Announcement

Collapse
No announcement yet.

Diverse bilstereo selges - eldre utstyr og rimelig

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Diverse bilstereo selges - eldre utstyr og rimelig

    Lever dette forumet enda?

    Jeg skal flytte inn i mindre leilighet og har dermed ikke plass til bilstereoutstyret jeg ikke har noen bil å sette inn i.

    Dette dreier seg hovedsaklig om eldre utstyr som jeg har hatt i flere år, mens de siste årene har kun tilbrakt tid stuet bort i forskjellige boder.

    Alt fungerte perfekt i øyeblikket det ble fjernet fra bilen, men jeg ønsker ikke å gi noen garanti for at det fungerer fint enda. Skal det vise seg at ikke noe fungerer så skal jeg være raus med tilbakebetaling da jeg ikke er ute etter å svindle noen.

    Jeg laster opp bilder av det jeg har og kan svare på evt. spm om det er noen.

    Ønsker ikke å sende da det er en del som selges, og jeg ser helst på å selge alt samlet. Alt befinner seg sentralt i Oslo.

    Pris: Gi meg et bud du føler er en okey deal for begge. Jeg er ikke ute etter gull her så forventer ikke skyhøye beløp i 10.000,- klassen, men vet at dette var kvalitet i sin tid

  • #2
    Bilder kommer så fort de er lastet opp på server.

    Frontsettet er komplett og er 6,5.

    Comment


    • #3
      https://photos.google.com/share/AF1Q...UxbG9DODk3MXVR

      Comment


      • #4
        Er det bilde som lyver, eller er det ene Focal delefilteret litt mos?

        Mvh
        Pål Andréas Bryng
        Bilstereosenteret.no
        Vi forhandler bl.a.:
        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


        Følg oss på Facebook
        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

        Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

        Comment


        • #5
          Er nok bildet som lyver La ikke merke til at det så rart ut når jeg tafset på de i går så skal være hele og fine!

          Comment


          • #6
            .....solgt!.....

            Comment

            Working...
            X