comment


          • #6
            Eg trenger ikkje

            Originally posted by Tony View Post
            Hvorfor må du ha en basert på Android? Hvorfor ikke en skikkelig en fra Pioneer eller Alpine istedet?

            har ikkje behov for android, bare synes det er stilig, intill eg fant ut at man kan mirrore mobilen sin i spiller å få nøyaktig de samme funksjonene som ein android spiller.

            Så nå når eg fant ut av det går eg for ein 1.din spiller fra Pioneer istedenfor

            Comment


            • #7
              Noen som vet om det er mulig med mirror funksjon mellom iPhone og pioneer? Vet om den appradio funksjon, men lest meg fram til at det ikke var så velykket
              pin it to win it!

              Comment


              • #8
                Pioneer støtter MirrorLink på endel modeller. Toppmodellene støtter også Apple CarPlay
                Mvh
                Pål Andréas Bryng
                Bilstereosenteret.no
                Vi forhandler bl.a.:
                Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                Følg oss på Facebook
                Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                Comment


                • #9
                  har en 7500 (1-din) men finner ingenting om det ?
                  pin it to win it!

                  Comment


                  • #10
                    Pioneer sin MirrorLink er noe du ikke ønsker på din værste fiende det funker ikke. Prøvd med Nexus 5 med Android 5.0.1 og HTC M8 med siste android version du får på den.

                    Det er på tide Pioneer kommer inn i det 2000 århundret, grensesnitt funker knapt når du står stille å bruke det mens du kjører er det samme som å spille russisk roulette.
                    Jeg fatter ikke hvorfor man vill fjærne skru volume knapp når det funker og er enkelt å bruke.

                    Det er en grunn til BMW gikk tilbake fra alt via iDrive til separate reguleringer på volum og andre fungsjoner.

                    Comment

                    Working...
                    X