Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gullkorn fra finn.no

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Snikende Torbjørn, Skult agenda.
    Jeg var der and so was ja sista.

    Nei, dette begynner å bli litt kjedelig, gatebil er jo tross alt over
    Var der en tur, men kom såpass sent at dere hadde trasket oppover til premieutdelingen (var opptatt med å drikke øl, viktig viktig). Titta litt rundt på bilene og fikk en liten lytt på Astra'n til Simen før resten pakka sammen i en hast og dura hjem.. så stod jeg der alene da, heldigvis hadde jeg en trofast øl i hånda
    Last edited by ugn; 12-07-2010, 13:27.
    Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
    [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
    Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

    Comment


    • #92
      Gullkorn fra finn til øldrikking og ensomhet på Rudskogen?

      Ny rekord tror jeg.
      Mvh
      Rolf Try Nygård

      Comment


      • #93
        <3 OT (vi holder oss i hvertfall i riktig del av forumet da, ikke værst bare det!)

        Og ikke glem: Søstera til tmolberg !
        Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
        [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
        Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

        Comment


        • #94
          Lol du så henne ikke!
          Tor Martin Ølberg
          - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
          Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

          Comment


          • #95
            Originally posted by ugn View Post
            Snikende Torbjørn, Skult agenda.
            Jeg var der and so was ja sista.

            Nei, dette begynner å bli litt kjedelig, gatebil er jo tross alt over
            Var der en tur, men kom såpass sent at dere hadde trasket oppover til premieutdelingen (var opptatt med å drikke øl, viktig viktig). Titta litt rundt på bilene og fikk en liten lytt på Astra'n til Simen før resten pakka sammen i en hast og dura hjem.. så stod jeg der alene da, heldigvis hadde jeg en trofast øl i hånda
            Jasså du. Så du var en av de fulle folka som var der når vi skulle dra? Stakk samtidig som Simen jeg.
            ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
            Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

            Comment


            • #96
              I was teh drunk one!
              Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
              [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
              Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

              Comment


              • #97
                Hehe, jeg svingte innom. Men var ikke så mange kjent folk der. Snakka litt med han B2 Audio karen (jeg er elendig på navn), men ble ikke mye snakking når en kar testet anlegget samtidig. 6 GZ subber... Var ikke værst det. ^^
                Mvh. Damir

                Comment


                • #98
                  B2 Audio karen = Andreas Henriksen? Eller var det gamlingen? Eivind tror jeg han heter :P

                  6 GZ subber var faktisk bare 4 da 2 av dem i bilen var sprengt :P (Bassdal) pøste på med litt for mye effekt visst nok Spolen brant seg fast i magneten. Uansett så var det meste der rått!
                  Tor Martin Ølberg
                  - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                  Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                  Comment


                  • #99
                    Jay Holm dere tenker på?
                    Runar E. Olsen ~ Moderator
                    Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                    http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                    Comment


                    • dere kunne saktediie murphy, jeg er flinkere til å huske nick enn navn... :S

                      Det var bassdal ja, syns jeg gjenkjente integraen. Han Pøste på med DB så fikk ikke snakket med han heller. Uff hater å ha dårlig tid. Var litt for lenge og så på biler brenne gummi...
                      Mvh. Damir

                      Comment


                      • http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...nkode=21278292

                        Snakk om svindel på høylys dag.
                        Mvh
                        Rolf Try Nygård

                        Comment


                        • To stk 10" i kasse, 6.5" frontsett, 6*9 og 4kanals forsterker for 3,5k kaller jeg IKKE for ran.
                          Litt sært sammensatt, da man ikke får koblet subben på noe.. men men
                          Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                          [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                          Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                          Comment


                          • Veiledende pris 6065,-!!

                            Også kan de så lett selge det til halvpris uten å tape på det?
                            Mvh
                            Rolf Try Nygård

                            Comment


                            • viktig og ha ett tilbud som lokker inn folk. så kan de selge opp fra dette tilbudet, legge på en cd spiller, kanskje en monoblokk, kabler etc... så har de plutselig tjent masse penger
                              If electricity comes from electrons, does morality come from morons?

                              Comment


                              • Originally posted by neptyr View Post
                                Veiledende pris 6065,-!!

                                Også kan de så lett selge det til halvpris uten å tape på det?
                                Akkurat det der irriterer meg grenseløst mange ganger, butikker som har megamange% avslag på produkter eller "før 2999,- nå 399,- !!"

                                Godt jeg ikke har så mye å irritere meg over.
                                Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                                [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                                Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                                Comment

                                Working...
                                X