Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvor få tak i ramme rundt Pioneer spiller?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvor få tak i ramme rundt Pioneer spiller?

    Er det mulig å få tak i den svarte ramma som er rundt cd spilleren? er snakk om en Pioneer DEH-7200SD
    Pioneer DEH-7200SD, Pioneer GM-D8500M, Polk MM6501, Polk DB501, Polk MM1240DVC, MB Quart ONX4.125

  • #2
    Ring Pioneer?

    Comment


    • #3
      Det kan jeg godt gjøre, tenkte bare hvis noen visste om en nettside e.l
      Pioneer DEH-7200SD, Pioneer GM-D8500M, Polk MM6501, Polk DB501, Polk MM1240DVC, MB Quart ONX4.125

      Comment


      • #4
        Du kommer nok lengst med å kontakte en Pioneer forhandler eller Pioneer importør:-)
        Vw Passerask Lowline 1,9TDI-R Variant 2003 mod "Mean Green Sound Machine"
        Digital Designs // Alpine // Soundstream // Audio-System // Pioneer //

        Comment


        • #5
          Originally posted by Simkin View Post
          Det kan jeg godt gjøre, tenkte bare hvis noen visste om en nettside e.l
          Nettsiden heter iiibei!
          Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
          [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
          Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

          Comment


          • #6
            Det tror jeg vi har liggende. Kan sjekke på mandag. Blir din for en 50-lapp om jeg finner en
            Mvh
            Pål Andréas Bryng
            Bilstereosenteret.no
            Vi forhandler bl.a.:
            Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
            Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


            Følg oss på Facebook
            Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

            Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

            Comment


            • #7
              Originally posted by Bilstereosenteret.no View Post
              Det tror jeg vi har liggende. Kan sjekke på mandag. Blir din for en 50-lapp om jeg finner en
              Pål 1 - 0 ebay - Her vinner Pål lett på både service, pris og kjekkhet!
              Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
              [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
              Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

              Comment


              • #8
                Låner tråden litt, skulle hatt til en P88RSII.
                ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
                Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

                Comment


                • #9
                  Gammel tråd men relevant informasjon:
                  For og sjekke delenummer kan man lete på modellnummer her, men man må kryssjekke modell nr først for og søke på usa utgaven av eu modellen (DEH-P88RS>DEH-P880PRS):
                  http://parts.pioneerelectronics.com/...=DEH%2DP880PRS

                  Bestilling av deler i Norge er:
                  http://www.pioneerservice.no/

                  Ebay.co.uk alternativet er:
                  http://myworld.ebay.co.uk/jt.audio-s...p2047675.l2559
                  Har det meste av originaldeler.
                  Dex-p99r, velocity vr450/2100, boston 6.43, 6.4, 8.4

                  Comment

                  Working...
                  X