Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva har du brukt pengene på idag?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hmm, jeg har faktisk ikke brukt penger på et par dager...
    Lurer litt på hvorfor...

    Dog, har henta meg båt da!

    Ikke betalt enda, men det kommer
    2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

    Comment


    • Originally posted by J.T. View Post
      Dog, har henta meg båt da!

      Ikke betalt enda, men det kommer
      Båt?! PIX!
      Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
      [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
      Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

      Comment


      • 60kr på Big One Hot Mexican elns. Blir spennende å se åssen den er.
        Mvh. Damir

        Comment


        • Alt for mye på tapet, knivblad til tapetkniv, skruer, plastplugger, beskyttelsespapp og betongbor. Samt 80 kroner på meny til middagsting
          Mvh Tony
          - The only road to take is perfection itself

          Comment


          • Originally posted by Tony View Post
            Alt for mye på tapet, knivblad til tapetkniv, skruer, plastplugger, beskyttelsespapp og betongbor. Samt 80 kroner på meny til middagsting
            En skikkelig tapetkniv/stanley-kniv er gull verdt

            De siste dagene: 0 kroner brukt. Kjekt med dårlig korttidshukommelse, så jeg ikke husker hva fant ut i går kveld at jeg trengte ;D
            Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
            [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
            Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

            Comment


            • Idag kjøpte jeg meg en ny LIB-1515, et deilig rekesmørbrød og Iskaffe Cacao var vel ca 2400..

              Comment


              • Kjøpt en del 22mm sponplate, sikaflex og skruer.. så blir kassebygging nå

                Comment


                • Kjøpt en 2000 modell Ford focus.. Så får vi se om det blir no stereo
                  www.eirikaspaas.com

                  Comment


                  • På tide Klovster... Har handlet klistermerker til en verdi av 325 kr og 1m2 med vinyl 3 fra installbay.
                    Tor Martin Ølberg
                    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                    Comment


                    • Får oppdatere litt.. Brukt penger på nye hvite blinklys og sommerdekk + vinterdekk + felger også i dag :s
                      www.eirikaspaas.com

                      Comment


                      • 250kr for høydejusteringsmotor for frontlykt venstre side.

                        Comment


                        • 900 kr på mat og tivoli i helga
                          ~Mentalt etterpåklok nybegynner

                          Comment


                          • i dag gikk det ca. 100kr på mat og slikt på fotballturnering samt 700 i diesel på tankometeret siden den lå på lave 10.81kr/l
                            Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

                            Comment


                            • Bensin 400,- idag gitt.
                              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                              Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                              Comment


                              • 10 papp på kjøleskap og Klipsch RF82, måtte testes ut
                                Ikke værst for et impulskjøp på en mandag, denne uka blir.. nudler føler jeg.
                                Last edited by ugn; 27-09-2010, 14:04. Reason: Hater JT.
                                Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                                [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                                Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                                Comment

                                Working...
                                X