Announcement

Collapse
No announcement yet.

Annlegg i Tromsø stjålet =/

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Annlegg i Tromsø stjålet =/

    Jah da var det min tur å få stjelt anlegget.
    De tok nesten alt utenom RF høytalerne i biln.

    Bor på landet såeh...
    Jævla surt...
    ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
    Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

  • #2
    Harmon Kardon Ca1500M monoblokk, Alpine Type R 15", Sony CDX-GT930UI, 4kanalers forsterker worldtech, fordelingsblokk.
    + fjernkontrollen og minnepenna....

    Fy faen så surt å finne bilen slik tidligere i kveld...
    ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
    Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

    Comment


    • #3
      Så om noen fra Troms omegn vet noe, si ifra
      ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
      Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

      Comment


      • #4
        er ikke overrasket en plass egentlig, med tanke på den frie flommen av polakker, russere, lituenere osv som herjer rundtom i dette landet.

        Comment


        • #5
          Hvor ut fra Tromsø by bor du dah? Jævli surt uansett.... Og siden bilen er såpass gammel,vil vel ikke forsikringa gi deg noe mere enn 10 lapper på fastmontert utstyr i bilen. Og minus egenandelen på 2-3tusen. SATAN
          No Windows-crap,just Mac Power

          Comment


          • #6
            Originally posted by Bassoflove View Post
            Hvor ut fra Tromsø by bor du dah? Jævli surt uansett.... Og siden bilen er såpass gammel,vil vel ikke forsikringa gi deg noe mere enn 10 lapper på fastmontert utstyr i bilen. Og minus egenandelen på 2-3tusen. SATAN
            Kvaløya------>bonlandet^^

            Er uansett bedre å få litt igjen enn ingenting.
            Er fullt klar over at jeg ikke blir å få tilbake det jeg betalte.
            ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
            Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

            Comment


            • #7
              Skal holde ører og øyne åpne om jeg ser noen har det du har fått stjelt.
              Runar E. Olsen ~ Moderator
              Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
              http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

              Comment


              • #8
                Takker
                MEn liten tro for å se det igjen.

                Så får begynne på nytt da.
                ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
                Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

                Comment


                • #9
                  veldig surt=/ du får ta deg en titt på finn qxl å de nettsidene der å se om du kjenner igjen stereoen.

                  Comment


                  • #10
                    uff, på qxl selger de bare dritt for tia, bull audio, mc fun og bone hammer...

                    Var bra før i tia, da var det alle som handlet der

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Bassoflove View Post
                      Hvor ut fra Tromsø by bor du dah? Jævli surt uansett.... Og siden bilen er såpass gammel,vil vel ikke forsikringa gi deg noe mere enn 10 lapper på fastmontert utstyr i bilen. Og minus egenandelen på 2-3tusen. SATAN
                      Dersom forsikringen din dekker fastmontert ekstrautstyr inntill kroner 10 000 og du har en egenandel på kroner 4 000 er ikke utbetalingen begrenset til kroner 6 000. Regnestykket vil bli som følger, dersom du har utstyr for 20 000 kr.


                      Utstyr: 20 000
                      - Egenandel: 4000
                      - Begrensning inntill forsikringssum: 6000
                      Utbetaling: 10 000.

                      Egenandelen trekkes altså fra kravet, og utbetalingen begrenses inntill forsikringssummen...

                      Uansett, kondolerer så mye her. Jeg følger med, og har sendt melding til en kompis som kjenner litt folk om å gi meg beskjed om noe dukker opp til salgs i vår krets.

                      Jeg har utvidet min forsikring til 20 000 kr i fastmontert ekstrautstyr..
                      Alpine MRV-F407, Alpine MRV-T1507, SS TRC 6.N + 3" TB, 1 stk HX 250D.

                      Comment


                      • #12
                        Hadde utvidet til 20 000,- jeg også.
                        Fikk igjen 15 500,- så er vel fordnøyd med dette.

                        Har fått tips om hvor CD spilern havna.

                        Takk for tips å slikt,men for min del er denne saken ut av verden.
                        Lysten for å gi de som stjal en god trøkk på trynet er der.
                        Men null vits i dt senere løp....
                        ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
                        Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

                        Comment


                        • #13
                          Det kjedelige er jo at om du slår til jævelen, så er det større sannsynlighet for at du kommer en tur på glattcelle, enn jævelen som tok anlegget ditt selv om du kan bevise at spilleren er din med produktnummer og hele skiten...

                          Jævlig synd, håpe ting ordne seg.
                          [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                          Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

                          Comment


                          • #14
                            Leste akkurat i avisen at det hadde vært et innbrudd på tomasjordnes i natt...
                            [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                            Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

                            Comment

                            Working...
                            X