Announcement

Collapse
No announcement yet.

Byggematerialer til en ok penge

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Byggematerialer til en ok penge

    Hei og hopp!

    Tenkte vi kunne lage en samletråd med steder man kjenner til som har byggematerialer vi trenger i bilstereobygging til en ok penge.

    Sjekket litt pris rundt på MDF her, og ser at Bauhaus på Liertoppen har MDF-plater i 19mm tykkelse til bare 279,-

    Hva om nå folk sender meg PM eller skriver i tråden, så kan jeg oppdatere og kategorisere denne første posten med priser, steder og kontaktinfo til diverse steder?

    Kanskje noen som vet om steder som selger polyester o.l. til en ok penge?

    Trevare:
    Bauhaus liertoppen (www.bauhaus.no)
    Dag Johansen (her på forumet)

    Annet:
    IKEA (fleecepledd 'IRMA') (www.ikea.no)
    Last edited by Tony; 18-12-2008, 16:18.
    Mvh Tony
    - The only road to take is perfection itself

  • #2
    hei dete hvar knall!!! ser her i horten maxbo uten prosenter at det koster for 19mm mdf ca670kr for en hell standar platte
    irma er og blir irma!

    Comment


    • #3
      For vestfoldinger (og andre som tar turen) så lønner det seg å ta en prat med Dag Johansen. Superbillig MDF og perfekt kappa plater etter ønsket størrelse!!
      Mvh
      Pål Andréas Bryng
      Bilstereosenteret.no
      Vi forhandler bl.a.:
      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


      Følg oss på Facebook
      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

      Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

      Comment


      • #4
        Noen tips for oss som bor i Nord og sør Trøndelag også ?

        Comment


        • #5
          Eller i Lillehammer og omegn?

          Kanskje Johansen tar seg en tur oppover?
          Alpine 137BTi
          B² Audio = Lyd


          '97 E39 528

          Comment


          • #6
            Monter på forus er vell en av de få byggshoppene i sandnes/stavanger området, som alltid har mdf på lager og til greie priser. Tror jeg betalte rundt 350 kr for ei 22mm mdf plate.

            Mens de på Monter Sandnes skulle ha nesten 700 kr for å bestille inn samme plata.

            Monter Forus
            sigpic

            Comment


            • #7
              om det er noen i jessheim området som trenger billig mdf, send meg en pm. så ser vi på det

              Comment


              • #8
                Montèr har best pris på mdf. Eller gå til en byggeplass (der de setter opp nye bygg, jo større jo bedre) Feks: Hvis det lokale kjøpesenteret holder på å bygge ut å der er det mye rester å hente, eller gjør som meg og bli kamerat med diverse vaktmestere, dem har alltid diverse tremateriale, utsyr og diverse å låne ut eller som ligger og tar opp plass eller skal hives og gir det gjerne gratis bort. Jeg fikk akkurat ei 5mX1m 19mdf plate gratis som deml skulle kaste

                Comment


                • #9
                  Montèr er IKKE billigst. Betalte 279,- for en stor plate med 22mm mdf på Bauhaus for et par uker siden.

                  Og at byggeplasser har mye MDF liggende å slenge? Har jeg aldri sett. Ser de har mye spon og forskalingsplater, men aldri MDF.
                  Mvh Tony
                  - The only road to take is perfection itself

                  Comment


                  • #10
                    I nordhordland er det meg bekjent kun walde byggevare as som skaffer MDF på rimelig tid, de henter hver torsdag. Prisen ligger vel på rundt 700kr, det er andre butikker som kan få tak i men da kan det ta over to uker! Og prisen er den samme.

                    Comment


                    • #11
                      MDF Tromsø

                      Etter en kjapp ringerundt til byggevarehusene her i Tromsø, viste det seg at kun Byggmakker Langnes selger MDF. prisen var 315,- pr 19x1220x2420 MDF, med 20% rabatt

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by InstallBay View Post
                        For vestfoldinger (og andre som tar turen) så lønner det seg å ta en prat med Dag Johansen. Superbillig MDF og perfekt kappa plater etter ønsket størrelse!!
                        Henger meg på denne, og kan samtidig nevne at de kassene han bygger er bunnsolid perfeksjonisme!

                        Comment


                        • #13
                          Tar opp denne gamle tråden en liten tur
                          Noen som vet hvor man kan få kjøpt billige mdf plater i trøndelag?
                          Hybrid-Audio, DLS, Lanzar, Alpine Soundstream

                          Comment


                          • #14
                            Er 22mm gulvplater mdf?
                            [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                            Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

                            Comment


                            • #15
                              Fikk akkurat et tilbud fra byggmaker på 700kr pr. plate med 22mm2.
                              Synes dette er litt vell dyrt egentlig..
                              Vet faktisk om en møbelsnekker i området, skal sjekke der
                              Hybrid-Audio, DLS, Lanzar, Alpine Soundstream

                              Comment

                              Working...
                              X