Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ønske: Pluss og minus på brukere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ønske: Pluss og minus på brukere

    Kom til å tenke på en ting, hva om vi feks hadde hatt mulighet til å gi pluss og minus til hver enkelt bruker, for gode/dårlige gjennomførte salg/kjøp, saklige/usaklig/hjelpsomme/uhjelpsomme svar, og gode/dårlige tråder?
    Hvis foreksempel en bruker hadde kjøpt et produkt, så kunne man legge inn kommentar hos selgeren, foreksempel "Rask levering, pent brukt dittdatt", og en pluss. Og det motsatte for dårlige handler.

    Er det en bruker som kommer med mange hjelpsomme svar, og gode tråder, pluss i boka. Svarer en bruker usaklig, og meningsløst omtrent hele tiden, en minus, og gjerne en kommentar på dette.

    Syns i hovedsak dette er en helt grei måte for å finne ut hvem som er gode/dårlige brukere av dette forumet, så hadde vært kurrant å få til et system slik som foreksempel ebay.

    Hva mener folk?
    Fordeler?
    Ulemper?

  • #2
    Admin mener at bruker burde sjekket bedre ut funksjonene på forumet.

    Om du ser på egen bruker, så er det en liten grønn prikk der, som vi fra nå av kan kalle forum-penis, den blir lengre for hver gang noen trykker på vektskålen som ligger på den grå linjen øverst i en post, og gir deg ++ på positivt rykte, der kan du også legge inn kommentar på usakelige innlegg.

    Hvis foreksempel en bruker hadde kjøpt et produkt, så kunne man legge inn kommentar hos selgeren, foreksempel "Rask levering, pent brukt dittdatt", og en pluss. Og det motsatte for dårlige handler.
    Vi har en egen forumdel til dette.
    Mvh
    Rolf Try Nygård

    Comment


    • #3
      Originally posted by neptyr View Post
      Admin mener at bruker burde sjekket bedre ut funksjonene på forumet.

      Om du ser på egen bruker, så er det en liten grønn prikk der, som vi fra nå av kan kalle forum-penis, den blir lengre for hver gang noen trykker på vektskålen som ligger på den grå linjen øverst i en post, og gir deg ++ på positivt rykte, der kan du også legge inn kommentar på usakelige innlegg.

      Da har vi lært noe nytt i dag også. Har alltid lurt på hva i all verden den grønne prikken er til.
      Mvh
      Lars Engen

      Comment


      • #4
        Originally posted by Engen Audio View Post
        Da har vi lært noe nytt i dag også. Har alltid lurt på hva i all verden den grønne prikken er til.
        Herved kalt "penisen"!
        Mvh Tony
        - The only road to take is perfection itself

        Comment


        • #5
          Originally posted by Typhon View Post
          Herved kalt "penisen"!
          Og siden ingen brukere har opptjent mere enn én prikk, så må dette forumet kunne sees å være for de med ekstremt liten tiss...
          [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
          [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
          [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

          Comment


          • #6
            Nå popper det snart opp en drøss med nye brukernavn, i takt med at tissefantene til de ivrigste forumtrolla øker.

            @ admin: mulig å få innovertiss?
            Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

            Comment


            • #7
              haha !!!

              Comment


              • #8
                1989 Volvo 740 GL

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Legatia View Post
                  Nå popper det snart opp en drøss med nye brukernavn, i takt med at tissefantene til de ivrigste forumtrolla øker.

                  @ admin: mulig å få innovertiss?
                  Det må du skaffe deg ett annet sted tror jeg.. Her for eksempel..
                  Finnes lite bilstereointeresserte av den sorten desverre!

                  Ramla borti denne tråden nå og ser det er over ett år siden det var postet noe her. Hvor ble det av alle de voksende "penisene"? Såvidt jeg kan se, så har ingen fått øket størrelsen sin.. Funker ikke systemet? Eller er det ingen som gir ryktekommentarer?
                  Må inrømme at jeg har vel ikke gitt bort noen på leeeenge selv, men hadde liksom gjort seg med litt økning i lengde der oppi hjørnet! Må jo stå i stil..
                  [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                  [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                  [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Joakim View Post
                    Det må du skaffe deg ett annet sted tror jeg.. Her for eksempel..
                    Finnes lite bilstereointeresserte av den sorten desverre!

                    Ramla borti denne tråden nå og ser det er over ett år siden det var postet noe her. Hvor ble det av alle de voksende "penisene"? Såvidt jeg kan se, så har ingen fått øket størrelsen sin.. Funker ikke systemet? Eller er det ingen som gir ryktekommentarer?
                    Må inrømme at jeg har vel ikke gitt bort noen på leeeenge selv, men hadde liksom gjort seg med litt økning i lengde der oppi hjørnet! Må jo stå i stil..
                    har gidd deg masse ++ jeg joakim, men ser din pen...eeeh.. grønne prikk ikke har vokst noe særlig..

                    Comment


                    • #11
                      Dette visste jeg ikke om, lærte noe nytt idag også
                      Mvh Werner Harstad

                      Comment

                      Working...
                      X